Témata příspěvků | |
marek | chci koupit omegu B 2,0 2,5 V6 slysel jsem že u techto typu blbne vaha vzduchu.můžete me poradit jak pri koupi poznam ze je s tim neco v neporadku? to stejný s vadou automatu. nebo mužete tady napsat co ktera skryta zavada se vam projevila až po koupi? díky |
Poslední odpovědi | |
vrgada | mel jsem 2,4i a chtela vetsi silu k toceni, mam 2,5i a jde to lehceji, ale ta stara se chovala tak nejäk lepe u te nove mam nekdy pocit, ze diky posilovaci chcipne motor:-( |
Marek.drak | Nevim jakej má omega posilovač ale občas se stane že s volantem se musí točit větší silou / např. když nastartuju a než se rozjedu z parkoviště nebo když sem sjel z dálnice k benzíce tak tomu chvilku trvalo než se to přeplo na lehčí/ Nevim jestli je to špatné servo nebo je to úmyls. Omega 2.5V6 ...1996 |
PepaMB | Legend napsal ... Existuje nějaký obecný postup, jak překontrolovat funkčnost serva? Dneska jsem řídil Fabii 1.2HTP a když jsem přesednul zpátky do Omegy, tak se mi zdá že jde volant asi tak dvakrát více ztuha. Ale zase když třeba stojim na místě a točím, tak to jde sice hůř než u Fabie, ale po vypnutí motoru je dost těžké to utočit oběma rukama. Je to normální, nebo servo začíná pomaličku odcházet? Neporadim Ti jak to zkontrolovat, ale musim Te podporit - ted co mame doma Omegy dve, vidim jasny rozdil ve vykonu serva, resp. v sile potrebne na rizeni. Stara je 2.0 16V 1994 a nova 2.5i V6 2000. Je to opravdu znat, u te novejsi je to pohoda, starsi potrebuje sily vic. I kdyz nemuze tam byt jine servo? Nez u te zakladni motorizace 2.0? |
Vodník | legend: já při běžícím motoru otáčím volantem "malíčkem", při vypnutým s ním nehnu, a to mám trénink z žigula! Přičemž ta moje Omega na čumáčku vozí šestiválec diesel, což je, myslím, dost velká váha. |
Rob 2 | Legend: Nejlepší je vyzkoušet to u jiné Omegy (třeba někoho slušně požádat u super-hyper-extramarketu ). Srovnávat vzájemně dvě rozdílná auta nemá moc smysl. Navíc příliš silný posilovač není dobrý - není potom dostatečná odezva od kol do volantu. U mého bývalého US vozíku byl posilovač tak silný, že šlo na místě otočit volantem malíčkem, ale také nebylo za jízdy znát, jestli to auto má vůbec kola, která se možná i otáčejí, natož jestli ještě řídím já, nebo už se auto řídí někam samo _s103 |
Tlumex | Legend napsal ... Existuje nějaký obecný postup, jak překontrolovat funkčnost serva? Dneska jsem řídil Fabii 1.2HTP a když jsem přesednul zpátky do Omegy, tak se mi zdá že jde volant asi tak dvakrát více ztuha. Ale zase když třeba stojim na místě a točím, tak to jde sice hůř než u Fabie, ale po vypnutí motoru je dost těžké to utočit oběma rukama. Je to normální, nebo servo začíná pomaličku odcházet? Svez se prosimte ve felicii aby ses vratil nohama na zem Omega a ztuha ty si komik |
JardaB | Fabie ma obecne hodne prehnany servo, to je tak pro baby, na cem bychom posilovali ??? Neresil bych to, az bude chtit odejit, odejde. Na miste s kolama taky neotocim, nechci urvat volant, ale zase se servem tim jednou rukou tocit jde (jako ze vrazim 2 prsty na pricku volantu a tocim dokola) |
Legend | Existuje nějaký obecný postup, jak překontrolovat funkčnost serva? Dneska jsem řídil Fabii 1.2HTP a když jsem přesednul zpátky do Omegy, tak se mi zdá že jde volant asi tak dvakrát více ztuha. Ale zase když třeba stojim na místě a točím, tak to jde sice hůř než u Fabie, ale po vypnutí motoru je dost těžké to utočit oběma rukama. Je to normální, nebo servo začíná pomaličku odcházet? |
Vodník | bruno2 - díky moc. |