Opel Club Renbau :: Poradna :: OSTATNÍ :: Ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
VeCe 3.2 GTS |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Jiřik napsal ... ...tajemství neutuchajícího zátahu od čtyř tisíc až do omezovače. Ale takhle jezdí 99% Omeg s benzínovým šestiválem... !_; W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To mas dobry, ja se s AT nedostanu pod 18, s MT to slo asi za 15-16 (no neni mesto jako mesto...) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Můžu Tě ubezpečit, že takhle nejede žádná Omega se šestiválcem. Těch skoro 200kg rozdíl je velmi markantně znát. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Tak Omča 2.5 jezdí pěkně, dokonce nad 4500 ot. zatáhne. Zvuk podpořený pěkným laďákem, MT, příjemný auto Je to taková malorážka, chce to točit, ale mikroplyš je příjemnější než umělá kůže a rozvrzaný interiér ve Vectře. Vectra 3.2 je prostě opravdu rychlý, ale dost tvrdý a hranatý auto. Omega má nepřístupnej kufr, je měkká a moc nejede, ale je to postýlka. Jasná volba pro postarší taťky !!(a) | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | No jasně, to dá přece rozum... _; Škoda, že 3.2 motory se do Omči dávaly jen spolu s automatem, ale říkal mi onehdy Legend, že by mi motor v případě potřeby přehodil... !!(a) W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Pro Omegu bych měl jednu vychytávku od lpgperfect: místo té velké "vany" na benzín se dá malá a do vzniklého prostoru vnější toroid, aby nemusel být v kufru nevzhledný válec. Nabízím v rámci přestavby na sekvenční LPG. _; | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Tak se hlásím s novými info o jízdě s Vectrou GTS: plyn funguje brilantně, přišel jsem na to, jak seřídit plyn tak, aby počítač ukazoval spotřebu LPG víceméně správně: velikost trysek a tlak zvolím tak, aby byl po ideálním doseřízení výsledný koeficient průměrně -10% zájemcům můžu dovysvětlit. Skutečně to ukazuje správně (měřením prázdná-prázdná docházím ke stejnému výsledku) výsledek je 11,9 litru LPG průměr za posledních 1500km _; Holt jsem teda to sání rozdělal znovu a namontoval svíce DR15YS a s nima to běží výborně. Měřil jsem tlaky a na všech válcích je 13 Bar, což je ok. Teď věci co mně štvou: dolévám olej (0,6/tis.), zjistil jsem že netěsní čidlo hladiny na vaně, musím zjistit jestli to uniká jen tamtudy, nebo jsou v čudu stíráky (odvětrání je funkční) nemá s tím někdo na těchto motorech zkušenost? a řve to že je jeden kat v čudu- tak nevím jestli to neřešit a nebo oba vymlátit a dát na společné potrubí jeden UNI a lambdu za to, napojit paralelně signál do obou původních (na vytápění bych dal jen odpor) co myslíte? | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Tak dnes jsem to měl na zvedáku a kolem čidla to prosakuje jen malinko katy vysypaný nejsou, asi výfuk zatím nechám, ale vypadá to na výměnu kroužků a gufer | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Mám v Omeze konstrukčně prakticky shodný motor a taky dolévám +- půl litru na tisíc... Adam uvádí spotřebu oleje až 0,75litru/1000km, motor jinak startuje na cvrnk, jezdí jak z praku, nehulí, komprese "dle Legenda" vynikající (dělal mi rozvody a předtím přetěsňoval víka), spotřeba báječná - a tož to buď já nebo čidlo PC hlídáme, jezdíme a užíváme si to. Časem možná gufírka ventilů, ale to se ještě uvidí, tohle prostě zatím neřeším... !_; W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To je zvlastni, me zadna V6 olej nijak nezrala, proste jsem za tech 10-15tkm mezi vymenama dolil tak litr max... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 | |