• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
prosím o radu pri koupi omegy 2.0 2,5 V6
Přejít na stranu  1 2 3 4 5 [6] 7 8 9
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
bruno2
Thursday 29 December 2005 - 11:21:54 Citovat
Host
Rob 2 napsal ...
bruno2: Já to klidně napíšu, protože ji mám. Kdyby nebyla v tak relativně dobrém stavu, tak už je ve světě. Chip dávat nebudu - ten motor má s hlavou už tak dost starostí. Moc se BMW nepovedl, resp. jsou rozhodně úspornější, výkonější a k hrubšímu zacházení odolnější motory.

Tak ten "chip" nemá na hlavu vůbec vliv ale spíš de o to když je to studený nevytáčet to. Tento motor má velkou rezervu ve výkonu a je od OPLU přiškrcenej oproti orig.BMW.Navíc po úpravě software se zvedne točák v nižších otáčkách takže ti to vlastně pomáhá ten motor nevytáčet při běžné jízdě.jinak kamoš taxikář má na tomto autě najeto 800tis.km a auto furt jezdí.tak proč by byl motor špatnej?nevím o nikom komu by hlava praskla-jenom se to fšude říká...
Rob 2
Thursday 29 December 2005 - 11:58:19 Citovat
Host
bruno2: Pokud vím, tak 2.5 TD dodávané BMW Opelu mají mírně jinou hlavu a jiné vstřikovače. Nejsou tedy zcela identické. Samozřejmě na destrukci hlavy mají vliv prudké teplotní změny (ono vytáčení a zatěžování za studena). Jinak se roztahuje litinový blok, jinak hlava ze slitiny Al. Ale stále dokola: Žádný chip motoru neprospívá. Každý výrobce (jde přece o jméno!) se snaží z motoru vydolovat co nejvíc. Limitem je čistota spalin a přijatelná životnost motoru (a součástí okolo - např. filtr pevných částic, apod.) A u BMW mě osobně hlava praskla, byť jsem se k motoru choval více, než slušně!! Konkr. šlo o dvoulitr. Prasklina pod vačkou 4-5 válec. Voda v oleji a konec. Místo? D1 A žádné uvaření! Takže BMW u mě zrovna nevítězí, co se týká spolehlivosti.
Peha
Thursday 29 December 2005 - 12:42:33 Citovat
Host
Motory jsou s Bmw identický,dokonce je stejná i řídící jednotka,jen je staženej o pár kw.Nebál bych se čipavat min,na víkon Bmw tj. 105 kw.U tohohle motoru je důležitý:Olej po 8 tis,nešlapat na nej za studena,po ostřejší jízdě nachat chvilku klapat,kontorlovat hadice,nedávat replikovej termostat,jo dejte si pozor na vodní pumpu značky Graf,má oproti orig,plast.vrtulce mosaznou s hrubším žebrováním,teplota pak kolísala 90 - 95 stupnů na rovný silnici
Rob 2
Thursday 29 December 2005 - 13:02:48 Citovat
Host
peha: BMW dotah. moment vstřikovačů 40Nm, dost jiné i tvarově, Opel dot. moment 60Nm. Asi stejné nebudou.
Rob 2
Thursday 29 December 2005 - 13:13:56 Citovat
Host
Jo, a dobré info ohledně čerpadla chlazení! Jinak pochopitelně nikdy nevypínám motor, pokud je "momentálně unaven prací" To udělá jenom hov.do bez vztahu k technice. A ještě potom slastně poslouchá, jak ve všem "pěkně" lupe a jak tomu hezky dal "kouř "
Peha
Thursday 29 December 2005 - 13:29:23 Citovat
Host
V Autodatech je napsáno u Bmw 55 - 68 Nm a u opel 65 Nm
Rob 2
Thursday 29 December 2005 - 14:04:18 Citovat
Host
Opel 60Nm jak u Etzold (tam bych to bral s rezervou) tak přímo od autorizovaného servisu a přímo ze servisní dokumentace (a tam už je to asi bez debat). Nehledě na to, že jsem se nesetkal s udáváním dotahovacího momentu v nějakých mezích. Moment je předepsán a není podle nálady mechanika stylem: "Dnes jsem se dobře najedl, tak to dotáhnu o něco víc!" Navíc ty hodnoty, které zde udáváš, se od sebe liší o více jak 20%. Trošku hodně, ne?
Rob 2
Thursday 29 December 2005 - 14:05:16 Citovat
Host
Myslím ty hodnoty (rozpětí) pro BMW.
peha
Thursday 29 December 2005 - 14:21:48 Citovat
Host
Koukam do Autodat i do workshopu a v obou programech píšou u bmw 2.5 TDs moment dotažení trysek 55 - 68 Nm.Tlak 150 - 158 barů je stejný u obou.Není to z mojí hlavy.Musel bych ti to vytisknou a oskenovat,nejde to zkopírovat.
bruno2
Thursday 29 December 2005 - 15:01:37 Citovat
Host
myslím že je to podobný-ne-li stejný.ale rozhodující je že to co se tady nazývá chiptuningem není chiptuning protože se nebastlí žádné přídavné krabičky jako např u oktávek TDI ale pouze se nahraje upravený software který zlepší zejména točivý moment v malých otáčkách který vzroste z 250nm na 310nm,takže ve finále se s autem daleko líp jede protože táhne líp odspodu.a nejde o žádné vytáčení.uvedený taxikář na tom najel už 150tis.km a neměl problém a já zatím taky ne po asi 30tis.km.tak nevím co řešit.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 5 [6] 7 8 9  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1316 sec,0.1028 z toho dotazů.