• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Vectra B 2.2Dti stále padá nafta
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Patrik
Thursday 10 January 2013 - 18:34:45 Citovat
Host
....tak ja som tam namontoval tento ventil: Odkaz
som zvedavy ako sa to bude chovat, ma sa ochladit tak to bude dobry test!

zlate rucicky: - no ked sa nam takto spravaju tie servisy, tak co ine nam zostava! Servisy nezaujima clovek a jeho spokojnost, tie chcu len zarobit!
Petr
Thursday 10 January 2013 - 19:24:53 Citovat
Host
jen pripominam, ze mam zpetny ventil i pred cerpadlem, ktery je soucasti pumpovaciho balonku. Zatim starty ok, ale mam vyssi spotrebu. Dam tam ten el.mag.ventil. Petr
z0diaC
Friday 11 January 2013 - 10:11:32 Citovat
Uživatel #1221
Registrován: Wednesday 08 August 2007 - 09:51:23
Příspěvků: 441
tákže závada se opakuje - řekněmě naprosto stejná jak psal v úvodu Petr .... koužky nové,přepady taky, 2 vysokotlaké hadice ke vstřiku taky nové .... a po cca měsíci opět nestartuju .... poslední možnost : zkouším Vaše nápady .... balonek se zpětným ventilem .... včera jsem rozřízl tu plastovou hadici přívodu paliva mezi filtrem a čerpadlem - nafta NIKDE ! ... včera jsem nainstaloval zpětný ventil na vratku a dneska jsem byl koupit balonek (zkusím nainstalovat přímo na plastovou hadici - koupil jsem balonek s průměrem hrdel 10mm,což pasuje na ten plast) .... tu zvýšenou spotřebu jsi měl až po výměně té pružinky ve zpětném ventilu za silnější ?

jak jsi na tom teď ? - startuješ pořád OK ?

edit : pokud tohle nezabere ... mám tu na prodej spoustu ND už na to nemám nervy a čas.

[ Upraveno Friday 11 January 2013 - 10:12:11 ]

z0diaC
Vectra B caravan CD X18XE ´98 OFF
Vectra B caravan Elegance Y22DTR ´01 OFF
Corsa B X10XE 3D ´99 OFF
Corsa C Z12XE 3D ´00 SPORT
Corsa D Z12XEP 3D ´08 COSMO OFF
Patrik
Friday 11 January 2013 - 12:48:42 Citovat
Host
...tak dnes bolo jemne pod nulou, teda situacia kde sa to zacinalo prejavovat a ja som rano nastartoval v pohode
len pripominal ze tiez mam balonik so spatnum ventilom pred filtrom a el. ventil za cerpadlom v smere do nadrze.

Inak co sa tyka toho zvyseneho vykonu - to mi pride divne, podla mna je trosku zvyseny tlak vdaka tomu pretlakovemu ventilu co si namontoval zanedbatelny pri radovo 100 nasobkoch tlaku ktory ide do vstrekov. Ale ja som len laik.. je vela veci ktore funguju uplne inac ako som si myslel

Ja sam som mal trosku nizsi vykon, skusal som uz vsetko mozne a nic nepomohlo. Minule ked bolo pod nulou tak na moje prekvapenie auto tahalo trosku lepsie, (ked je pod nulou auto ide lepsie ale pada nafta, ked je nad nulu nepada nafta ale auto je lenive) ale neviem ci by to nejako mohlo suvysiet s tym padanim nafty.
Petr
Friday 11 January 2013 - 19:24:49 Citovat
Host
Mám chip na 115kW, spotřebu jsem měl dle pal. PC v průměru 5,4l na 100km, trasa do práce každý den stejná. Nyní jsem měl Kolem 7 litrů na té samé trase. Dnes jsem si ale všiml, že mám děravý výfuk, zřejmě to je tím. Protože jestli si dobře pamatuji za školy funkci axiálního čerpadla, tak by se dávka změnit neměla.

