Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Topi jen do kopce |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Prazdroj |
| ||
Prazdroj Uživatel #419 Registrován: Monday 29 August 2005 - 22:19:11Příspěvků: 827 | To vopravdu vypadá na ten termostat... je přád votevřenej....zkus sáhnout na hadice topení i ta klapky by to mohla bejt..Vodkad jsi???? Západní čechy, Škoda 100, Škoda 105,Daevo,Matiz,Astra G, Kadett, Zafira, Vectra A, Vectra B,Pegot Boxer | ||
| |||
cabaja |
| ||
Host | Jsem od Litomeric. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 cabaja: ..mám dotaz. Ten termostat, je nový jako celý kus a nebo je jen nová vložka termostatu? Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | 2 Yper: u tohoto motoru by měl být termostat dělaný ještě "postaru", Odkaz , to není ta příčina, kam svou otázkou míříš. 2 Cabaja: že je nový termostat ještě neznamená, že je v pořádku. Stalo se mi, že jsem šel nový termostat vrátit a niž bych ho namontoval do auta - při zkoušce (provedené před montáží) v kastrůlku s vodou doma na vařiči otvíral i zavíral mimo výrobní a provozní tolerace teplot. | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | Jak jsem teď koukal do katalogů, tak se dělá těch termostatů do těhle motorů více druhů - jak "postaru" (rozuměj pořádně) Odkaz , tak "ponovu" (to je méně dobré provedení- pro zákazníka) Odkaz 2 cabaja: možností závady může být více a já nemám tu trpělivost to zde obšírně popisovat (Yper tu trpělivost má), já bych ti doporučil se vrátit k tomu člověku, co ti to měnil a reklamovat to jako špatnou funkci chlazení/topení vozu po výměně termostatu. (kdybys měl cestu někdy do Prahy, tak se ti na to můžu podívat a "osahat" to dotykovým teploměrem, ale popisovat všechny nuance ...) | ||
| |||
cabaja |
| ||
Host | No zrovna vcera byla zena v Praze, skoda, ze jsem to nevedel driv, ale do Prahy se dostaneme celkem casto. | ||
| |||
francoise |
| ||
Host | 99,9% je to termostat - řešil jsem úplně stejný problém - kutilsky. Po výměně 2. termostatu u mojeho motoru VeA /C16NZ, kde se musí sundat rozvody mě to pěkně nakrklo a origo termostat jsem vyhodil a dal jsem jiný do hrdla horní hadice. Teď trvá případná výměna termostatu cca 3 minuty. Od té doby jezdím i v největších mrazech v tričku . Ještě jsem dělal jednu úpravu na klapce u radiátoru, ale to je na VeA, to sem nepatří. Takže můj názor je TERMOSTAT (kdyby to byla pumpa, neuchladil bys to) | ||
| |||
cabaja |
| ||
Host | 2 Yper: Ten termostat je cely novy. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | cabaja napsal ... No zrovna vcera byla zena v Praze, skoda, ze jsem to nevedel driv ... Tak včera by to zrovna nešlo ... to jsem řešil chlazení/topení na sousedovic autě. Jó - sezóna studených motorů a termostatů začíná ?lola | ||
| |||
silverghost |
| ||
Host | cabaja napsal ... 2 Yper: Ten termostat je cely novy. Chlape, radili jsme ti to tady již asi 4 - já, VGT, Prazdroj, Francoise. Tak začni od té nejjednodušší a nejlevnější varianty. Napsal jsem ti, že jsem dal NOVÝ termostat a ten byl už z výroby vadný (dtto VGT). Takže pokud tvrdíš, že tam máš nový, nemusí být funkční - zkoušel jsi ho vůbec? , nepíše o tom nic ! Takže napřed se pokus přeměřit ten termostat - hrnec s vodou a sporák snad doma máš, jestli se opravdu zavírá nadoraz! Pokud bude v pořádnku, budeme hledat další příčinu __; . Zdarec | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |