Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vibrace v řízení |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Marv |
| ||
Host | 2 benji: Ja se nechci hadat, jestli to tak vyznelo.... Jen sem psal co to delalo pred a po vyvazeni. | ||
| |||
benji |
| ||
Host | 2 Marv: V pohodě, já taky nejsem konfliktní typ. Je to známá věc, kdyľ něco opravujeą, často uděláą víc korekcí, neľ si uvědomujeą a pak je těľké určit původní příčinu. Táhnutí ke staně můľe mít spoustu příčin, namátkou: - geometrie P nebo Z nápravy - sbíhavost i odklon - vzájemná geometrie náprav - větąinou v souvislosti s hnutou kastlí po větąí ráně - podhuątěné kolo - ąpatně nasazené kolo - deformace některé části nápravy (rameno, řídící tyče) - vůle v řízení nebo kloubech, čepech a uloľení nápravy atd. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Jiste vim jen ze nebyly podhusteny kola. Hele a neni to zavazi nejaky veliky? Je zhraba 7cm dlouhy a tusim ze ma 40g, co sem se koukal po jinejch autech tak sem ho nikde nezahlidl.... | ||
| |||
benji |
| ||
Host | No jestli je 7cm dlouhý, tak bude mít víc, tak 60-80g a to uľ je na pováľenou - signalizuje to nějaký problém na disku nebo gumě. Obecně se doporučuje tak do 50g, větąí závaľí mají tendenci časem upadnout. Rozhodně bych doporučoval kola s větąím závaľím dávat na zadek, ten je méně citlivý. Přední kola musí být přesně vyváľená. A znovu opakuju - bacha na tlumiče, můľou to způsobit taky. Vadný tlumič má za následek oskákané kolo (je schopný během krátké doby zlikvidovat fungl novou gumu - 5000km a je vystaráno) a to pak způsobuje vibrace. | ||
| |||
bos |
| ||
Uživatel #314 Registrován: Saturday 12 March 2005 - 22:25:37Příspěvků: 138 | Přátelé , jakákákoli nevyváľená hmota způsobuje při upoutané rotaci kolem pevného bodu rázy , rázy způsobujou zrychlené opatřenení pevného bodu aľ do jeho totální deformace. Vztánu-li to na kolo s pneumatikou , tak výsledek jízdy s nevyváľeným kolem je rychlé opotřebovávání loľisek , čepů , silenbloků a následně tlumičů a jejich uloľení = zvýąené náklady na opravy náprav.O opotřebení pneu nemluvě a normální řidič s tim vibrátorem jezdit nemůľe(moľná chytrá blondýnka si bude myslet ľe vibrovat má fąechno , tedy i volant a celé auto) Takľe jedině vyváľená kola - jinak platíą a platíą a platíą. čus oplus bos Opel Sintra 3.0 - LPG | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] | |