Autor
|
Příspěvek
|
riwal | Sunday 13 February 2005 - 16:09:38 | | |
Nemám to doma, ale z háku Ti poąlu návod, radąi mi poąli maila, a» na to nezapomenu - přepoąle se mi to do háku, neboj. |
| |
|
Honza K. | Sunday 13 February 2005 - 16:14:18 | | |
2NIO - ąpatně jsem se vyjádřil; co pohledávad tam nemá kód závady (X16XEL= Multec_ S = kód 43; X16SZR = Multec_ SZ = kód 1405) . Mimochodem, nemá někdo celou tabulku těchto čtyřmístných kódů ? EGR ventil tam jistě někde bude zaąitej.
Čau Honza,VeBe Caravan X16XEL |
| |
|
rstu | Friday 18 February 2005 - 12:58:29 | | |
A jsem tu zase. Je moľný, ľe mi zase prasklo vahadlo na sacím ventilu? Chová se to úplně stejně jako při mém prvním dotazu ( 19.1. ), tzn. 3 válce. Proč by to mělo praskat? Díky R. |
| |
|
NIO | Friday 18 February 2005 - 19:13:36 | | |
rstu213.151.72.98 napsal ... A jsem tu zase. Je moľný, ľe mi zase prasklo vahadlo na sacím ventilu? Chová se to úplně stejně jako při mém prvním dotazu ( 19.1. ), tzn. 3 válce. Proč by to mělo praskat? Díky R.
pridira se v driku ventil. nebo neodpousti samostav a je natvrdo a nekoriguje vuli. |
| |
|
NIO | Friday 18 February 2005 - 19:25:19 | | |
Honza K.83.69.62.1 napsal ... 2NIO - ąpatně jsem se vyjádřil; co pohledávad tam nemá kód závady (X16XEL= Multec_ S = kód 43; X16SZR = Multec_ SZ = kód 1405) . Mimochodem, nemá někdo celou tabulku těchto čtyřmístných kódů ? EGR ventil tam jistě někde bude zaąitej.
Čau Honza,VeBe Caravan X16XEL bude ti to stacit ?? P0105 Snímač absolutního tlaku v sacím potrubí (MAP), vysoké napětí C-07 P0105 Snímač absolutního tlaku v sacím potrubí (MAP), nízké napětí C-07 P0115 Teplota chladicí kapaliny, vysoké napětí C-08 P0115 Teplota chladicí kapaliny, nízké napětí C-08 P0120 Snímač polohy ąkrticí klapky (TPS) C-06 P0120 Snímač polohy ąkrticí klapky (TPS) C-06 P0130 Přeruąený obvod snímače O2 C-18 P0170 Bohaté výfukové plyny C-18 P0170 Chudé výfukové plyny C-18 P0200 Obvod vstřikovače paliva, vysoké napětí C-14 P0200 Obvod vstřikovače paliva, nízké napětí C-14 P0230 Relé palivového čerpadla, vysoké napětí C-05 P0230 Relé palivového čerpadla, nízké napětí C-05 P0325 Obvod signálu klepání C-15 P0335 Nesprávný signál otáček C-04 P0351 Cívka elektronicky řízeného zapalování (EST) válců 1+4, vysoké napětí C-12 P0351 Cívka elektronicky řízeného zapalování (EST) válců 1+4, nízké napětí C-12 P0352 Cívka elektronicky řízeného zapalování (EST) válců 2+3, vysoké napětí C-13 P0352 Cívka elektronicky řízeného zapalování (EST) válců 2+3, nízké napětí C-13 P0400 Systém lineární recirkulace výfukových plynů (EGR) C-16 P0443 Odvětrávací ventil palivové nádrľe, vysoké napětí C-17 P0443 Odvětrávací ventil palivové nádrľe, nízké napětí C-17 P0480 Relé nízkorychl. ventilátoru - velké napětí C-22 P0480 Relé nízkorychl. ventilítoru - malé napětí C-22 P0481 Relé vysokorychl. ventilátoru - velké napětí C-22 P0481 Relé vysokorychl. ventilátoru - malé napětí C-22 P0500 ®ádný signál rychlosti vozidla B-04 P0505 Regulace vzduchu při volnoběhu C-19 P0560 Akumulátor, vysoké napětí C-03 P0602 Chyba naprogramování řídicího modulu C-02 P0607 Modul kontroly klepání motoru; vyměnit řídicí jednotku C-02 P1231 Problém s kontakty relé palivového čerpadla C-05 P1405 Poloha lineární recirkulace výfukových plynů (EGR) C-16 P1530 Signální vedení - poľadavek na klimatizaci - velké napětí Klimatizace s modulem chlazení motoru (C-, X-Motor) B-14 P1530 Signální vedení - poľadavek na klimatizaci - malé napětí Klimatizace s modulem chlazení motoru (C-, X-Motor) B-14 P1540 Neplatný signál tlaku klimatizace Klimatizace s modulem chlazení motoru (C-, X-Motor) B-13 P1540 Signál tlaku klimatizace - velká hodnota na vstupu Klimatizace s modulem chlazení motoru (C-, X-Motor) B-13 P1540 Signál tlaku klimatizace - malá hodnota na vstupu Klimatizace s modulem chlazení motoru (C-, X-Motor) B-13 P1540 Neplatný signál tlaku klimatizace Klimatizace s modulem chlazení motoru (C-, X-Motor) B-13 P1540 Neplatný signál tlaku klimatizace Klimatizace s modulem chlazení motoru (C-, X-Motor) B-13 P1604 Vyměnit elektronickou řídicí jednotku (ECU) C-02 P1605 Přeprogramovat nebo vyměnit elektronickou řídicí jednotku (ECU) C-02 P1610 Není naprogramována funkce immobilizéru Imobilizér B-07 P1611 Zadán nesprávný zabezp. kód Imobilizér C-02 P1612 ®ádný nebo nesprávný signál imobilizéru Imobilizér C-05 P1613 ®ádný nebo nesprávný signál imobilizéru Imobilizér C-05 P1614 Nesprávný klíč transpondéru Imobilizér C-06 P1622 Problém s kontakty relé palivového čerpadla C-16 P1640 Modul systému Quad (QDM) B-08 P1813 Řízení točivého momentu, nízké napětí B-06 P1813 Nepřetrľité řízení točivého momentu B-06 |
| |
|
NIO | Friday 18 February 2005 - 19:26:30 | | |
omlouvam se za to co jsem tu provedl. |
| |
|
ronin44 | Monday 21 February 2005 - 14:46:19 | | |
Daju sa tieto kody nejakym sposob vyblikat, alebo je nutne auto pripojit na diagnostiku v servise? |
| |
|
Honza K. | Tuesday 22 February 2005 - 19:38:39 | | |
2 NIO - stačíííí ! Děkuji Honza K. VeBe Caravan X16XEL, Multec_F !!! |
| |
|
Honza K. | Tuesday 22 February 2005 - 21:37:20 | | |
Na Moji VeBe X16XEL 96 jsem chybový kod vyblikal propojením pinů 6/5 diagnostického konektoru, tedy ukostřením sběrnice CAN. Myslím, ľe u novějąích modelů je tato metoda nepouľitelná. Za případné ąkody vzniklé chybným propojením nepřebírám ľádnou zodpovědnost
Čau, Honza K., VeBe Caravan, X16XEL |
| |
|
riwal | Tuesday 22 February 2005 - 23:39:52 | | |
NIO, ty ďáblíku |
| |
|
|