Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vectra B 2.2Dti stále padá nafta |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Petr |
| ||
Host | Takže v Novém roce jsem nastartoval No sice až po 4 vteřinách točení, ale přeci. Co ovšem vím jistě, tak PET flaška ukázala, že je opravdu problém až za filtrem k čerpadlu. Za čerpadlo dám tedy přetlakový ventil a uvidím. | ||
| |||
Petr |
| ||
Host | Tak s přetlakovým ventilem zatím startuju. Uvidím, jak to dlouho vydrží. Petr | ||
| |||
tak jak? |
| ||
Host | Tak co, startujes v pohode? ted je teplo, tak to mozna i proto, ne? | ||
| |||
z0diaC |
| ||
Uživatel #1221 Registrován: Wednesday 08 August 2007 - 09:51:23Příspěvků: 441 | kam jsi umístil ten ventil ? jaký typ ? hoď sem prosím fotku .... díky ! z0diaC Vectra B caravan CD X18XE ´98 OFF Vectra B caravan Elegance Y22DTR ´01 OFF Corsa B X10XE 3D ´99 OFF Corsa C Z12XE 3D ´00 SPORT Corsa D Z12XEP 3D ´08 COSMO OFF | ||
| |||
Petr |
| ||
Host | Ahoj, po delší odmlce jsem tu. Zatím stále startuji, ať je zima, nebo teplo. Ventil jsem koupil tento hliníkový o průměru 8mm (cena cca 250Kč) a namontoval jsem ho na zpětnou větev v místě u turba, kde gumová hadice zpětné větve přechází na kovovou. Tam bylo s umístěním nejmíň práce. Je však nutné připomenout, že ventil obsahuje pouze slabou pružinku. S tou sice naftu udržel, ale zřejmě pouze částečně. Vždy jsem nastartoval, ale déle jsem točil, no prostě trocha nafty utekla. Poté jsem ho rozdělal a dal tam silnější pružinu (přemotal jsem z propisky, jiná po ruce nebyla). Odpor znatelně stoupl a auto začalo startovat na otočení, ať je zima, nebo teplo. Myslím si, že u mého Opla se nevyplatí repase čerpadla a ani žádná složitá oprava v servise typu pokus omyl. Je to dle mého názoru, jako hledat jehlu v kupce sena a v případě Opla je tak kupa pořádná | ||
| |||
vdaka |
| ||
Host | Skvele! Diky, ze si to tu napisal. Ja mam pravdepodobne identicky problem ako ty.. Prosim ta este mi porad, spetny ventil uz mam kupeny, tiez je tam slaba pruzinka, ventil lahko pusov prefujnem. Na stole uz mam aj silnejsiu pruzinku, len neviem aku silnu tam ma dat. Ked mas ventil zlozeny, pretlacis pusov ten ventil? (s tou silnejsou mi to uz nejde). Bojim sa aby nebol potrebny prilis vysoky tlak, aby neodislo cerpadlo ktore precerpava palivo... | ||
| |||
Petr |
| ||
Host | Ahoj, no já laboroval s více pružinama. Nakonec jsem vzal pružinu z propisky, rozvinul ji a kleštičkama převinul na postupně se zvětšující průměr. Po smontování ji velmi silným tlakem profouknu. Dále mě napadá pružinka z ovladání od autíčka, která tlačí na baterku. Musela by se ale krapet zkrátit. Taky jsem se bál, abych nepoškodil čerpadlo, ale zatím to funguje. Dále by mě zajímalo, jestli to nějak může ovlivnit množství vstřikované nafty, když o něco permanentně zvýším tlak v čerpadle. Zdá se mi totiž, že auto lépe jede a mírně mi stoupla spotřeba dle pal. PC. Jezdím ale s lehčí nohou a tak to kompenzuji. Pořád ale hledám na internetu nějaký vhodnější přetlakový ventil, který by se tam hodil. Napadlo mě i, dát tam z něčeho nějaký elektronický ventil, který by se po chcípnutí motoru zavřel. Kdybyste něco našli, dejte vědět. Dík | ||
| |||
ventil |
| ||
Host | diky za info. Pruzinu som skratil tak aby som ju vacsim tlakom prefukol. Co sa tyka tvojej otazky na vykon motora, tak to ti neodpoveiem, tak dobre cerpadlo nepoznam, mne sa to javi ako 2 nezavysle okruhy (nizkotlakovy vysokotlakovy). Ja to teraz urcite nepoznam, dal som si auto chipnut a teraz ide ako raketa Ohladne toho elektrickeho ventilu, to je fakt skvely napad, to si tam dam. Nasiel som toto: Odkaz | ||
| |||
napatie |
| ||
Host | ..este je otazka odkial priviest napatie na ten ventil? ci priamo zo zapalovacej skrinky, alebo niekde v motorovom priestore sa nachadza vhodne napatia (aktivne pri zaonutom zapalovani)... ? | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | jj, zlaté české (v niektorých prípadoch aj slovenské) ručičky... _; W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |