• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
prosím o radu pri koupi omegy 2.0 2,5 V6
Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6 7 8 9
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
PepaMB
Wednesday 28 December 2005 - 10:18:10 Citovat
Host
2marek> pokud bys sel do 2.0 s automatem, mohu z vlastni zkusenosti rict, ze po meste to jezdi dostatecne svizne, pri vetsich rychlostech se ale neda vubec pocitat s nejakou velkou dynamikou; spotreba dlouhodobe 9,75 (30% mesto, 30% dalnice, 40% okresky; +/- dle predpisu). Chystam se to vymenit za 2.5, tak jsem zvedav...
Jinak zavady za rok a pul, co to mam: utrzeny omezovac dveri u ridice, spatny nejaky ventil na klimatizaci - utika tlak. Jinak jen bezna udrzba, pohoda.
bruno2
Wednesday 28 December 2005 - 12:05:24 Citovat
Host
Kdo chce ať si koupí to chrochtadlo 2.0V4 ale ať se pak nediví když bude naloženej do kopce předjíždět kamion a auto nepojede.dále nevím jak někdo může říct že 2.5TD je zdechlina-jede lí než dvoulit a líp táhne.záleží taky na jakej motor při koupi kápne-měl jsem možnost jet v několika a je v tom dost rozdíl.komu to nestačí ať si nahraje upravenej soft do říd. jednotky a bude to sakra rozdíl.přídá 25PS.mám to tak můžu posuzovat.
JOB
Wednesday 28 December 2005 - 15:20:03 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
bruno2 napsal ...
Kdo chce ať si koupí to chrochtadlo 2.0V4 ale ať se pak nediví když bude naloženej do kopce předjíždět kamion a auto nepojede.dále nevím jak někdo může říct že 2.5TD je zdechlina-jede lí než dvoulit a líp táhne.záleží taky na jakej motor při koupi kápne-měl jsem možnost jet v několika a je v tom dost rozdíl.komu to nestačí ať si nahraje upravenej soft do říd. jednotky a bude to sakra rozdíl.přídá 25PS.mám to tak můžu posuzovat.

Aspoň někdo

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Rob 2
Wednesday 28 December 2005 - 19:17:33 Citovat
Host
bruno2: Já to klidně napíšu, protože ji mám. Kdyby nebyla v tak relativně dobrém stavu, tak už je ve světě. Chip dávat nebudu - ten motor má s hlavou už tak dost starostí. Moc se BMW nepovedl, resp. jsou rozhodně úspornější, výkonější a k hrubšímu zacházení odolnější motory.
JOB
Wednesday 28 December 2005 - 19:24:39 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Já jsem chtěl 2,5td záměrně protože mám ještě OA2,0i a stou jezdím jak prase,takhle vím že se k tomu dízlu musím chovat slušně a vlastně mě to na silnici trochu brzdí.
Neříkám že je to ideální motor ale zas tak špatnej není kort když se o něj staráš jak máš.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Rob 2
Wednesday 28 December 2005 - 20:36:20 Citovat
Host
JOB: Mám smůlu, že bydlím v dolíku - mám to všude okolo do kopce, což je pro každý (a hlavně tento!) motor super. Takže: Ohřát a teprve potom opatrně jet. Jo, bydlet u Kolína, to by byla jiná!
JOB
Wednesday 28 December 2005 - 20:46:45 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Rob 2 napsal ...
JOB: Mám smůlu, že bydlím v dolíku - mám to všude okolo do kopce, což je pro každý (a hlavně tento!) motor super. Takže: Ohřát a teprve potom opatrně jet. Jo, bydlet u Kolína, to by byla jiná!

Jen pro informaci:podle návodu se má motor nastertovat a ohřát pomalou jízdou .Že prej na volnoběh né.Já to dělám tak že to nastartuju oškrábu a pak jedu.Teď teda budu muset vyměnit termostat protože ať dělám co dělám neohřeju to ani na 80

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Vodník
Wednesday 28 December 2005 - 21:58:30 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
Jak se tak brouzdám už pár měsíců tady tou poradnou, zjišťuji, že kdekdo ten turbodiesel pomlouvá, ale v podstatě nám ho každěj závidí. A má proč,
Peha
Wednesday 28 December 2005 - 22:07:05 Citovat
Host
Mám taky 2.5 TD a v tomhle počasí se na 90 neohřeje,jak máš puštenej ventilátor na dvojku tak to radiátor topení stíhá vychladit.Termostat mám novej orig. BMW za 1400,-
Rob2:Jaký motor myslíš " úspornější, výkonější a k hrubšímu zacházení " takovej diesel motor je jedine starej Mercedes,jinak o žádným nevím.Určite né TDi od Wv ,mohl bych vyprávět
Rob 2
Wednesday 28 December 2005 - 22:23:15 Citovat
Host
Třeba 1.9 TD Peugeot. A to záměrně uvádím také zastaralý motor. Nevím, že by se nějak moc sypal. Rozhodně na něm nepraskají hlavy tak často, že by se o něm mluvilo jako o nepovedeném. No a staré "ropné" Mercedesy jsou kapitola sama pro sebe.
Motor bych také ohříval jízdou "po lehku", ale do kopce to moc nejde &| . Rozhodně ohřátí na místě je méně traumatizující jednání pro motor, než tah 16q (a víc) do stoupání. PS: Samozřejmě nečekám, až mi teploměr chl. kap. ukáže 90°C. To bych také nemusel nikam odjet

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6 7 8 9  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1521 sec,0.1175 z toho dotazů.