• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Vectra B 2.2Dti stále padá nafta
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Petr
Thursday 17 January 2013 - 20:28:20 Citovat
Host
tak zatim jezdim. Starty v pohode. Jak vy? Petr
Patrik
Friday 18 January 2013 - 18:28:55 Citovat
Host
...tak ja zatial tiez

mas tam stale ten pretlakovy ventil (s novou spruzinkou), alebo si tam dal tiez ten el. ventil?

A co ta zvysena spotreba a vykon, uz to je ok?
Petr
Friday 18 January 2013 - 19:48:40 Citovat
Host
Jezdím stále na přetlakový ventil se silnější pružinou. Zatím jsem nastartoval pokaždý. Spotřeba bych řekl není tím ventilem, ale tím, že mám díru ve vejfuku. Aspoň kdyby to chvilku vydrželo a pomohlo třeba ostatním.
z0diaC
Sunday 20 January 2013 - 10:03:48 Citovat
Uživatel #1221
Registrován: Wednesday 08 August 2007 - 09:51:23
Příspěvků: 441
já jsem jezdil cca 2 týdny po instalaci balonku a ventilu (nafotím), předevčírem se mi zdálo,že to startuje nějak hůř (nepočítám-li horší startování kvůli špatným tlakům na válcích - už poznám ten rozdíl), tak jsem šel a zkusil jsem zmáčknout balonek ..... bylo poznat,že jde "namačkat" - bylo tam trochu vzduchu !!! ....natlakoval jsem to a opět startuju v pohodě ..... zítra odjíždím cca 350km daleko,tak doufám,že mě to nikde nenechá.

Jaká myslíte,že je příčina tohohle padání nafty ? vzduch z vracečky přepadových hadiček nebo podtlak ve vracečce do nádrže a "tahání" nafty směr nádrž ?

z0diaC
Vectra B caravan CD X18XE ´98 OFF
Vectra B caravan Elegance Y22DTR ´01 OFF
Corsa B X10XE 3D ´99 OFF
Corsa C Z12XE 3D ´00 SPORT
Corsa D Z12XEP 3D ´08 COSMO OFF
z0diaC
Tuesday 29 January 2013 - 07:12:12 Citovat
Uživatel #1221
Registrován: Wednesday 08 August 2007 - 09:51:23
Příspěvků: 441
tákže po cca 700km jízdě tam a zpět stále startuju OK .... tak snad to vydrží kdyby jste měli další postřehy,tak postujte ...

z0diaC
Vectra B caravan CD X18XE ´98 OFF
Vectra B caravan Elegance Y22DTR ´01 OFF
Corsa B X10XE 3D ´99 OFF
Corsa C Z12XE 3D ´00 SPORT
Corsa D Z12XEP 3D ´08 COSMO OFF
Petr
Tuesday 29 January 2013 - 20:50:28 Citovat
Host
Já každý den jezdím do práce. Startuji za velkých mrazů i při cca 3 st.C když parkuju v garáži. Zatím bezproblémů. Snad to vydrží.
Zodiacu máš tam přetlakový ventil a nebo el.mag. ventil?
z0diaC
Tuesday 29 January 2013 - 21:39:28 Citovat
Uživatel #1221
Registrován: Wednesday 08 August 2007 - 09:51:23
Příspěvků: 441
přetlakový ...bez úpravy pružiny - šel lehce přefouknout,abych nezapomněl .... krátce po instalaci - asi týden se mi v balonku objevil vzduch - musel jsem odvzdušňovat (startovat zároveň s mačkáním balonku) a od té doby OK .... stejně by mě zajímala příčina toho vzduchu tam ..... nemyslím si,že by to bylo z přepadů

z0diaC
Vectra B caravan CD X18XE ´98 OFF
Vectra B caravan Elegance Y22DTR ´01 OFF
Corsa B X10XE 3D ´99 OFF
Corsa C Z12XE 3D ´00 SPORT
Corsa D Z12XEP 3D ´08 COSMO OFF
ra334
Tuesday 19 February 2013 - 15:47:25 Citovat
Host
Ahoj, bedlivě sleduju tuto diskuzi protože mám se svou Opel Vectrou caravan 2,0Di rv. 97 ten samý problém. Bohužel jsem zatím nenaistaloval ani balonek ani přetlakový ventil na zpátečku ale tento týden to budu řešit. Dosud jsem auto ráno když jsem nenastartoval roztahoval jako debil - balonek se mě zdá rozhodně jednodušší řešení . Ale mám takový postřeh o kterém se tady letmo zmínil Petr v jednom příspěvku. Jedná se o to zahřátí motoru tím jak jsem dosud laxně přistupoval k řešení pomocí balónku a ventilu o to víc zodpovědně jsem přistupoval k prevenci abych ráno natočil auto.

