• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Termostat
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
rstu
Tuesday 01 February 2005 - 15:27:35
Host
2 rutus
Přesně vím o čem mluvíą. Já jsem tuhle dával dohromady postel z IKEY a uľ uľ to vypadalo, ľe mi zbyde noha. Podle mě V®DYCKY NĚCO ZBYDE !!!
Anonymous
Tuesday 01 February 2005 - 16:04:36
Host
Jak uľ jsem doktoři psal.Mám F diesel,a měl jsem stejnej problém.Psal jsem a ptal se po servisech a největąí drzost byl SRBA servis 350 termostat,80 těsnění,a 2000!!! práce.Přitom díky chlapcům tady jsem to pochopil i já a v auto Zralý koupil termostat+těsnění za 250,a u tohoto motoru je to otázka povolení tří ąroubů-cca 5 minut práce.Od tý doby pohoda,jen si vyčítám,ľe jsem čekal z výměnou dva roky.
tomash
Wednesday 02 February 2005 - 07:47:37
Host
Termostat jsem měnil včera - VB X20DTH, rozdíl je evidentní, moje zkuąenosti s výměnou jsou ve fóru Vectra-výměna termostatu.
rutus
Wednesday 02 February 2005 - 08:07:21
Host
Cago u stredy. Mam tady jednu odpoved od prodejce autodilu na muj dotaz na cenu termostatu-neznackoveho: "Cena celého termostatu tj. celohliníkový odlitek--2440Kč. Potom se dodává pouze samotný vnitřek--300Kč. pokud není hliníkový obal poąkozen, tak by stačil jen ten vnitřek". A ted otazky: Bude tedy opravdu stacit pro tu mou 2,0DTi pouze ten vnitrek? Dalsi dotaz, jakou mam po vymene termostatu dolit chladici kapalinu, kdyz nemam zdani co mne v chladicim systemu koluje ted? Diky!
Yper
Wednesday 02 February 2005 - 10:32:12
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Já uľ propadám zoufalství, kdyľ vidím co se tady o termostatech píąe a současně s tím vidím, jak někteří prodejci ND se z nás snaľí udělat dojné krávy.
Nejdále s výměnou termostatu na 2,0DTi (X20DTH) je "tomash" ten si jej osobně vyměnil a jednoznačně musel měnit celý kus - vnitřek je nerozebiratelný (takhle jsem to pochopil).
Běľ k jinému prodejci a uveď rok výroby, typ motoru a typ auta a co ti pak najde v katalogu, tak uvidíą co ti tam patří. Nicméně pokud máą motor DTi (DTH), tak to na 99,9% bude celý kus! Také si nech z jejich el. programu vytisknout jak ta součástka vypadá a porovnej si ji se skutečností na svém autě.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Yper
Wednesday 02 February 2005 - 10:32:43
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Já uľ propadám zoufalství, kdyľ vidím co se tady o termostatech píąe a současně s tím vidím, jak někteří prodejci ND se z nás snaľí udělat dojné krávy.
Nejdále s výměnou termostatu na 2,0DTi (X20DTH) je "tomash" ten si jej osobně vyměnil a jednoznačně musel měnit celý kus - vnitřek je nerozebiratelný (takhle jsem to pochopil).
Běľ k jinému prodejci a uveď rok výroby, typ motoru a typ auta a co ti pak najde v katalogu, tak uvidíą co ti tam patří. Nicméně pokud máą motor DTi (DTH), tak to na 99,9% bude celý kus! Také si nech z jejich el. programu vytisknout jak ta součástka vypadá a porovnej si ji se skutečností na svém autě.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
rutus
Wednesday 02 February 2005 - 13:00:49
Host
forYper. Mozna se da vymenit ten vnitrek pouze u toho neznackovyho termostatu Ale ne dost spekulaci. Porad mi jeste prosim jakou kapalinu tam dolit, chemicalman. Koupim cely kus toho termostatu asi v tom autorizaku a vrhnu se na tu montaz sam. Pro mne prace na cely vikend a to to musi jit hoodne dobre
Yper
Wednesday 02 February 2005 - 13:43:47
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Počkej, rozliąuj dolít a vyměnit. Pokud nevíą jak dlouho je tam původní náplň a nebo ji nemůľeą změřit nebo nelze určit její barvu, tak jednoznačně doporučuji vyměmit celý obsah.
Já tohle budu dělat aľ dorazí termostat a mám připravenou modrou (koncentrát - 60C) na hliníkové hlavy. Můľeą dát i červenou, ale původní obsah doporučuji řádně vypustit a provést proplachy horkou vodou s přídavkem Cilitu -proti vodnímu kameni (doporučoval i NIO). Postup je napsaný tady - viz předchozí příspěvky nebo ve Vectra o termostatech.
Kdyľ budeą měnit celý obsah, tak nemusíą řeąit vzájemné míchání (slučitelnost) mezi jednotlivými druhy kapalin.
Červená kapalina navíc obsahuje přísadu proti tvorbě vodního kamene. Pokud neuděláą důkladný proplach, tak se ti můľe jakoby zaąlemovat vedení -cucky.
Navíc proplach s Cilitem ti zabezpečí výborné chlazení v létě. Kaľdý kámen zabraňuje přenosu (prostupu) tepla.
Znám jednoho, co 2x dělal těsnění pod hlavou, neľ zjistil, ľe má celý vnitřek chlad, systému zadělaný vodním kamenem.
Vodní kámen jsou uhličitany a hydrouhličitany vápníku, sodíku, draslíku a ľeleza a i jejich oxidy. Teplem se vylučují, některé se zpětně rozpustí, ale některé jiľ ne. Proto je důleľité dolévat jen destilku. Kaľdopádně i destilka přestává být destilkou v kovovém potrubí, protoľe se v ní rozpouątí ľelezo-tvoří oxidy a ty také pokrývají stěny chladiče a vloľek válců. Na antifréézu neąetři - resp. nedělej ho(neřeď) jen na nejniľąí teploty, které u nás mohou být. Určitě ho namíchej na víc jak -30C! Navíc stárne a tahle jeho schopnost klesá. Kup jeątě takový, na kterém je označeno, ľe má ontioxidační (konzervační) přísady.
Uff - zase jsem se rozepsal do románu.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
klubo
Wednesday 02 February 2005 - 13:56:23
Host
2yper: co kdyľ koupim orig. antifreeze longlife za 111kč/litr? kolik jí budu potřebovat a kolik stojí v normálnim krámě a jakou mi doporučíą....?
tomash
Wednesday 02 February 2005 - 13:59:10
Host
trochu víc detailů k výměně - měnil jsem termostat celý i s přírubama, ani mi nepřiąlo, ľe by snad ąel vnitřek odmontovat. Mrknu jeątě na to. Značka byla Wahler, cena vyąla přes kamaráda na 1350,-, jinak by to bylo 1440 + DPH v Autokelly. V nějakým servisu mi nabízeli i něco od QH za 4897,- ale to se snad překoukli nebo to muselo být i s kusem motoru. Na stránkách Opel-náhradní díly je cena 1384 s daní + 70Kč těsnění. Číslo dílu 1338009.
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2329 sec,0.1702 z toho dotazů.