Pánové, jinak mám pro vás špatnou zprávu. Vyjeli jsme s přítelkyní na hory a dnes ráno, když jsem chtěl odjet z hotelu, tak jsem to nenatočil. Už jsem z toho na nervy. Naštěstí jsem to natočil díky balonku, ale evidentě to bylo úplně prázdné. Mám takový pocit, že to dělá jen když motor delší cestou fakt ohřeju a je velká tepelná dilatace.
Až se v neděli vrátím domů, tak rozeberu zpětný ventil. Mám podezření, že pružinka, kterou jsem upravoval samodomo, tak praskla. Jinak si to neumím vysvětlit, kudy by nafta utekla. Vidím to tak, že koupím el.mag. ventil, hodím ho na výstup a přetlakový ventil co tam teď mám, tak hodím zpátky na vstup.
z0diaC
Friday 11 January 2013 - 20:53:03 Citovat
Uživatel #1221
Registrován: Wednesday 08 August 2007 - 09:51:23
Příspěvků: 441
taky jsem si všiml,že se to teď stalo po delší trase .... jinak jezdím denně cca 45km a neudělalo to ...teď jsem najel cca 70 a nenastartoval jsem .... no, po instalaci balonku a ventilu a zaplnění všech hadic naftou to naskočilo (ten první start byl maso )ale teď to chytá na brnk ..... uvidím časem .... každopádně jak píšeš - ten balonek to přinejhoším zachrání ale to musí být na startování 2 lidi .

Každopádně za týden jedem 350km tam a 350km zpět na hory - jedem Corsou - už tomu nevěřím

edit: Petře dej vědět,co jsi zjistil ohledně pružiny .... já jsem tam nechal origo ale mám jiný typ ventilu - nafotím i to,jak jsem umístil balonek - ten jsem dal přímo na plastovou trubku ....

[ Upraveno Friday 11 January 2013 - 20:54:38 ]

z0diaC
Vectra B caravan CD X18XE ´98 OFF
Vectra B caravan Elegance Y22DTR ´01 OFF
Corsa B X10XE 3D ´99 OFF
Corsa C Z12XE 3D ´00 SPORT
Corsa D Z12XEP 3D ´08 COSMO OFF
Petr
Sunday 13 January 2013 - 18:21:54 Citovat
Host
Ahoj, tak jsem se v tom před chvílí opět hrabal a svitla mi naděje. Zpětný/přetlakový ventil netěsnil jak měl a podcházel. Byl tam tedy úplně na nic a naftu neudržel. Zkoušel jsem do něho foukat i proti směru a bylo jasné, že netěsní.
Rozdělal jsem ho a zjistil jsem že:

Pružinka, kterou jsem nouzově převinul z propisky, tak slevila na tlaku a tlačila jen krajem.
Tak jsem použil pružinku ze staré svítilny, která tlačí na tužkové baterky. Měla podstatně větší tuhost a krásně se celou plochou opírá do gumové plochy. Pusou se mi ale ventil nepodařilo profouknout.
Schválně jsem to zkoušel kompresorem a min. tlak byl těsně pod 1bar. Pak jsem to zkusil na autě, nastartoval a nafta vraceckou protejkala. Asi by to nic udělat nemělo.
Tak jsem zvědavý, jestli to bude fungovat jako poprvé. Když jo, tak objednám ten el.mag. ventil a použiji ten.
Jinak jaké jsou vaše postřehy, ti co jste to zkusili? Startujete?
Petr
Patrik
Sunday 13 January 2013 - 20:02:34 Citovat
Host
Ja mam ten el. ventil na ceste z cerpadla do nadrze a spatny ventil s pumpickou pred filtrom, zatial uplne v pohode...

Ten pretlakovy ventil - je to lacnejsie a jednoduchsie riesenie - to je parada, nemusis tahat nejaky kabel atd (mam rad jednoduche riesenia), no neskodi ten tlak ktore ma vyvinut cerpadlo? To by som tam mozno tiez dal radsej ten pretlakovy ventil...
Petr
Sunday 13 January 2013 - 20:08:30 Citovat
Host
Jednodušší řešení to určitě je. S tím tlakem nevím? Museli by se zde vyjádřit zkušenější odborníci. Já to každopádně zkusím v praxi.
Petr
Sunday 13 January 2013 - 21:50:59 Citovat
Host
Na tomto webu jsem našel, že regulační ventil v čerpadle je nastaven na 2MPa = 20barů = 20atm. Já tlakový ventil otevřel zbytkem vzduch v kompresoru a ten měl tlak 1atm. Myslím si, že by náš ventil neměl ničemu vadit.

Odkaz

Je to ale pouze moje doměnka, nerad bych, aby si někdo zkurvil čerpadlo kvůli mě...

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1270 sec,0.0957 z toho dotazů.