POSTŘEH 1
a zjistil jsem že pokud odstavím teplé auto (cca přes 100km) tak ráno nenatočím a nebo natočím blbě. Takže každý večer poctivě jdu do auta a studené ho natočím třeba na 15 sec jen ať se bublina "která vznikne někde po ceste do vstřiků v palivovém potrubí ztratí" pak to zase chcípnu a většinou pak ráno startuju bez problémů :
Pravděpodobná příčina: myslím si, že jak je motor zahřátý tak opravdu vzniknou někde nějaké dilatace v těsnění O kroužkách nebo kdoví v jaké prdeli a někudy se do palivového systému pomalu dostane vzduch. Tím že auto natočím studené tak proženu potřebné množství paliva trubkama "vyzmizím" tu bublinu vduchu a tím že je motor studený tak se nemá nový vzduch kama do palivového systému dostat.

POSTŘEH 2:

někdy když ráno nastartuju tak se stane že po cca 15 vteřinách auto samo chcípne. Ovšem když nastartuju a motor držím v přiměřených otáčkách tak pak už je vše v poho.
Pravděpodobná příčina: myslím si že do palivového systému se opravdu dostane vzduchová bublina kterou když držím motor v otáčkách tak ji těmi otáčkami překonám a pak už je klid.

Každopádně určitě jdu řešit balónek a zpětný ventil na vratku do nádrže a budu přizpívat svými postřehy do této diskuse. podle mě bude problém někde ve vstřikovacím čerpadle. Plně souhlasím s Petrem že investovat do auta za pár desítek tisíc nějaké horentní sumy za repasované vstřikovací čerpadlo je prostě blbost. Je to staré auto a pokud to půjde vyřešit takto ellegantně za pár kaček tak to udělám i když nevyřeším příčinu ale důsledek. No a co naši doktoři to tak dělají taky ne ?...
Alzafir
Wednesday 20 February 2013 - 09:13:42 Citovat
Host
Padání nafty se mě taky dost natrápilo.
Ale vše nakonec vyřešilo těsnění pod vstřiky. To však byla až ta poslední možnost.
Jako předchozí kroky jsem ještě vyměnil všechny O kroužky na všech spojkách hadic od nádrže do filtru a totéž i na zpátečce. A že jich je!amazed
Tohle nikdo z vás nejspíš neudělal ( možná se pletu). Takže jako námět
Pěknou paseku taky dokáže udělat těsnění kolem odkalovacího šroubku na dně nádobky filtru.
z0diaC
Wednesday 20 February 2013 - 10:08:14 Citovat
Uživatel #1221
Registrován: Wednesday 08 August 2007 - 09:51:23
Příspěvků: 441
ra334 : já mám právě postřeh opačný a to,že bubliny se mi do palivového systému dostávají s postupným chládnutím motoru .... pokud ho nechám zchládnout,tak jsou se starty problém ... pokud přijedu večer po delší jízdě,tak ráno nastartuju nadrc ....

mno jinak : stále jezdím - včera jsem se vrátil z 350km dlouhé cesty,kde auto stálo cca půl dne v -5°C a pohoda ... jen jsem se o tom bavil se servisákem a došli jsme ke stejnému závěru .... pokud bude ať už ze začátku chodu motoru nebo v průběhu v čerpadle vzduch - dřív nebo později odejde - pravděpodobně se nemaže dostatečně - každopádně s tím nic dělat nebudu - repas nepřipadá v úvahu - rázem by se cena Vectry zvedla na dvojnásobek

ještě by mě zajímala jedna věc - zkuste jak ráno nastartujete studené auto držet plyn - otáčky v úrovni cca 1400 ot. .... a pak napište jestli sebou motor "škubal" - měl by se takto odvzdušnit - uvidíte tak kolik je v systému vzduchu .. u mého čerpadla trvá odvzdušnění relativně dlouho a motor jede hladce až po docela velkém průtoku nafty čerpadlem.

z0diaC
Vectra B caravan CD X18XE ´98 OFF
Vectra B caravan Elegance Y22DTR ´01 OFF
Corsa B X10XE 3D ´99 OFF
Corsa C Z12XE 3D ´00 SPORT
Corsa D Z12XEP 3D ´08 COSMO OFF

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2287 sec,0.1820 z toho dotazů.