• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Topení Omega 2,5 V6
Přejít na stranu  1 2 3 4 [5]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Legend
Friday 09 January 2009 - 21:58:25 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
masie: s podtlakovou hadičkou jsem nic nedělal, mám ji originálně zapojenou. LPG jsem zapojil tak, že jsem přeříznul hadici vedoucí do topného tělesa a vzniklékonce zapojil jako vyhřívání reduktoru. Čerpadlo jsem přepojil v pojistkovém panelu vedle akumulátoru, našel jsem si ve schématech, který to je kabel (nachází se v černém 9-pinovém konektoru s rozložením 3x3 piny, měl by tam být jako jediný, barva bude stejná jako u čerpadla), tak ten jsem uštípnul a připojil na +12V přes klíček (jakýkoliv černý kabel je napětí přes klíček, vede do hodně relátek, není problém najít), takže když zapnu zapalování, tak voda koluje systémem. Takto mi to funguje dobře.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
JardaB
Friday 09 January 2009 - 22:39:14 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
masie: Zacal bych tim termostatem, nebo mas ucpane topeni. Hadicku podtlaku k ventilu mam odpojenou a topi to na plne kule, tady problem IMHO nebude.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
masie
Tuesday 13 January 2009 - 10:38:40 Citovat
Host
Takze,pres vikend jsem zapojil el.cerpadlo v topicim okruhu nastalo.Topeni se zlepsilo.Taktez jsem pripojil odpojeny podlak k tricestnemu ventilu topeni.Vcera jsem zakryl chladic kartonem papiru.Dnes se vysplhala teplota po 15 km jizdy na 92 stupnu.Auto topilo,ale ne podle mych predstav.Pokud to porovna s corsou ,tak je to porad rozdil.Bud tedy vymenit termostat cehoz se bojim hlavne v lete,aby se mi pri zapnute klimatizaci pri vysokych venkovnich teplotach neuvaril motor.Z pruduchu jde prijemne teply vzduch,ale postrada tu zpravnou az palivou teplotu na samotnem vyusteni.Bud tedy odpojit radiator a neco do neho nalit a podtlakem promyt nebo ho vymenit,cehoz se obavam a nechci to delat.
Jeste mne trapi mlzeni,klapka vnitrniho okruhu je otevrena,koukal jsem na ni,kdyz jsem mel vyndany pylovy filtr.Tam by problem byt nemel.Voda po snehu na gumovych kobercich vyschla,takze to bych taky odpiskal.Poradi nekdo?Neni to takova hruza a po prepnuti ofuku na predni sklo,se mi odmlzi,ale prece to tak neni od vyroby?
To legend: Jak dlouho uz mas zapojene el.cerpadlo nastalo?Vydrzi ten
"nepretrzity" provoz?

[ Upraveno Tuesday 13 January 2009 - 10:40:45 ]
JardaB
Tuesday 13 January 2009 - 13:08:12 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Nevim, nevim, MUSI to fungovat i bez el. cerpadla, aspon me to funguje, reduktor tam byl uz zapojen na 3 zpusoby a vzdy to topilo. Zkus ten termostat, nechapu obavy z leta, pokud bude funkcni, bude to OK. Jako prvni test to studene nastartuj a sleduj teplotu horni hadice k chladici. Jestli bude hadice tepla a motor jeste nebude ohraty (tak nad 40-50st) tak termostat propousti. Vymena je ovsem na dlouhe povidani, dulezite je, v jakem stavu je futral na termostat, jestli staci vymenit vlozku za 2 kila nebo komplet...
Dalsi moznosti je ucpany radiator topeni, na vycisteni bych moc nesazel, pruduchy jsou miniaturni a ty uplne ucpane se uz asi nevycisti. Leda napojit obracene poradny tlak horke vody, ale kde ji vzit, ze...
Jeste me napada, ze radiator treba dost teply je, ale vzduch ho obchazi - je tam na to nejaka klapka ovladana motorkem, ale jeste jsem to nemel potrebu zkoumat. A kdyz tak mam od Legenda bednu klimatizace z OC pro studijni ucely, ale nevim, jak moc se lisi u OB. Kazdopadne asi chapu pricinu mlzeni, radiator je dole a pokud tam bude bordel, bude se vysusovat, takze az da pocasi, napojim na spodni odtok hadici s vodou a poradne to promeju, doufam, ze pak nebudu muset Omegu otocit na strechu a vylejt vodu

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 [5]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2042 sec,0.1536 z toho dotazů.