• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Vibrace v řízení
Přejít na stranu  1 2 3 [4]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Marv
Monday 06 June 2005 - 14:54:10 Citovat
Host
2 benji: Ja se nechci hadat, jestli to tak vyznelo.... Jen sem psal co to delalo pred a po vyvazeni.
benji
Monday 06 June 2005 - 16:15:48 Citovat
Host
2 Marv: V pohodě, já taky nejsem konfliktní typ.
Je to známá věc, kdyľ něco opravujeą, často uděláą víc korekcí, neľ si uvědomujeą a pak je těľké určit původní příčinu.
Táhnutí ke staně můľe mít spoustu příčin, namátkou:
- geometrie P nebo Z nápravy - sbíhavost i odklon
- vzájemná geometrie náprav - větąinou v souvislosti s hnutou kastlí po větąí ráně
- podhuątěné kolo
- ąpatně nasazené kolo
- deformace některé části nápravy (rameno, řídící tyče)
- vůle v řízení nebo kloubech, čepech a uloľení nápravy
atd.
Anonymní
Monday 06 June 2005 - 17:03:10 Citovat
Host
Jiste vim jen ze nebyly podhusteny kola. Hele a neni to zavazi nejaky veliky? Je zhraba 7cm dlouhy a tusim ze ma 40g, co sem se koukal po jinejch autech tak sem ho nikde nezahlidl....
benji
Monday 06 June 2005 - 18:20:55 Citovat
Host
No jestli je 7cm dlouhý, tak bude mít víc, tak 60-80g a to uľ je na pováľenou - signalizuje to nějaký problém na disku nebo gumě. Obecně se doporučuje tak do 50g, větąí závaľí mají tendenci časem upadnout. Rozhodně bych doporučoval kola s větąím závaľím dávat na zadek, ten je méně citlivý. Přední kola musí být přesně vyváľená.
A znovu opakuju - bacha na tlumiče, můľou to způsobit taky. Vadný tlumič má za následek oskákané kolo (je schopný během krátké doby zlikvidovat fungl novou gumu - 5000km a je vystaráno) a to pak způsobuje vibrace.
bos
Monday 06 June 2005 - 18:57:38 Citovat
Uživatel #314
Registrován: Saturday 12 March 2005 - 22:25:37
Příspěvků: 138
Přátelé , jakákákoli nevyváľená hmota způsobuje při upoutané rotaci kolem pevného bodu rázy , rázy způsobujou zrychlené opatřenení pevného bodu aľ do jeho totální deformace. Vztánu-li to na kolo s pneumatikou , tak výsledek jízdy s nevyváľeným kolem je rychlé opotřebovávání loľisek , čepů , silenbloků a následně tlumičů a jejich uloľení = zvýąené náklady na opravy náprav.O opotřebení pneu nemluvě a normální řidič s tim vibrátorem jezdit nemůľe(moľná chytrá blondýnka si bude myslet ľe vibrovat má fąechno , tedy i volant a celé auto)
Takľe jedině vyváľená kola - jinak platíą a platíą a platíą.

čus oplus bos
Opel Sintra 3.0 - LPG
Email

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1565 sec,0.1252 z toho dotazů.