• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Topení Omega 2,5 V6
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Xcelsion
Wednesday 06 December 2006 - 15:49:43 Citovat
Host
To ramboxb7

to by ses podivil, ale zasekne. koupil jsem synovi OB Caravan 2,0 16V. Manualni klima. Sedlo nas tam 5, vevnitr jak v parni lazni z oken teklo. Okna nepruhledna. Klapka vnitrni cirkulace ta pod pylovym filtrem prilepena ke svemu tesneni. Vzadu to topilo naplno i pri prepnuti na studeny vzduch.
Tak jsem ji uvolnil a opatrne rucne otevrel. Je ovladana asi podtlakem, ovladani spinacem dole mezi hav.blik. a klimou nefunguje, ale obcas se klapka sama zavre, prestoze na spinac nikdo nesahl.
Ovladani ostatnich klapek na strednim prepinaci podtlakove, po demontazi panelu spousta hadicek v gumove prirube. 1 posice bez hadicky. Nevim co s tim. Help.
Jinak to topi chladi fouka, ale po prepnuti foukani do jine posice to chvili trva nez to zareaguje. V jedne poloze prepinace to syci.
Vodník
Wednesday 06 December 2006 - 20:35:28 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
To syčení mám u digi-klímy taky. Ptal jsem se v servisu, prý je to syčák Klíma.
Vranoch
Wednesday 06 December 2006 - 21:34:58 Citovat
Host
Mam taky digi klímu a zadny syceni nepozoruju. Teda kdyz jde naplno vetrak a je privreny nejaky vydech, tak jo, ale to je myslim normalni.
masie
Wednesday 07 January 2009 - 18:27:12 Citovat
Host
Dobry den vsem.Mam omegu 2.5 V6 2000 C a prestala topit.Duvod je jasny,hadice do radiatoru horka,zpet chladna.Delal uz nekdo vymenu radiatoru bez demontaze palubni desky?Jde to opravdu z prave strany sejmutim kastliku a airbagu jak je naznaceno u toho zlutaka cinskeho ci odkud pochazi?
Legend
Wednesday 07 January 2009 - 18:34:41 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
masie napsal ...

Dobry den vsem.Mam omegu 2.5 V6 2000 C a prestala topit.Duvod je jasny,hadice do radiatoru horka,zpet chladna.Delal uz nekdo vymenu radiatoru bez demontaze palubni desky?Jde to opravdu z prave strany sejmutim kastliku a airbagu jak je naznaceno u toho zlutaka cinskeho ci odkud pochazi?

Ještě než začneš měnit topné těleso (k tomu je nutná demontáž palubní desky), tak zkontroluj třícestný vodní ventil v motorovém prostoru, nachází se v blízkosti vstupu vodních hadic vedoucí do topného tělesa. Je k němu lepší přístup když se demontuje sání nebo plastové torpédo pod stěračema. Taky ještě může být špatná nebo vypadá podtlaková hadička, ovládající třícestný ventil - ta začíná na tlusté hadici od potlaku vzduchu k posilovači brzd a vede přímo do třícestného ventilu. Ventil stojí nový cca 1200, na vrakovišti jsem ho koupil za stovku, tak bych ho klidně zkusil vyměnit za použitý.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Sup
Wednesday 07 January 2009 - 19:15:50 Citovat
Uživatel #1465
Registrován: Friday 04 April 2008 - 01:01:29
Příspěvků: 233
V případě, že detekovanou poruchou bude 3-cestný ventil topení, tak bych preferoval výměnu za nový. Stáří dílu z vrakáče je velkou neznámou a po opravě může "nový" díl znova rychle odejít. A přístup k tomu ventilu je mizerný , takže se v tom vrtat pořád dokola jen kvůli ušetřenejm pár stovkám mě nepříjde nijak zábavné. !!(a)

Sup je trpělivý pták.
Plejtvák (Omega B car X25XE)
Stříbrná Sršeň (FIAT Ducato 3.0 D Multijet Modular)
JAK JSEM NA TOM JÁ

A JAK JSME NA TOM SPOLEČNĚ
JOB
Wednesday 07 January 2009 - 21:47:32 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Sup napsal ...

