• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
zahrati motoru, termostat , výměna , funkce , hodnoty .....
Přejít na stranu  1 2 3 ... 15 [16] 17 18 19 20
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
prtka
Friday 13 January 2006 - 08:28:22 Citovat
Host
Tak teď z toho mám úplný guláš...ale to je jedno hlavně ,že to funguje
Podle mě Václav GT myslí teplou vodu...jako že se nezahřívá....a jikom jako technicky ,že se nedostane k tomu termu...aspoň tak jsem to pochopil já...pokud ovšem nemluvíte vy o jedné věci společně a já to chápu úplně jinak
TOMas
Friday 13 January 2006 - 09:09:01 Citovat
Host
Zeptám se ještě k tématu - jaká je ideální (správná) provozní teplota motoru X16 SZR ? Já že když si v zimě při jízdě zatopím, tak mi ručička o trošku klesne a to cca na 87°. Je to ještě ok nebo uz ne (tj. víc to žere) ? Díky.
SnowMan X
Friday 13 January 2006 - 13:53:11 Citovat
Host
Na mojí Astře Z14XE se motor při venkovní teplotě cca -5C ohřeje na provozní teplotu 90C po ujetí cca 5-6 km.
kosta
Friday 13 January 2006 - 16:08:18 Citovat
Host
vaclav GT: ten delši termostat v leze hlavni aby pasoval pruměr a aby bylo možne stahnout sponou
Václav GT
Friday 13 January 2006 - 16:56:55 Citovat
Host
2 Prťka: já a Jikom píšeme oba dva o tom samém a vpodstatě to samé (můj popis je z Pá pro 02 2005, 09:27). Původní termostat zůstal otevřený, takže nyní jako by tam ani nebyl.
2 Kosta: napiš mi, prosím, na můj email Email. Pošlu ti foto a výkres s rozměry toho termostatu co je určen k montáži do hadice (cena cca 300,-Kč). Abys to mohl posoudit.
2 TOMas: to je dobré. Navíc tvých 87°C na přístrojovce nemusí být nutně na motoru (viz str.2 tohodle vlákna, Čt říj 13 2005, 12:28).
2 Hanek: pokud se to stane skokem, je závada v elektroinstalaci. Pokud je ten pokles pozvolný a jen za velkého mrazu (např. -12°C a méně), tak je to možné. Kdyby to bylo např při -5°C, tak asi nedovírá termostat. Projdi si tohle vlákno a zjisti, jak je na tom tvůj termostat.
Jikom
Friday 13 January 2006 - 18:04:26 Citovat
Host
Prtka: pokud term. nemá dirku, je odvzdusnění řešeno hadičkou do ex. nádržky.
prtka
Friday 13 January 2006 - 20:05:08 Citovat
Host
jikom vzdávám to..nemluvíte o tom samém...já jsem se neptal kdo má nebo nemá dírku,já se ptal jak jsi to myslel s tou teplotou u termu
Václav GT
Monday 16 January 2006 - 08:37:57 Citovat
Host
Tak tedy jak nejjednodušeji opravit vadný termostat u vozidel, která mají termostat chlazení motoru umístěn pod rozvody (X16SZ /SZR)? Zde je výměna termostatu drahá cenou za práci (rozvody se přitom musí demontovat a poté znovu nasadit). To lze obejít tak, že se do hadice od termostatu do chladiče vmontuje druhý termostat, přičemž ten původní (téměř vždy při poruše zůstane v otevřené poloze) se v motoru ponechá. Typ vhodný pro tento účel má označení 4595.89 a 4324.89 od firmy VERN anebo WH3029.89 od firmy Wahler.(ta čísla za tečkou značí otevírací teplotu).
Šel by použít i termostat s otevírací teplotou 92. Výše zmíněné termostaty se používají ve více vozidlech, některá z nich: Renault 4,5,9,12,21,25,Espace II, Volvo 340-360, Dacia 1300. Termostat se vstrčí do hadice a zvnější strany přitáhne páskovou sponou. Cena termostatu 290 – 325 Kč s daní.
Z14XE
Sunday 19 February 2006 - 23:37:14 Citovat
Host
..při dočtení této diskuze jsem dostal odpověď na otázku, proč mi teď v zimě nehřeje jak má, ve velkém mrazu jsem to přisuzoval podmínkám -10 a -15°C ale teď po oteplení žádná změna, nemám problémy s tím že by tepl. padala na 0, ale je to první zima kdy při běžné jízdě teplotu nedostanu na 90°C vždy se zastaví ve 2/3 mezi 80/90 takže asi těch 86-87°C vím katastrofa to není, ale bývalo to lepší.......řešil jste někdo výměnu termostatu u motoru Z14XE r.v.2001, děkuji.. za kolik, u koho jo a je stejně B*BĚ uložen jako u motoru, který je zde tak rozsáhle rozebírán??
Václav GT
Monday 20 February 2006 - 14:00:40 Citovat
Host
Václav GT napsal ...
.... nejdříve, jak vám ukazuje teploměr na přístrojové desce.
Teplotní čidlo časem stárne a ukazuje nižší teplotu než je skutečná. Měl jsem pocit (podle teploměru na přístrojovce), že mám motor podchlazen. Není tomu tak, teploměr ukazuje o 10 st.Celsia méně v celém rozsahu (VeA, stáří 12 roků, měřeno laboratorním teploměrem, sondou uvnitř víčka termostatu).

Takže, kolego, abys nevyměnil termostat (stojí od 1300,- do 1800,-Kč + práce) a nezjistil pak, že je to to samé. to špatné topení může být zapřičiněné i něčím jiným (nastavením klapek topení, přisáváním studeného vzduchu, zaneseným filtrem ...).
Náhr. termostaty najdeš např. na
Odkaz
Odkaz

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 ... 15 [16] 17 18 19 20  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1489 sec,0.1170 z toho dotazů.