• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Problem so zaradenim 3 stupna
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Casey
Tuesday 12 February 2008 - 22:22:45 Citovat
Host
Ahojte, potrebujem poradit s mojou astrou x14xe . Od vymeny oleja v prevodovke mi ide velmi zle zaradit 3 stupen.
Robi to len z 2 na 3. Vyzera to ako by sa to zaseklo niekde medzi 3 a 5 stupnom a tak to musim dat do neutralu a 3 zaradim az na taky treti-stvrty pokus.
Skusal som zostelovat riadenie aj kulisu.Mohlo by to byt tym ze tam nieje dobry olej ?
JOB
Tuesday 12 February 2008 - 22:26:10 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Proč jsi ho měnil a co jsi tam nalil ?

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Casey
Tuesday 12 February 2008 - 22:43:09 Citovat
Host
Kontroloval som stav prevodoveho oleja a zistil som ze z " dozivotnej" naplne tam bolo len necelych 0,5 litra takze som ho vymenil za novy. Dal som tam prevodovy olej Castrol 80W-90. Myslim ze s touto viskozitou by nemal byt problem ci ano ?
JOB
Tuesday 12 February 2008 - 23:05:08 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Momentálně nevím jakej tam olej patří ale chtěl jsem to po tobě aby až příjde někdo ze zdejších znalců ,tak aby ti mohl rovnou říct že je to olejem nebo né.Každopádně jestli se to projevilo až po výměně tak to bude mít spojitost asi s hustotou toho oleje co jsi použil. Na tohle je největší znalec Václav GT , tak vydrž on se tu ukáže.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Martas
Wednesday 13 February 2008 - 05:59:07 Citovat
Host
A kolik jsi tam toho oleje nalil ?
Legend
Wednesday 13 February 2008 - 08:16:50 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Tak to bude chyba v typu oleje, manuální převodovky v Opelech jsou zvláštní tím, že se do nich dává olej do automatické převodovky - Dexron II. Měl jsem jednu Omegu, do které někdo nalil klasický 80W-90 a zadřel převodovku. Je to kvůli tomu, že v převodovce jsou celozapouzdřené ložiska, nebo jak se tomu říká a prostě hustý olej se do nich nedostane a pak se dost nemažou.

[ Upraveno Wednesday 13 February 2008 - 08:17:33 ]

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Yper
Wednesday 13 February 2008 - 08:38:36 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Podle mne to až tak tím olejem nebude. Řazení musí jít i tehdy, když je převodovka prázdná. Typ oleje, který se tam dává je takový proto, protože zajišťuje mazání i studené, suché převodovky za ranních startů - prostě dřív jsou kola namazána.
Navíc Caseymu se to stalo bezprostředně po výměně a předtím tam měl jen 0,5 l. a to na celkové promazání převodovky asi moc nestačilo.
Také jsou zde mezi námi tací, co tam olej dali také jiný a převodovka jim funguje normálně.
Podle mne tam bude něco s kulisou a nebo se synchronem na 3°.
Chtělo by to vědět, co přesně se s převodovkou dělalo, když se olej měnil a zda už předtím nevykazovala nějaké problémy.
Tzn., jak se olej měnil - jak se vypouštěl, jak se co sundavalo - spodní kryt, zda na dně nebyly nějaké nečistoty atd. atd.
Kdysi jsem na Fáčku řešil něco podobného - stávalo se mi, že jsem nemohl zařadit zpátečku. Někdy se prostě kousla a nepomohlo ani opakované sešlapávání spojkového pedálu a vrklání s fofrklackem. Chovalo se to tak, jako kdyby tam něco překáželo - z neutrálu nešlo vůbec od sebe a dozadu-dolů pohnout.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Casey
Wednesday 13 February 2008 - 15:44:56 Citovat
Host
Caute, dakujem za rady. Pred vymenou oleja sa radilo bez problemov.
Ked sa menil olej neboli tam ziadne necistoty. Rozoberat prevodovku sa mi moc nechce...nemal by som tam skusit dat novy olej ako pisal Legend na automaty ?
Ono je to podobne ako pisal Yper zo spiatockou, ta 3 sa "kousne" a nejde tam ale potom "krupne" a a uz to tam ide.
Inak este taky dolezity detail....nedela mi to stale ale iba kazde cca 4alebo 5 razeni.
Nemal uz niekto nieco podobne ?
qpc
Wednesday 13 February 2008 - 15:55:58 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
a když tam nejde trojka,ty šlápneš na spojku,dáš čtyřku a hned zpět trojku ,tak to tam vleze bez problémů?

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Casey
Wednesday 13 February 2008 - 16:22:40 Citovat
Host
Ano, zo 4 na 3 to ide bez problemov. Nejde to len z 2 na 3.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1664 sec,0.1285 z toho dotazů.