• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: OSTATNÍ :: Ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
LPG karburator BLOS
Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6 7
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vrgadaa
Monday 05 August 2013 - 18:06:32 Citovat
Host
oprava odkazu
Odkaz
Odkaz
Jiřik
Tuesday 06 August 2013 - 08:41:37 Citovat
Host
Omlouvám se, že jsem Ti Jardo neodpověděl ohledně toho Stagu. Asi jsem byl mimo a do té doby to zalezlo. i mohl pomoci, napiš mi na mail
Email

Vrgado, Blos se mi líbí. Jak správně uvádíš, tak jediný dvě překážky, kvůli kterým to nemá šanci jsou legislativa a nedostatečně výkonný nízkotlaký reduktory (nevím o tom, že by dneska někdo vyráběl red. třeba na 180kW.
Musel by se zdvojit
Odkaz
tam by se dal vybrat ten Vacuum power nebo Electronic power. Myslím, že má připojení dokonce na Cu 8mm. Jen jsem nikde nenašel parametry.
vrgadaa
Tuesday 06 August 2013 - 19:35:52 Citovat
Host
dekuji moc, ale udrzuji sve 3 poloveterany v chodu se snahou resit jen to nejnutnejsi a ladeni auta k tomu nepatri, nemam na to prachy. Momentalne se mi sype druha omega (spojka-kvilelo lozisko, po oprave odesel i hydraulicky valec (po druhe) a STK mam tento mesic a zacinam byt nervozni, aby se to vubec stihlo. K tomu parkovaci brzda a mam to tak nakumulovano, ze do 3 mesicu 3 STK:-). Pokud budu neco tunit, tak jestli to STK proleze shanim druhy BLOS do teto omegy. Tento rok jsem do aut nasypal uz docela dost, rizeni u obou omeg, vyfuk, brzdy, tlumice, stahovani oken atd.
Jiřik
Tuesday 06 August 2013 - 19:46:09 Citovat
Host
Tvoji filozofii fakt nechápu
prostě bych si nechal ten 30SE 24V , dál jedno auto pro ratolesti a zbytek ven z domu, klidně na šroťák !!
Musíme se učit loučit se starými krámy, jinak nás budou vysávat do konce života (místo, čas, prachy, .....)
Colommbo
Tuesday 06 August 2013 - 20:23:21 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Jiřik napsal ...

Musíme se učit loučit se starými krámy, jinak nás budou vysávat do konce života (místo, čas, prachy, .....)

Vono to není dycky tak jednoduchý, jak se zdá, hochu, auto není ženská... !!(a)

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jiřik
Wednesday 07 August 2013 - 09:23:19 Citovat
Host
Já vím, tohle už je kauza pro psychiatra
vrgadaa
Friday 09 August 2013 - 14:00:12 Citovat
Host
To nechape vic lidi, proc zivim 3 vraky a neporidim si jedno normalni auto. Mam pocit, ze mi ta auta slouzi, nedelaji totalni prusery a zaslouzi si nejaky zachazeni z me strany a nikoliv vrakoviste. Protoze jiny osud uz je neceka, prodat se to za rozumne penize opravdu neda. Ta zelena letos zlobi, to uz se tak holt nekdy stane, uz jsem do ni za tento rok nasypal 15 litru a asi nejsme u konce a za 15 ji ani prodat nelze. Jenze ja ji mam v zasade i jako rezervu, kdyby se mi neco fatalne vysypalo na trilitru, dost veci maji ty omegy spolecne (karoserii, vyfuky, ulozeni i drobnosti na motoru), nebo mne nekdo naboril. Navic zpravidla mi vychazi i to, ze se nepokazi vsechna tri auta soucasne a zustavam auto-mobilni. A jsem s autama spokojen, jsou to stare stroje a na nejake poruchy uz maji vek a spojka se meni i na novejsich autech a tam byla pravdepodobne puvodni a jeste neni sjeta-odeslo lozisko. Mimochodem radove sestivalce maji dvouhmotovy setrvacnik a na rozdil od dnesnich provedeni tohoto kurvitka se to ne*ere.
JardaB
Friday 09 August 2013 - 17:20:25 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Hele ja to chapu, taky mam momentalne 4 stara auta, ale rozhodne do nich nesypu prachy. Je fakt, ze dost veci si za par drobnych opravim sam, ale neco vetsiho a auto jde do srotu (po vymontovani zachovalych veci pripadne) to zas zadny sentiment - je to jen stroj. Nakonec uz mam vymysleny dalsi 4 auta, ktery bych chtel vyzkouset vlastnit A stejne nakonec jezdim jednim ja, druhym manzelka a zbytek stoji a ceka na svou prilezitost. A zrovna premyslim, jestli Omegu opravit nebo sesrotovat. Jedine, co ji drzi na zahrade je fakt, ze ma kouli a ze se s AT dobre taha Potrebuje ale novy kotouce, desticky, pretesnit svody a par drobnosti, to je tak za bura a pak by to chtelo repasovat AT, to je dalsi bura a hromada casu + prace (ten AT ale neni tak akutni, takze asi ty brzdy, demontuju LPG, utesnim svody a sup na STK )

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Jiřik
Saturday 10 August 2013 - 09:21:50 Citovat
Host
Jak víte, měl jsem Astru F C20XE - je to dodnes úžasný auto. Motor je perfektně vyladěný na plyn i benzín, zrychluje to jak kdyby to mělo nejmíň dvě stě koní, tacháč to přetočí kolem dokola a jede to klidně pod 7 litrů LPG !!
Každý kdo se svezl, vystupoval s pusou od ucha k uchu, jízda v Omeze MV6 je proti tomu neskutečná nuda, jízda ve VeCe 3.2 docela taky.
Beru ji jako měřítko zábavnosti aut a jediný, který ji zatím překonalo je právě Alfa 156 2.5.
Vzhledem k rozměrům a bezpečnosti ale byla nahrazena Vectrou (to je proti tomu skoro tank) a musela z domu, jinak to nejde. Teď ji má kamarád z Kolína, někdy přijede na menší údržbu, tak se občas svezu.
Colommbo
Saturday 10 August 2013 - 10:14:06 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Géesíčko přece nemůžeš srovnávat s Omegou nebo VeCe byť s benzínovými šestihrnky, Jiříku, to jsou úplně jiný auta předurčená ke zcela jiným účelům a stylu ježdění...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6 7  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2242 sec,0.1864 z toho dotazů.