Autor
|
Příspěvek
|
Marv | Sunday 22 May 2005 - 09:40:50 | | |
| |
|
K_P | Sunday 22 May 2005 - 10:08:03 | | |
Prověřoval si kola? Technický stav pneu, vyváľení, dosedací plochy. Pokuď máą neorigo alu disky, tak jesli tam máą krouľky? [ Upraveno Ne kvě 22 2005, 10:19 ] |
| |
|
Anonymní | Sunday 22 May 2005 - 11:29:44 | | |
Jsou tam orig kola, novy plaste, v patek delana geometrie a vyvezeni... Ale ten volant to delal uz predtim... |
| |
|
Anonymní | Sunday 22 May 2005 - 11:30:32 | | |
vyvazeni.. |
| |
|
K_P | Sunday 22 May 2005 - 12:41:57 | | |
Doufám, ľe jsi byl v dobrém servisu, ľe geo dělali po kontrole vůlí v řízení. |
| |
|
Anonymní | Sunday 22 May 2005 - 21:57:48 | | |
Ten servis je naprosto v klidu... Kdysi sem tady cetl neco o cepech v tyhle souvisloti, nejsem si ale jistej... Nemohlo by to byt ono? |
| |
|
opel.vectra | Sunday 22 May 2005 - 22:01:08 | | |
Jednou se viděl něco podobnýho a nakonec říkali, ľe by museli udělat celý řízení , ale to auto mělo asi 250tkm....... |
| |
|
Anonymní | Sunday 22 May 2005 - 22:22:52 | | |
co brzdové kotouče?? měl jsem je zkroucené na kadettu a kdyľ se pak přidřel třmen tak to dělo tohle |
| |
|
Anonymní | Monday 23 May 2005 - 00:45:57 | | |
cece to bude podle me nejakej shit... dal jsem tedka 17ky new kolesa a stava se me presne to same... klepe to jen malinko ale klepe... podle me je to sjetejma gumama... ti to sice nakrasne vyvazej ale gumy tam mas urcite treba malinko vojety a uz ti to drnca.... me to predtim nedelalo a tedka s tema sedumnactkama jak kdyz vysije... akorat, ze to zacina nad 160 ale presne jak rikas... takze si z toho nedelej hlavu a max si nech zkontrolovat ty cepy!!! to ja udelam jeste taky a pak na to proste seru protoze ja gumy kupoval kapanek jety... takze je hold nekde kapanek zbrousil .( |
| |
|
Yper | Monday 23 May 2005 - 08:08:46 | | |
Gumy - čím větąí průměr nebo ąíři pouľíváą, tím horąí a náročnějąí je vyváľení. Samo, ľe pak nevyváľenost se projeví o to víc, je-li menąí vůle v čepech nebo tlumičích nebo i v silentblocích na ramenech. Opravdu dobré pneuservisy mají tzv. koníky - na tom sedí mechanik a přitláčí se na jednotlivé pneumatiky, které zůstávají na vyheverovaném autě a kola se vyvaľují přímo na něm a tak se vyváľí i případné nepřesnosti na uchycení kola. I Etzold píąe, ľe při sejmutí kola si máą poznačit jeho polohu na náboji - v Německu to takhle asi dělají ve větąině servisů.
Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech |
| |
|
|