Autor
|
Příspěvek
|
Václave | Monday 20 February 2006 - 16:40:10 | | |
..děkuji, topit topí dobře, rozdíl o který může neměřit dobře asi jen těžko zjistím, nezbývá než vymontovat termostat a zkusit ho, no a jestli je schovaný stejně dobře jako v 1,6 motoru za rozvody (nedíval jsem se, ale Opel prodává stejný typ pro1,6 a 1,4) tak potěš..to už by se oplatilo ho vyměnit, nebo je možné ještě to čidlo vadné?? sám do toho nepudu..čistě hypoteticky kdybych se na to teď přes léto vyprd, stane se moc ?? |
| |
|
Václav GT | Monday 20 February 2006 - 18:14:48 | | |
No, jestli to topí dobře, v dlouhých klesáních se motor nepodchlazuje, jen ten teploměr ukazuje trošku méně, tak to bych se na to vyp*d. změřit se to dá snadno - pokud máš tedy na to přístroj - odkud jseš? |
| |
|
Pilsen | Monday 20 February 2006 - 18:20:48 | | |
kousek od prazdroje |
| |
|
Václave | Monday 20 February 2006 - 18:26:08 | | |
..děkuji ještě jednou za tvé příspěvky, na astra-g.cz někdo popisoval oficiální postoj autorizáku na problematiku zimního ježdění, no oči mi šli kolem _s103 tak to zatím nechám být, díky moc..jinak z Plzeňským autor. servisem jsem zatím spokojen, ale s takovou malou odchylkou jsem tam nechtěl strašit.. |
| |
|
Vavra | Thursday 23 February 2006 - 14:59:44 | | |
nevim jestli jsem čet blbě, ale jak to vypadá u motoru Y17DT- (ISUZU) V servisu mi řekli, že pro tento motor mají jen vložku termostatu za cca 500,- a ne celej domeček s kolenem za cca 1200-1900 jak jsem tady někde četl. astru mám asi tejden tak o tom vim zatim kulový. Všechny příznaky vadného termostatu vlastním. Horní hadice do chladiče je teplá hned a ručička teploty mi nejde nahoru dřív jak po 20 km. |
| |
|
Václav GT | Thursday 23 February 2006 - 15:25:02 | | |
2 Vavra: u tvého motoru se mění jen vložka termostatu a ne celý domeček. Prohlédnout si to můžeš např. na Odkaz |
| |
|
muf | Monday 27 February 2006 - 19:54:32 | | |
Astra G 1.7 DTI motor ISUZU jak mam zaple topeni tak mi neukazu rucicka teplotu a jak vypnu topeni tak mi to ukazuje normalne. Zeby to byl vadny termostat? |
| |
|
siM.s | Friday 03 March 2006 - 18:45:41 | | |
Tak jsem si nechal vymenit termostat (Original OPEL 566,- Kč na Astru 1.7 DTI - Isuzu) a to je panecku rozdil. Motor se po chvilce zahreje na 90° a teplota uz neklesa. A o rozdilu v topeni ani nemluve. |
| |
|
Strawbery | Friday 03 March 2006 - 20:36:36 | | |
Ještě doplním informace o G-čkové astře 1,4 16V 2001, Václav GT dobře poradil...situace se ale nezměnila, po 3-4 kilometrech auto topí / velký okruh (silná hadice) je studená,po 5-8 mi kilometrech se zahřeje na dobrých 87 a pak ani prd víc, jen ve městě na semaforech a na D5 když jsem ji držel tak nějak na160km/h tak bylo obvyklých 90°C, minulé zimy ukazovala vždy poctivě, takže čidlo teploty nebo termostat nebo vše dohromady, těžko říct.. ...na palubku jsem zaklepal, zaseklé to taky není V elektronice může být odchylka, ale po 5-ti letech provozu a 80000km najetých nevím, až půjdu na servisku zeptám se _legion zatím neřeším, hřeje kdyby se situace zhoršila tak asi termostat půjde do světa |
| |
|
Duffy | Saturday 04 March 2006 - 17:35:08 | | |
Nechával jsem cca před měsícem na svý X16XZR měnit termostat - díl+práce necelých 1000Kč - v neautorizáku... Topí jak šlak... |
| |
|
|