Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
zahrati motoru, termostat , výměna , funkce , hodnoty ..... |
Přejít na stranu 1 2 3 ... 18 [19] 20 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Lucka |
| ||
Host | cau,chcem sa opytat co treba robit,ak zacne strasne stupat rucicka teplomeru u auta polo(benzin)a ked otvorim kapotu vzdy najdem prazdnu nadobu s chladiacou zmesou a citit smrad...necham auto vychladnut dolejem vodu lenze po chvili sa to opakuje znova.... | ||
| |||
Hujer |
| ||
Host | Prvotní problém u tvého poloauta je ten, že ti ubývá voda. Je potřeba zjistit, proč tomu tak je a kam mizí. Podle toho je pak možno pokračovat dál v řešení problému. | ||
| |||
Smilo |
| ||
Host | Zdravím všechny. Vlastním Astru F 1.4. Z ničeho nic mi přestal pálit 4 válec. Vyměnil jsem svíčky za nové, pokusil jsem se vyměnit káblik ze 4 válce za káblik 3 válce který běhal a nic. Zjistil jsem to vytažením kábliku za běhu motoru. Co byjste poradili jako další postup? Myslím že v tahu onen 4 válec pracuje, ale na volnoběhu nikoliv. Děkuji za pomoc či radu. | ||
| |||
BAlda |
| ||
Host | A to se musí vypustit voda když budu vytahovat ten termostat... bo to jen povolím a vyteče s toho jen trocha...?? | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | BAlda napsal ... A to se musí vypustit voda když budu vytahovat ten termostat... bo to jen povolím a vyteče s toho jen trocha...?? Nepises co mas za motor, i kdyz vseobecne plati, ze vodu vypoustet nemusis a vytece ji podle toho jestli mas termostat nahore nebo dole ... Ale je potreba si uvedomit, ze ta voda co z toho vytece je obvykle spinava, mastna a i mirne toxicka, takze pak budes resit, ze mas opatlanej motor, podvozek, podlahu v garazi ... o ekologii pokud to budes delat nekde na trave ani nemluve. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | som tu nový potreboval by som radu mam astru g 1.6 16 v má 200 tis. km a posledných 20 000 km mi na studený motor po pridaní plynu resp. po preradený z 1 do 2 na nižších otáčkach za studena na chvíľu zaklepoce niečo asi v motore ako keby ventily resp. rozvody auto má cca 55.ooo po výmene rozvodov používam olej aldelco 5w 30 2 výmeny dozadu a pred tým so mal castrol magnetec a nič som si nevšimol | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Na Astře F je termostat pod rozvodovým kolem a většinou je za potřebí po výměně termostatu namontovat novou rozvodovou sadu,což je práce pro zkušeného mechanika! | ||
| |||
Devastator |
| ||
Host | Csala napsal ... Ano, je to tak. Ak je vonku napriklad -10°C, tak motor nie je mozne zohriat na 80°C ani po 30km plynulej jazdy po okreskach. Vsetko odpadove teplo tlacim do kabiny. Ak by som nechal motor na volnobeh, tak z tych 80°C je tam za minutu len 70°C. Ano, je to DTI, ale princip je zhodny u vsetkych motorov. Nie je to predsa perpetuum mobile !!(a) A nakoniec budme radi, ze ta rucicka kolise. VW group rucicku elektronicky prilepi na stred pola, staci ze je teplota v rozmedzi od cca 75°C do 95°C podla druhu motora. To su teda podvodnici !!(a) To teda pěkně kecáš, jakékoli jiné stojící auto mimo OPLA se na volnoběh zahřeje až do sepnutí sahary a v zimě bezproblémů dosáhne provozní teploty. S VW Passat 1,9 TDI jsem jezdil dost dlouho tak nějaká řeč o elektronickém přilepení ručičky je taky pěkný neslysl. Můj dojem je ten, že nejspíš u Oplů nezvládi výpočet velikosti a výkonu radiátoru topení a nebo velikost celé chladící soustavy, jelikož tyto problémy s ohřevem motorů jsem nezažil ještě u žádného jiného výrobce aut. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Klucí já vám nevím Ale omegu ohřeju na 80°C max . po 5 km a to i při -15.Když pojedu do kopce tak i dřív.A to nikdy nevytáčím motor přes 2000ot/min dokud tam není alespoň 60°C. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Devastator |
| ||
Host | JOB napsal ... Klucí já vám nevím Ale omegu ohřeju na 80°C max . po 5 km a to i při -15.Když pojedu do kopce tak i dřív.A to nikdy nevytáčím motor přes 2000ot/min dokud tam není alespoň 60°C. TAK KDE JE PROBLÉM ???? | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 ... 18 [19] 20 | |