Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Ventilátor topení do interiéru |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 [7] 8 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | klobouk napsal ... Fotku nemam, ale bylo tam zhruba tohle: Coz by mely byt ty odpory. Do toho byl zapojeny 5 pinovy konektor, ale pouzite byly piny jenom dva. Do kazdeho z pinu pak vedl par kabelu (jeden hodne tlusty a jeden tenky), z kterych pak sly draty na ventilator. Mezi nima nebylo zapojene nic z te desky. Jakym zpusobem je resena regulace tech otacek je otazka. Bez schematu na to neumim odpovedet. Pokud je to tedy tak jak říkáš, že přivedené kabely na předřadný odpor šly vlastně napřímo na ventilátor, tak se zcela jistě nic neděje. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Jirka K |
| ||
Host | Zdravím všechny. Prošel jsem vlákno a můžu přidat další problém - taky digiklima a taky nejde. Tentokrát není napětí na konektoru. Na žádný stupeň. Relé necvaká, pojistka je v pořádku, stupně na ovládacím panelu normálně nabíhají. Připadá mi, že bude nějaký špatný kontakt v ovládání relé, ale nevím kde hledat to, co to relé ovládá - nějaký regulátor. Je to všechno zakleté na panelem, nebo je nějaká elektronika k tomu ještě jinde? Díky za případnou odpověď. Jinak z vlastní zkušenosti přidávám ještě tohle. Když je napětí na motoru a ten nejde, nemusí být na vině jenom uhlíky. Motor má "tepelnou pojistku" - kontakt s bimetalem, viditelný sice blbě, ale ano - z druhé strany než je kolo ventilátoru. Je to na prd - přístup k tomu jako k penězům, ale je tam. Takže ten stojí taky za kontrolu - mě zlobil. | ||
| |||
Lubonsk |
| ||
Host | Zdravím mám vectru B 1,8 16V r.v 96 mám taky problém s ventilátorem,začal blbnout vypínal se a ted když ráno řpijdu do auta tak asi po 3minutách když ho mám na palubce zaplí se rozjíždí jakoby pomalu až se rozejde naplno.Jak tak čtu tak mám asi taky špatné uhlíky že?Mám možnost koupit starší jak se k němu dostanu nejlepe když ho chci cely vyměnit?Od motoru z venku nebo jak tady někdo psal za kastlíkem?Díky moc za rady už mě to deptá | ||
| |||
Lubonsk |
| ||
Host | ještě sem zapoměl napsat že relé které je na ten ventilátor(hnědé) se docela dost zahřívá mám strach že mi něco vyhoří ,může se zahřívat k vuli toho ventilatoru že nefunguje tak jak ma?? | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | zepředu,od motoru.pod tim plastem před stěračema vyndáš vzduchovej filtr a ventilátor je pod tim.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Oskar |
| ||
Host | ahoj kluci kdyby nekdo potreboval mam komplet digi klimu i ventilator zvlast | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Lubonsk napsal ... Zdravím mám vectru B 1,8 16V r.v 96 mám taky problém s ventilátorem,začal blbnout vypínal se a ted když ráno řpijdu do auta tak asi po 3minutách když ho mám na palubce zaplí se rozjíždí jakoby pomalu až se rozejde naplno.Jak tak čtu tak mám asi taky špatné uhlíky že?Mám možnost koupit starší jak se k němu dostanu nejlepe když ho chci cely vyměnit?Od motoru z venku nebo jak tady někdo psal za kastlíkem?Díky moc za rady už mě to deptá K ventilátoru topení se dostaneš jen zvenčí - otevřená kapota, demontovat plast pod oknem ... zpracoval jsem na demontáž návod, ale mám dojem, že Tobě jako nečlenovi se asi nezobrazí. Jinak z Tvého popisu se nedá určit, zda máš digiklimu a nebo jen otočný regulátor. Tohle je třeba vždy uvádět. U Tebe to vypadá skutečně na ty uhlíky - takhle to začalo i u mne. Buď šel pomalu a nebo nepravidelně a nebo jednou šel a jindy nešel. Relé něco musí vydržet - na to je konstruované. U digiklimy je relé zapojené až při poslední rychlosti, kdy se do motoru valí proud naplno. Jinak jsou otáčky řízeny pulsně z digiklimy. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Meci |
| ||
Host | Ahoj kluci tak už mě to taky postihlo..Mám Vebe 1,8 s manulní klimou..Jednoho dne přijdu a ventilátor vubec nefunguje.. Když tak na to koukám nejspíš začnu u relé protože asi kdyby to byly uhlíky tak odejde postupně..Má někdo podobnou zkušenost? | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Potřeboval bych ventator s regulatorem, na opel vectra c climatronic 2.2D | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Odkaz | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 [7] 8 | |