V případě, že detekovanou poruchou bude 3-cestný ventil topení, tak bych preferoval výměnu za nový. Stáří dílu z vrakáče je velkou neznámou a po opravě může "nový" díl znova rychle odejít. A přístup k tomu ventilu je mizerný , takže se v tom vrtat pořád dokola jen kvůli ušetřenejm pár stovkám mě nepříjde nijak zábavné. !!(a)


Problém dílů ve kterých kolovala chladící kapalina je v tom že když jí na vrakáči vypustěj tak ty díly začnou rychle oxidovat. Pak nastával problémy s funkčností či průchodností těchto dílů.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

masie
Wednesday 07 January 2009 - 21:50:52 Citovat
Host
Ahoj,jsem prekvapen z jakou ochotou a rychlosti reagujete.Dekuji.Verte,ale jsem trosku kutil a funkci 3 cestneho kohoutu znam a ci celeho chladiciho okruhu,alespon co se tyce hadic venku.Kohout ma jeden vstup a dva vystupy.Horni pokracuje kolem motoru a EGR ventilu smerem pod na podrzku kde je el cerpadlo,dale pak zpet za motor a primo do radiatoru.Z radiatoru jde hadice primo do zelezne trubky - odvod ochlazene kapaliny z chladice vody .Dale,spodni vytok ventilu topeni je propojen taktez s touto hadici vychazejici z radiatoru a taktez pochopitelne s zeleznou ci kovovou trubkou vedouci ochlazenou kapalinu z velkeho chladice vody.Kohout funguje tak,ze pokud neni priveden podtlak na gumovou hadicku umistenou na horni strane ventilu,pak prochazi jen voda mezi vstupem do ventilu a horni vyustenim z ventilu.Tzn.vsechna voda jde pres radiator.Pokud se privede podtlak vsechny tri vyusteni tedy 1 vstup a dva vystupy se propoji.Vysledkem je zkratovani obehu vody mimo radiator primo do kovove trubky a tedy primo zpet do motoru.Aby toho nebylo malo ,mam v aute LPG propojene seriove (pred radiatorm)spolecne s radiatorem.Pro jistotu jsem podtlak odpojil,protoze by mi mohla taky zamrznout plyn v reduktoru LPG.Topeni fungovalo dobre jeste na podzim.Mam jeste jedno podezreni,ale nejsem si jist - krome tedy ucpaneho radiatoru.



[ Upraveno Wednesday 07 January 2009 - 22:09:28 ]
masie
Wednesday 07 January 2009 - 22:12:25 Citovat
Host
Jeste dotaz,co rikate na to ci zda mate zkusenost s podtlakovym cistenim tohoto radiatoru?Tzn.odpojit obe hadice tesne u vyusteni radiatoru v motorovem prostoru,nalit cistici kapalinu,treba redidlo ci arvu do radiatoru a pak nasledovne prostrikat podtlakove vapkou.
JardaB
Thursday 08 January 2009 - 06:36:34 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ja mel taky reduktor v serii s topenim, taky jsem musel hadicku odpojit a spokojene to fungovalo. Takze v tom problem nebude, napada me, ze by mohl byt reduktor zavzdusnen a okruh nejde protlacit? Ale dovedu si to predstavit jen v kombinaci s vadnym termostatem nebo cerpadlem, jinak to zastudena protlaci.
Pak jsem to predelal aby to slo pres reduktor stale, ale za nejaky cas mi (v Chorvatsku) ten povedeny ventil prasknul, cednik jaxsvina, nastesti jsem nemusel na dalnici rozebirat pul auta ale stacilo tu podtlakovou hadicku jen odpojit !!(a) No a jezdim tak doted _;

Ted mam spis problem s mlzenim, je to ukrutne a nevim, kde by mohl byt problem. Nezda se mi, ze by byl radiator praskly, zadny smrad nemrznouci kapaliny necitim a topi OK. Kdyz je nad nulou a jde klima, je to OK, nenapada nekoho neco? Myslim, ze to dost dela i druha Omega, ale s tou jsem jezdil jen v lete.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2437 sec,0.1920 z toho dotazů.