Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Termostat |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Anonymous |
| ||
Host | jeątě pro úplnost, motor X20DTH tomash | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Klubo, nerozumím dotazu. Ríkáą longlife za 111 kč, tak sis odpověděl. Velmi dobrý je ten, co mám připravený já- je to "Paraflu" koncentrát. Obyčejně v cenových relacích okolo a přes 100 kč jsou s hodnotou -40 C. Tenhle Paraflu je koncentrát s hodnotou > -60 C, ale je v trochu jiné cenové relaci - červený asi 240,-Kč a modrý 220,-kč. Pokud koupíą 2l.Paraflu a smícháą se 4mi l. destilky, tak máą směs 1:2, t.j. na -30 C. Kdyľ koupíą antifrééz -40, a dáą 3l na 3l. (1:1) tak máą směs na cca -20 C. Stovku uąetříą, ale za jakou cenu. Abys měl směs alespoň na -30, tak tu zhruba uąetřenou stovku musíą stejně investovat. No, já se tak trochu bojím lidem radit, co konkrétního (výrobce a název) tam mají dát. Na 100vce motorů to neudělá nic a u jednoho se vys**e těsnění pod hlavou nebo jakoby rupne chladič a já mám po kreditu "chemicalmana" (napsal Rutus)! Jinak ten Paraflu je origo náplň do vąech italských aut - fiat, lancia, alfa. Určité věci získávám protisluľbou - jako tohle. Jo a proto jsem si vybral modrý a né červený, protoľe přeci jen jistota je jistota. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2Tomash: O.K. díky, pokud bys mohl udělat foto a poslat mi ho, budu rád. Skylord měnil na svém DTL a říká, ľe ąel jen vnitřek. To je právě ten bordel-u mého DTL je v jednom katalogu jen vnitřek a celý je jen u DTH a v druhém katalogu je u mne jiľ také jen celý jako u DTH. Proto by bylo dobré ho vidět. Kdyľ tam mi to poąli na mou adresu v mém profilu. Díky. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | 2yper: trochu mi tam vypadlo ľe ten antifreeze longlife je originál v Opel flaące prodávanej v oplu za 111 kč litr. Zajímá mě jestli to je dobrý nebo ąpatný a hlavně kolik ho mam koupit kdyľ chci udělat komplet výměnu. | ||
| |||
ronin44 |
| ||
Host | Cistenie s cilitom: to sa mi nejako nezda... Predsa chladiace kanaliky na motore su uzucke, nemoze sa stat, ze sa upchaju uvolnenymi ciastockami kamena? Mate s tym niekto skusenosti? | ||
| |||
SCULLY |
| ||
Host | 2KLUBO: Komplet náplň chladící soustavy Astra g 2.0Dti je 7,2 litru. Tak si spočítej poměr ku destilce a máą výsledek. Já to mýchám 1:1 a je to na -40 stupňů. Odkaz | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | ronin44195.20.162.49 napsal ... Cistenie s cilitom: to sa mi nejako nezda... Predsa chladiace kanaliky na motore su uzucke, nemoze sa stat, ze sa upchaju uvolnenymi ciastockami kamena? Mate s tym niekto skusenosti? ja s tim zkusenostmam a dobrou. | ||
| |||
ronin44 |
| ||
Host | 2NIO: a ako to robis? Alebo je to vyrobne tajomstvo? Na jar chcem menit vsetky naplne, tak nejaky typ sa hodi... | ||
| |||
Hanek |
| ||
Host | Tak jsem včera koupil v Praze u Zralýho koupil vloľku do termostatu QH za 286 peněz.Je to univerzál do několika motorů a prý do té mojí X16XEL pasuje.Byli vtom i tři velikosti gumových o-krouľkú,jako ľe těsnění.Aľ doma jsem poměřoval velikosti toho těsnění přiloľením k motoru a myslím,ľe tam pasovat nebude.Tak budu muset koupit origo těsnění.Co mylíte,jakou bude mít ľivotnost tento termostat?(a kdyby malou,stál málo).Také budu dávat novou nemrzku.Musím potom nějak odvzduąňovat?Asi jenom jak popisoval výąe YPER | ||
| |||
Tomash |
| ||
Host | k výměně kapaliny - u x20dtl je psáno 7,2 l, doporučuju nenamíchat si hned 7,2l koncentrátu, protoľe já jsem tam dostal max 6l. Vypouątěl jsem podle návodu, ale dostal jsem z toho 5l + nějaký ztráty, tak 1 litr. Moľná je to taky tím, ľe moje auto má přihřívač a nějaká kapalina tam prostě zústala. Jinak já jsem dával červený Sheron Maxi D, výměnná lhůta 5 let. Teď starej termostat zkoumám a udělám nějaký foto. Zájemci o foto piąte na Email (Yper uľ nemusí, ten uľ si řek A jeątě jedna věc - termostat jde rozebrat a to celkem snadno. Proč nás nutěj kupovat to hrdlo nechápu.... A daląí věc - jestli to budete někdo měnit, zkuste, jestli je novej termostat v tom odlitku úplně těsnej - kdyľ fouknete do příruby jestli prochází termostatem vzduch. Ten, co jsem vyndal, je průchozí, ale nevím, jestli to tak být má nebo ne? zatím | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |