Opel Club Renbau :: Poradna :: OSTATNÍ :: Ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
LPG karburator BLOS |
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 7 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
vrgadaa |
| ||
Host | oprava odkazu Odkaz Odkaz | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Omlouvám se, že jsem Ti Jardo neodpověděl ohledně toho Stagu. Asi jsem byl mimo a do té doby to zalezlo. i mohl pomoci, napiš mi na mail Vrgado, Blos se mi líbí. Jak správně uvádíš, tak jediný dvě překážky, kvůli kterým to nemá šanci jsou legislativa a nedostatečně výkonný nízkotlaký reduktory (nevím o tom, že by dneska někdo vyráběl red. třeba na 180kW. Musel by se zdvojit Odkaz tam by se dal vybrat ten Vacuum power nebo Electronic power. Myslím, že má připojení dokonce na Cu 8mm. Jen jsem nikde nenašel parametry. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | dekuji moc, ale udrzuji sve 3 poloveterany v chodu se snahou resit jen to nejnutnejsi a ladeni auta k tomu nepatri, nemam na to prachy. Momentalne se mi sype druha omega (spojka-kvilelo lozisko, po oprave odesel i hydraulicky valec (po druhe) a STK mam tento mesic a zacinam byt nervozni, aby se to vubec stihlo. K tomu parkovaci brzda a mam to tak nakumulovano, ze do 3 mesicu 3 STK:-). Pokud budu neco tunit, tak jestli to STK proleze shanim druhy BLOS do teto omegy. Tento rok jsem do aut nasypal uz docela dost, rizeni u obou omeg, vyfuk, brzdy, tlumice, stahovani oken atd. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Tvoji filozofii fakt nechápu prostě bych si nechal ten 30SE 24V , dál jedno auto pro ratolesti a zbytek ven z domu, klidně na šroťák !! Musíme se učit loučit se starými krámy, jinak nás budou vysávat do konce života (místo, čas, prachy, .....) | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Jiřik napsal ... Musíme se učit loučit se starými krámy, jinak nás budou vysávat do konce života (místo, čas, prachy, .....) Vono to není dycky tak jednoduchý, jak se zdá, hochu, auto není ženská... !!(a) W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Já vím, tohle už je kauza pro psychiatra | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | To nechape vic lidi, proc zivim 3 vraky a neporidim si jedno normalni auto. Mam pocit, ze mi ta auta slouzi, nedelaji totalni prusery a zaslouzi si nejaky zachazeni z me strany a nikoliv vrakoviste. Protoze jiny osud uz je neceka, prodat se to za rozumne penize opravdu neda. Ta zelena letos zlobi, to uz se tak holt nekdy stane, uz jsem do ni za tento rok nasypal 15 litru a asi nejsme u konce a za 15 ji ani prodat nelze. Jenze ja ji mam v zasade i jako rezervu, kdyby se mi neco fatalne vysypalo na trilitru, dost veci maji ty omegy spolecne (karoserii, vyfuky, ulozeni i drobnosti na motoru), nebo mne nekdo naboril. Navic zpravidla mi vychazi i to, ze se nepokazi vsechna tri auta soucasne a zustavam auto-mobilni. A jsem s autama spokojen, jsou to stare stroje a na nejake poruchy uz maji vek a spojka se meni i na novejsich autech a tam byla pravdepodobne puvodni a jeste neni sjeta-odeslo lozisko. Mimochodem radove sestivalce maji dvouhmotovy setrvacnik a na rozdil od dnesnich provedeni tohoto kurvitka se to ne*ere. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Hele ja to chapu, taky mam momentalne 4 stara auta, ale rozhodne do nich nesypu prachy. Je fakt, ze dost veci si za par drobnych opravim sam, ale neco vetsiho a auto jde do srotu (po vymontovani zachovalych veci pripadne) to zas zadny sentiment - je to jen stroj. Nakonec uz mam vymysleny dalsi 4 auta, ktery bych chtel vyzkouset vlastnit A stejne nakonec jezdim jednim ja, druhym manzelka a zbytek stoji a ceka na svou prilezitost. A zrovna premyslim, jestli Omegu opravit nebo sesrotovat. Jedine, co ji drzi na zahrade je fakt, ze ma kouli a ze se s AT dobre taha Potrebuje ale novy kotouce, desticky, pretesnit svody a par drobnosti, to je tak za bura a pak by to chtelo repasovat AT, to je dalsi bura a hromada casu + prace (ten AT ale neni tak akutni, takze asi ty brzdy, demontuju LPG, utesnim svody a sup na STK ) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Jak víte, měl jsem Astru F C20XE - je to dodnes úžasný auto. Motor je perfektně vyladěný na plyn i benzín, zrychluje to jak kdyby to mělo nejmíň dvě stě koní, tacháč to přetočí kolem dokola a jede to klidně pod 7 litrů LPG !! Každý kdo se svezl, vystupoval s pusou od ucha k uchu, jízda v Omeze MV6 je proti tomu neskutečná nuda, jízda ve VeCe 3.2 docela taky. Beru ji jako měřítko zábavnosti aut a jediný, který ji zatím překonalo je právě Alfa 156 2.5. Vzhledem k rozměrům a bezpečnosti ale byla nahrazena Vectrou (to je proti tomu skoro tank) a musela z domu, jinak to nejde. Teď ji má kamarád z Kolína, někdy přijede na menší údržbu, tak se občas svezu. | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Géesíčko přece nemůžeš srovnávat s Omegou nebo VeCe byť s benzínovými šestihrnky, Jiříku, to jsou úplně jiný auta předurčená ke zcela jiným účelům a stylu ježdění... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 7 | |