Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vibrace v řízení |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Marv |
| ||
Host | Jsou tam klasicky 15/195, ale nejak to musim poresit, protoze kdyz jsem s tim zkousel jet po krasny silnici 190, tak jsem myslel ze mi upadnou ruce... Myslite ze by s tim mohlo souviset to, ze mam na napravach ruzny plaste? Na jedny vzdy stejny... | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Pokud jsou na jedné kaľdé nápravě shodné - tak je to O.K. Hele, já jsem teď do Mejta mohl jet max.115-120, protoľe jsem letní kola jen nasadil a nenechal převáľit, přestoľe vloni byly úplně O.K. Také bys je měl během sezóny převaľovat několikrát, protoľe kaľdým brľděním se mohou posunout a zvláątě kdyľ ti např. jedna uchází a máą na ní pak občas niľąí tlak. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Vyvazoval sem je v patek, ale delalo to i pred tim, nejvic muzu jet 130 aby to bylo dobry. Nedela to treba kdyz se jede 160 na trojku, ale tak jezdit nemuzu, to by se po par kilakach rozlit motor a o benzinu ani nemluvim.... | ||
| |||
K_P |
| ||
Host | Není pneuservis jako pneuservis. To bys viděl co vąechno se dá napáchat za věci. Ty čepy se kontrolují před geo. Takľe ve správném servisu nedělají auto pokuď má ąpatné čepy. | ||
| |||
Marv |
| ||
Host | Ted si me teda docela znejistel, vubec nevim do jakyho sevisu mam jit.... | ||
| |||
K_P |
| ||
Host | To jsem nechtěl, ale bohuľel mám s tím své zkuąenosti a taky se v tom pohybuju. | ||
| |||
Bobík |
| ||
Host | Odkaz čistit, čistit | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Koukal sem, ze uz jsou hrany kotoucu takovy vseljaky, tak je o vikendu obrousim a ocistim ty dosedaci plochy. Pak napisu, jestli to pomohlo, zatim dik:) | ||
| |||
Veki |
| ||
Host | Nevím, jestli to pro někoho bude zajímavé a neočekávané, ale klepání mi ve VeBe dělalo přesně jak je popisováno kolem 120. Pak jsme sloľili auto na niľąí péra - čímľ se rozhodila geometrie- a světe div se, přestalo to dělat. Ve středu jdu na novou geometrii, tak uvidíme, jestli to bude zase dělat. A k vyvaľování kol: Myslíte si, ľe vlastně má cenu kola vůbec vyvaľovat? Myslim si, ľe je to celkem zbytečný, protoľe kdyľ vyjedeą z pneuservisu a vletíą do první díry, můľeą tam jít znova. Jaký je váą názor? Kromě toho, ľe se sjíľdí nerovnoměrně gumy a můľe probíhat cukatura, má jeątě jiný negativní důsledky mít nevyváľený kola? (mám elektrony, jestli je v tom nějakej rozdíl oproti plecháčům v tomhle směru) | ||
| |||
K_P |
| ||
Host | Veki84.242.95.3 napsal ... Nevím, jestli to pro někoho bude zajímavé a neočekávané, ale klepání mi ve VeBe dělalo přesně jak je popisováno kolem 120. Pak jsme sloľili auto na niľąí péra - čímľ se rozhodila geometrie- a světe div se, přestalo to dělat. Ve středu jdu na novou geometrii, tak uvidíme, jestli to bude zase dělat. A k vyvaľování kol: Myslíte si, ľe vlastně má cenu kola vůbec vyvaľovat? Myslim si, ľe je to celkem zbytečný, protoľe kdyľ vyjedeą z pneuservisu a vletíą do první díry, můľeą tam jít znova. Jaký je váą názor? Kromě toho, ľe se sjíľdí nerovnoměrně gumy a můľe probíhat cukatura, má jeątě jiný negativní důsledky mít nevyváľený kola? (mám elektrony, jestli je v tom nějakej rozdíl oproti plecháčům v tomhle směru) Při jízdě dochazí na pneumatice vlivem jízdy k obruąování- ubývání materiálu a tím k nerovnoměrnému rozloľení hmotnosti a sil, které působí na pneu. Výsledkem je potom ąpatná jízda s takovým autem a to předevąím vibrace různé velikosti a při různých rychlostech. Ideální je vyvaľovat po ujetí cca 5000km. Ale větąina z nás to dělá při kaľdém střídání pneu. To, ľe vletíą do první díry nemá s vyvaľováním nic společného maximálně si rozhodíą geometrii nebo poąkodíą podvozek, případně poąkodíą nárazník nebo bočnici pneu a tím jí znehodnotíą. Vyvaľování uľ vůbec nic nemá společného se ąpatným ojetím pneu. Alu disky jsou kvalitnějąí s větąí pevností a menąí hmotností, pokuď je při vyvaľování zvoleno správné nastavení vyvaľovačky a vybráno vhodné závaľí ( lepené nebo klepané) tak nevidím ľádný velký rozdíl ve vyvaľování plechu a alu disků. Akorát ľe vyváľit plech je o něco rychlejąí. [ Upraveno Čt čen 02 2005, 09:29 ] | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |