• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Vectra B 2.2Dti stále padá nafta
Přejít na stranu  1 2 3 4 [5]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
ra334
Wednesday 20 February 2013 - 15:52:37 Citovat
Host
no u mě dělá startování problém až po cca 24hodinách půl dne nic neřeší to nastartuju vždycky v pohodě ale když auto víc jak den stojí tak pak nastává problém samozřejmě že hraje roli více proměnných (počasí, teplota. jestli auto stojí z kopce nebo do kopce, vždycky lepší varianta když stojí motorem dolů, a samozřejmě taky velikost oné netěsnosti) každopádně aby jste nemuseli hledat vkládám stránku člověka který vše pochopil Odkaz a prodává vše potřebné součásti ale potřeboval bych vědět průměry , Petr psal že zpětný ventil 8mm a balonek taky ??
ra334
Friday 22 February 2013 - 22:09:13 Citovat
Host
aplikoval jsem z5tný ventil na vratku i balónek mezi filtr a čerpadlo. Zpětný ventil jsem dal těsně před přechod z gumové na kovovou trubku a průměr 8 zcela vyhovoval ovšem balónek taky průměr 8 jsem vsadil na původní plastovou palivovou hadici a ta je taky průměr 8 ale je volná takže balónek to chtělo s průměrem 10 nicméně jsem to tam napakoval a pořádně utáhl. uvidíme jaké budou zkušenosti pak napíšu. pomocí balónku a souseda jsem i zavzdušněné auto po aplikaci nastartoval - i toto je pozitivum ne
Petr
Friday 01 March 2013 - 21:11:59 Citovat
Host
Ahoj, koukám, že diskuze ožila. Moje auto stále jezdí Startuju za tepla, za studena, nechal jsem ho zaparkované i čumákem nahoru cca 4 dny a natočil v pohodě.
Balonek jsem použil už použitý ze starého Peugeta, měl měnší průměry hrdel a proto jsem si původní plastovou hadici na naftu musel částečně nahradit novou - gumovou o menším průměru. Psalo se tu, že na tu originální plastovou pasuje tuším průměr 10mm.
Přetlakový ventil mám v místech u TURBA, kde je přechod původní gumové hadice na kovovou trubku. Více to mám popsané v předešlých přízpěvcích.
Těsnění pod vstřikama jsem nechával měnit jako první, stálo to kolem 2,5tis. a byly to podle mě vyhožené peníze. V mém případě to nepomohlo. V servise mi nabízeli jako další krok výměnu celé palivové větve za cca. 8 až 10tis. a jsem si jistý, že by to nepomohlo. U mě je na 100% problém někde v čerpadle. A o repasi nemá cenu přemýšlet. To bych raději koupil úplně jiné auto.
Každopádně mě teďka čeká výměna nebo zavaření výfuku. Začíná se ozývat a zdá se mi, že auto v nízkých otáčkách hůř táhne a stoupla mi i spotřeba. Tak snad to bude tím výfukem. Jinak ještě jeden poznatek, když hodně mrzlo, auto jelo krásně i od spoda. Když je teplota nad 0, tak jede tak líně, jako kdybych měl prázdné kolo. Myslím si to děla žhavení, kdy při teplotách kolem nuly nedožhavuje. Nebo si myslíte, že je to něčím jiným?
Renndy
Monday 30 September 2013 - 14:57:29 Citovat
Host
NEvíte někdo jestli se dají vstřiky z 2.2dti napasovat do 2.0 di ? na oko to vypadá stejně, ale nerad bych se potkal s problémem až po koupi vstřiků . Děkuji vám předem
Dušan
Monday 10 February 2014 - 21:11:34 Citovat
Host
Ahoj! Veľmi mi táto diskusia pomohla! Mám rovnaký problém aký tu popisujete. Ak parkujem dlhšiu dobu (12 a viac hodín) nosom hore, nemôžem naštartovať vôbec, ak parkujem na rovine, auto naštartuje, no hneď aj zdohne a naskočí až po 3-5 dlhom točení aj to postupne, ak parkujem nosom nadol väčšinou auto naskočí a ide bez problémov. Po dlhšej trase, 200 a viac km po vychladnutí štartuje horšie-dlhšie. Zatiaľ som nepoužil ani pumpičku ani spätný vetil, čumel som do motoru a mám tam všade teflónové, či aké rúrky, neviem ako na to namontovať tú pumpičku, dá sa natlačiť do tých plastových trubiek alebo na ne alebo ste tam použili nejaký medzikus??? môžete sem prosím vás hodiť nejaké fotky ako to máte vy aby som sa niečo poduči? Okrem toho mám problém ak po studenom štarte prejdem 200-300m a zhasnem už neviem hneď naštartovať ak po studenom štarte prejdem 3km a viac štartuje hneď v pohode, môže to súvisieť s prvým problémom alebo je to niečo úplne iné? Som úplný amaterér a nejaké domáce pretesňovanie palivového systému neprichádza do úvahy, v servise som bol 3x originál 5x neoriginál, nové prepady, nové žhaviče, 2x nový palivový filter (prvý krát zle nasadili tesnenie, tak museli objednať nový, lebo tesnenie sa vraj osobite nedá) prečistené palivové čerpadlo, premerané vstreky, repas štartér, 2 nové batérie, (prvú mi doporučovali originál, keď som sa prišiel sťažovať že neštartuje ani tak, tak mi povedali, že tie originál už za nič nestoja a odporučili mi inú značku, problém pretrvával aj s tou) a ani ma teraz všetko nenapadne...cca 1300EUR. Astra H combi 1.7CDTI 74kW 101k 2007r.v. vďaka za všetky rady

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 [5]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1597 sec,0.1315 z toho dotazů.