Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
prosím o radu pri koupi omegy 2.0 2,5 V6 |
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
PepaMB |
| ||
Host | 2marek> pokud bys sel do 2.0 s automatem, mohu z vlastni zkusenosti rict, ze po meste to jezdi dostatecne svizne, pri vetsich rychlostech se ale neda vubec pocitat s nejakou velkou dynamikou; spotreba dlouhodobe 9,75 (30% mesto, 30% dalnice, 40% okresky; +/- dle predpisu). Chystam se to vymenit za 2.5, tak jsem zvedav... Jinak zavady za rok a pul, co to mam: utrzeny omezovac dveri u ridice, spatny nejaky ventil na klimatizaci - utika tlak. Jinak jen bezna udrzba, pohoda. | ||
| |||
bruno2 |
| ||
Host | Kdo chce ať si koupí to chrochtadlo 2.0V4 ale ať se pak nediví když bude naloženej do kopce předjíždět kamion a auto nepojede.dále nevím jak někdo může říct že 2.5TD je zdechlina-jede lí než dvoulit a líp táhne.záleží taky na jakej motor při koupi kápne-měl jsem možnost jet v několika a je v tom dost rozdíl.komu to nestačí ať si nahraje upravenej soft do říd. jednotky a bude to sakra rozdíl.přídá 25PS.mám to tak můžu posuzovat. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | bruno2 napsal ... Kdo chce ať si koupí to chrochtadlo 2.0V4 ale ať se pak nediví když bude naloženej do kopce předjíždět kamion a auto nepojede.dále nevím jak někdo může říct že 2.5TD je zdechlina-jede lí než dvoulit a líp táhne.záleží taky na jakej motor při koupi kápne-měl jsem možnost jet v několika a je v tom dost rozdíl.komu to nestačí ať si nahraje upravenej soft do říd. jednotky a bude to sakra rozdíl.přídá 25PS.mám to tak můžu posuzovat. Aspoň někdo Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | bruno2: Já to klidně napíšu, protože ji mám. Kdyby nebyla v tak relativně dobrém stavu, tak už je ve světě. Chip dávat nebudu - ten motor má s hlavou už tak dost starostí. Moc se BMW nepovedl, resp. jsou rozhodně úspornější, výkonější a k hrubšímu zacházení odolnější motory. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Já jsem chtěl 2,5td záměrně protože mám ještě OA2,0i a stou jezdím jak prase,takhle vím že se k tomu dízlu musím chovat slušně a vlastně mě to na silnici trochu brzdí. Neříkám že je to ideální motor ale zas tak špatnej není kort když se o něj staráš jak máš. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | JOB: Mám smůlu, že bydlím v dolíku - mám to všude okolo do kopce, což je pro každý (a hlavně tento!) motor super. Takže: Ohřát a teprve potom opatrně jet. Jo, bydlet u Kolína, to by byla jiná! | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Rob 2 napsal ... JOB: Mám smůlu, že bydlím v dolíku - mám to všude okolo do kopce, což je pro každý (a hlavně tento!) motor super. Takže: Ohřát a teprve potom opatrně jet. Jo, bydlet u Kolína, to by byla jiná! Jen pro informaci:podle návodu se má motor nastertovat a ohřát pomalou jízdou .Že prej na volnoběh né.Já to dělám tak že to nastartuju oškrábu a pak jedu.Teď teda budu muset vyměnit termostat protože ať dělám co dělám neohřeju to ani na 80 Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | Jak se tak brouzdám už pár měsíců tady tou poradnou, zjišťuji, že kdekdo ten turbodiesel pomlouvá, ale v podstatě nám ho každěj závidí. A má proč, | ||
| |||
Peha |
| ||
Host | Mám taky 2.5 TD a v tomhle počasí se na 90 neohřeje,jak máš puštenej ventilátor na dvojku tak to radiátor topení stíhá vychladit.Termostat mám novej orig. BMW za 1400,- Rob2:Jaký motor myslíš " úspornější, výkonější a k hrubšímu zacházení " takovej diesel motor je jedine starej Mercedes,jinak o žádným nevím.Určite né TDi od Wv ,mohl bych vyprávět | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | Třeba 1.9 TD Peugeot. A to záměrně uvádím také zastaralý motor. Nevím, že by se nějak moc sypal. Rozhodně na něm nepraskají hlavy tak často, že by se o něm mluvilo jako o nepovedeném. No a staré "ropné" Mercedesy jsou kapitola sama pro sebe. Motor bych také ohříval jízdou "po lehku", ale do kopce to moc nejde &| . Rozhodně ohřátí na místě je méně traumatizující jednání pro motor, než tah 16q (a víc) do stoupání. PS: Samozřejmě nečekám, až mi teploměr chl. kap. ukáže 90°C. To bych také nemusel nikam odjet | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 | |