Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
teplota vody |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No cerpadlo nejak drahe neni, peventivne jsem ho menil, neco pres litr. Ale vymena u V6 znamena rozebrat rozvody... Ale stejne bych zacal od toho chladice, me vycisteni dost pomohlo, jinak mi to ve vedrech lezlo hodne ke stovce. Kdyz pustis naplno topeni - topi fest? Pak by voda cirkulovala dobre. Termostat je druhy kandidat. Jeste jsem nepochopil, jestli to blbne treba i ted pri 16stC nebo jen treba nad 30? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
sowwwa |
| ||
Host | V topeni bych chybu vubec nehledal. Pokud se vzduch neochladi v topeni, ochladi se v chladici. Ty okruhy jsou paralelni, zcela nezavisle - musi to chladit i kdyby byl "heater bypass" ventil uplne ucpany a elektricke cerpadlo (to pod nadrzkou na vodu) nefunkcni. Ze by odesla vodni pumpa je temer nemozne, nema na ni co odejit, muze maximalne tect. Tipnul bych spis termostat nebo ucpany chladici okruh. Zacal bych tim nejjednodussim, tj. procistit chlazeni. Vypustit kapalinu sroubem na chladici nestaci, velka cast ji zustane v motoru. Mozna je na nem nekde vypustni sroub, ale nenasel jsem ho, takze dopurucuju odpojit jednu trubku od topeni (pristupna od filtru klimatizace), k topeni pripojit hadici z vodovodu a nechat to tak pul hodiny protekat. Jinak to ze po otevreni nadrzky zacne chladici kapalina varit je u velkych motoru uplne normalni, nevidel bych v tom problem. Lepsi je vzdycky to nechat pred otevrenim trochu vychladnout (neljepe se zapnutym zaplovanim - bezi pak el. cerpadlo), aby nekde nevznikla z pary bublina - mohlo by to po nastartovani spatne chladit. | ||
| |||
buddha |
| ||
Host | Tak chlapi díky za rady.Shrnu to:udělali jsme rozvody s vodní pumpou,těsnění pod hlavama,vyměnili radiator a pořád se ten vehikl hřeje nad 100.Když jsem jel rano tak se držela teplota cca 95,ale zase přidám a leze to nahoru.Chladič jsem vzal zatim wapkou zvenku,nepatrně to pomohlo.Tak ho ještě vyndam a proleju savem nebo nějakym podobnym sajrajtem.Zjistil jsem že jedinej větrák se točí jak má.Jeden je zadřenej a ani se nehne a jeden jsem ještě neviděl běžet.A navíc auto začlo nepravidelně poškubávat V Opelu na počítači zresetovali jakýsi čidlo na sání,je to lepší,ale ne tak jako předtím než se do toho hrabalo.Podotýkám že rozvody dělal zkušenej mechanik a měl pujčenou sadu na seřízení,takže je to složený správně. Věděl by někdo kdy se má kterej větrák zapnout? Třeba jestli ten přidřenej nemá spínat v Těch 96 stupních a až v kile ten kterej běhá.... Koupit Omegu považuju za jeden z nejhorších nápadů ohledně aut.A to jsem jich měl pěknou řádku:)Pozdě brečet,ted v tom mam tolik peněz že to prostě fungovat bude muset. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No mam dojem, ze jsi mel zacit od toho chladice, asi ma V6 chlazeni dimenzovane uplne na hrane a v tomhle pocasi to pres 100 leze i me - nevypada ale, ze by to necemu vadilo, ventilatory bezi vsechny. Hlavne vycisti chladic klimy, i kdyz mezi ty chladice se asi nedostanes - ja tam mel neskutecny humus, mel jsem je vyndane (klima stejne predtim utekla) a po dukladnem vycisteni o 100% lepsi. Ted teda par dni nejezdim, protoze vyfuk je jak cednik, ale vybavuju si lonskou sezonu... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Smemar |
| ||
Host | Nevim, proč všichni píšou, že nad 100 St. je to u MV6 normální. Mně vždycky při dosažení 95 st. začne chladit tak, že spadne spátky na 90-92st. myslim, že teplota nad 100st. je možná, ale není v pořádku. Nikdy nejdedu, ani nestojím, déle jak 30sec s teplotou vyšší jak 95st. | ||
| |||
buddha |
| ||
Host | Jarda: no chladiče jsem vzal wapkou docela fest.Nezdálo se mi že by tam bylo až takovýho bordelu.Začal jsem možná opravovat zmateně,to je fakt,ale rozvody jsem chtěl stejně udělat.A sundat hlavy když to máš stejně rozhozený neni takovej problem.Aspon vim že je motor dobrej vevnitř a snad vydrží nějakou dobu bez zásahu.A stálo to o dva tisíce víc než samotný rozvody,to si myslim je ok. Než to začlo takhle stávkovat tak teplota taky nevylezla nad 95. Ty větráky nemáte někdo vysledovaný kdy kterej spíná?Když vytáhnu klíček tak se netočí vubec nic.Když je zaplej tak jen jeden z pohledu zepředu ten vlevo. __; | ||
| |||
smemar |
| ||
Host | Nenám je přesně vysledovaný, ale i když vytáhnu klíček, tak běžně ještě 10-20sec větrák jede. | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Tahle stranka by mohla byt pro vas zajimava. Skoda ze neni v EN Ale i tak se da neco vytahat. Jsou tam teploty zapnuti/vypnuti termostatu, ... (pres 100oC !) Odkaz Vubec je tam spousty fotek o servisu - to jeho auto musi mit dost nalitano. | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | A tady Odkaz ma clanek "Replacing Thermo-Switch and MODIFICATION of Wiring Diagrams" __; | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Je tam tabulka s teplotama spinani jednotliv. vetilatoru.
Original Modified
Nevim, ale ja si z toho stale delam nazor - je to takhle vymyslene a nemelo by to motoru vadit, ze jde pres 100oC. Muselo by byt dano ze napr. zrovna 105 stupnu teplota vody zpusobi pridirani pistu ve valci, nebo zkrouceni hlavy, ale ta kriticka teplota bude urcite vys. Jde spise o tom aby se voda nevarila a to pri tom tlaku nebude. Leda by zazlobilo vicko a pustilo tlak ven driv nez ma. Jasne, jestli bude zadelany chladic, vycistim ho, ale jinak na to prdim. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |