• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
prosím o radu pri koupi omegy 2.0 2,5 V6
Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5 6 7 8 9
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
marek
Thursday 22 December 2005 - 14:39:27 Citovat
Host
chci koupit omegu B 2,0 2,5 V6
slysel jsem že u techto typu blbne vaha vzduchu.můžete me poradit jak pri koupi poznam ze je s tim neco v neporadku? to stejný s vadou automatu.
nebo mužete tady napsat co ktera skryta zavada se vam projevila až po koupi?
díky
riwal
Thursday 22 December 2005 - 14:48:18 Citovat
Host
Prvně je třeba říci, že dvoulitr je na OB slabej - nejede to a žere to. 2.5 V6 je podstatně lepší a nejlepší je 3.0 V6.
Nevím kde si zjistil, že tyto motory X20XEV a X25XE mají problémy s váhou vzduchu, to tedy rozhodně není pravda, s váhou mají problémy hlavně turbodiesely, protože jim chlístá olej zpět do sání.
Pokud je v háji váha vzduchu na atmosferickym benzínu, tak to nejede - to hned poznáš, prostě motor nejde vytočit.
Co se týká automatických převodovek, tak jestli maká nebo ne je třeba vyzkoušet, jestli Ti odejde třeba za měsíc stejně nepoznáš - já bych radši manuál, ale to je na vkusu každého soudruha, že.



<span class='smallblacktext'>[ Upraveno Čt pro 22 2005, 02:48 ]</span>
RRAAFF
Thursday 22 December 2005 - 14:49:18 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
Ta váha se může poznat tak,že auto špatně táhne,popřípadě může svítit kontrolka elektroniky motoru a pak to jede v nouzovém režimu,čili to nevytočíš nad 4t ot.Zajel bych s tím na diagnostiku,kde můžou být chyby uloženy v paměti.
Já mám sice Vectru B a poměrně brzo po koupi se podělalo čidlo vačky a ta váha(asi,podle servisu ano,podle mně špatný kabel ke svíčce-autorizák to celý mění jako sadu)

Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023
RRAAFF
Thursday 22 December 2005 - 14:50:00 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
riwal:Jsi tu delší dobu,tak jsem ti dal přednost

Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023
riwal
Thursday 22 December 2005 - 15:00:48 Citovat
Host
JJ RRAAFF, to je správné

2marek: Jinak má RRAAFF samozřejmě pravdu v tom, že než to koupíš, tak by to chtělo diagnostiku - v Opelu asi za 500,- , ale pokud je to trochu znalaj prodávající a je tam problém, tak před tím odpojí baterku a v paměti ECU bude prd.
Rozhodně si dej bacha na to když otočíš klíčkem zapalování jestli svítí kontrolka diagnostiky - oranžová se symbolem motoru - po nastartování musí zhasnout. Oni totiž některý koumáci před prodejem vyndaj žárovku a při startu kdy má kontrolka svítit pro kontrolu si toho nevšimneš.
Cowley
Thursday 22 December 2005 - 15:05:28 Citovat
Host
jinak stav automatu se da docela poznat podle oleje - nemel by smrdet spaleninou a melo by ho bejt dostatek. Olej je pro automat to nejdulezitejsi, takze je potreba na to kouknout dukladne.
Rob 2
Thursday 22 December 2005 - 17:05:43 Citovat
Host
Cowley: Rada dobrá, leč je to trochu obtížně proveditelný úkon. Ona AT u Omegy jaksi nemá měrku, a pochybuji, že někdo bude celý žhavý lézt pod auto a šroubovat ven zátku na vaně. Ford Sierra měl měrku, kterou se dala převodová kapalina v případě nutnosti dolít. Mnohem lepší systém! V případě AT velmi doporučuji někoho, kdo má s touto částí auta zkušenost. Ona AT má i KICK-DOWN a LOCAT, a to je třeba vše vyzkoušet. PS: Řeč je o klasické AT s hydrodynamickým měničem (dnes již archaismus ) používané Omeze.
Rob 2
Thursday 22 December 2005 - 17:15:58 Citovat
Host
marek: Dvoulitr bych nebral (jeden jsem měl). Jednak to moc nejede, na ten objem žere a zvuk se k Omeze jaksi nehodí. Majitelé zmíněného motoru mě asi za tento názor mít rádi nebudou, ale je to prostě moje osobní zkušenost. Tím nechci říct, že moje současné TD je nějaká výhra. Snad jenom ten zvukový projev je přijatelný, byť je to "turbotraktor" a "nafta patří do kamen", jak občas slýchávám
Karlos
Thursday 22 December 2005 - 18:52:23 Citovat
Host
Já bych ti poradil pořád jen 2.016v, ale je to opravdu na vkusu. chceš li závodit kup si 3.0mv6, taky bych ho chtěl, ale!!! vyšší povinné ručení, a vyšší spotřeba. Já bych si nejradši ted koupil mv6 v plné náloži v kůži, dal bych si tam plyn a spokojenost. 2.016v je osvedčený motor, je fakt že asfalt netrhá ale zas tak hrozně nejede. max210kmh, spotřeba 9l průměr. MV6 15l průměr. jezdil jsem v obojím. Diesel se zase tak nevyplatí, nekdo na motor 2,5td nadává, nemohu soudilt. ale vzal jsem si z debat o TD že jestliže koupit tak ano Ale!!!! jak od koho, záleží na tom jak se o to auto kdo staral.
Rob 2
Thursday 22 December 2005 - 19:26:06 Citovat
Host
Karlos, ruku na srdce, Tobě se ten zvuk čtyřválce líbí? V autě vyšší střední třídy? A s AT jsem se nevešel do 11-ti litrů. A nikoliv po městě!

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5 6 7 8 9  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.4166 sec,0.3559 z toho dotazů.