Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Omega "C" r.v. 2000 |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | pardon - "autanet.cz", samozřejmě. A mimochodem - mě to TD jezdí za 8,5 litru, ani teď v zimě nejde přes 9 litrů. Šestiválec 2,5 litru nemůže být úsporný motor, to je luxusní motor, tak to tak beru. Ale jinak už se taky těším, až budu mít na to TDI 110 kW, tedy až zestárnou natolik, že si ho budu moct koupit. | ||
| |||
X3 |
| ||
Host | No a jak teda s tou zivotnosti TD motoru na kilometry??? Kolik mate kdo najeto? Kolik to vydrzi pri slusnym zachazeni? Mergl vydrzi Meloun, kolik vydrzi Omega ? Kdyz koupim auto co ma 180 - mam se este na co tesit? A v jakym slova smyslu ? A jeste jeden "amatersky" dotaz - maji TD v OC uz nejaky "common rail" nebo to jsou jeste "normalni" turba ??? | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | anonymní: momentálně skutečných cca 125.000 km (+ - něco) ale pokud by jsi četl toto fórum, tak by Ti možná utkvělo v paměti, že mám AT, která se na spotřebě zpravidla projeví. Motory spojené s AT jsou ale velmi zřídka uhoněné, protože pracují v lepším režimu (nepřetočíš, nepodtočíš - neberu případy omezování režimu AT) Jako u každého TD je spotřeba oleje o něco vyšší, ale za interval výměny doleju asi litr. Nemusel bych, ale udržuji stálou hladinu. Emise a vše okolo je OK. PS: A nestyď se za nick Abych věděl příště, komu že to odepisuji. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | znamy taxikar ma na tom starsim TD najeto 800tis.km a auto furt jede.ten novejsi motor je se vstrikovanim ,oproti staremu se malivo nevstrikuje prvne do komurky ale primo do valcu. | ||
| |||
bruno2 |
| ||
Host | Rob 2:jo omlovám se zapoměl jsem napsat nick.v automatu to bude asi zdechlina to máš pravdu.já jsem totiž po koupi nechal nahrát soft do ř.j. takže to líp jede.ale nejelo to špatně i předtím.zrovna dneska jsem řídil 2.0l a můžu říct že je to zdechlina uplná.když jsem kupoval omegu tak jsem jel v několika TD a můžu říct že v tom byl velkej rozdíl jak která jela | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | X3: moje TD má najeto 180 tisíc, z toho já najel třicet tisíc. A vrčí v pohodě. Nedávno jsem se stavoval u Steigera a tam mi říkali, že do žádných Omeg se common rail nedával. | ||
| |||
X3 |
| ||
Host | Bruno2: rikas ze kdyz jsi kupoval Omegu ze si jel v nekolika a dost se lisily tim jak jely - a to byly stehne objemy a motory? To ze motor z auta s AT bude min uhoneny je docela logicke, taky jsem o tom uvazoval, ale z AT mem strach... kdyz se podela je to draha sranda, znamym se podelala automatka v Lagune a sezralo to majland... a jak je to s temi valci a opotrebenim, pocitam ze 6valec by mel byt v lepsim stavu nez4 po teoreticky stejne minulosti (km, uzivatel) | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | X3: Závada může postihnout jakýkoliv "orgán" auta. AT prý ve francouzských autech nebyly dobré. Já mám čtvrtý automat. V autě z US měl čtvrt milionu, a naprosto OK. Jde hlavně o to, kde a jak bylo auto provozováno. | ||
| |||
x3 |
| ||
Host | Zase ja, sorry uz jsem asi otravnej, ale fakt mi Vase nazory pomuzou, nemam tolik zkusenosti a nechci koupit neco so se mi rozsype... Co potrebuju: 1) Omegu Caravan, radeji "C" - je novejsi, snad lepsi, bude se jednou lip prodavat, z Nemecka, je vyssi pravdepodobnost ze nebude tak sedrena, dovezt si to sem umin uz mam zkusenost 2) aby mela minimalne kolem 130 koni - to maji vsechny benziny i diesely nad 2 litry (2.2, 2.5, 2.6) - nepotrebuju formuli, jezdim pomalu - predpisove, ale nechci mit problem s predjizdenim kdyz to bude nalozeny (2.0 motory) 3) Abych se celkem vesel cca do 200 litru - 7000 Euro Mam 2 moznosti: 1) do 6 000 Euro Benzin + tak za 30 - 40 litru do toho namontovat sekvencni plyn - 2.2 motor je 4valec, 2.6 je 6ka - mel by byt zachovalejsi, plyn do nej bude ale drazsi - sice to bude vic zrat nez dyzl ale plyn je levnejsi 2) do 7 000 euro 2.5TD (2.2, 2.5 TDI), bude mit asi vic najeto ale asi by mel i vic vydrzet - ALE ten motor je asi o dost nachylnejsi na zachazeni (ja se k nemu budu chovat slusne, ale co ten prede mnou?) = vyssi riziko ze s nim budou potize takze ted babo rad... nechci tu zase vyprovokovat bitku benzin versus nafta, oboji ma svoje, benzin asi bude zivejsi - ale to NEPOTREBUJU, nafta tahne odspoda (a podle meho selskeho rozumu je TD proste dokonalejsi, ma vyssi ucinnost, min zere, mam ho proste radeji) Nemuzu se hnout z mista , tak za 2 mesice to chci koupit a mam v tom poradnej hokej... rozdily v udrzbe obou motoru podle mne nejsou zase tak zasadni... KTERY z tech 2 ma pred sebou radostnejsi zivotnost? Udelam na tom tak 15 - 20 KKm rocne a pocitam ze tak za 2 roky bych to chtel zase prodat a koupit dalsi... Takze jak jsou na tom Omegacky benziny??? Diky za Vase rady... X3 | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | X3 myslím že se budeš muset rozhodnout sám.Je nás tu moc a někomu sedí benzín ,někomu zas nafta.Většinou každej chválí to co zrovna má. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 | |