Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Nebrzdí ruční brzda |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Xcelsion: tak mi to pošli mailem a zveřejním to tady. [ Upraveno Sunday 08 November 2009 - 23:58:48 ] Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Klidně fotky pošli i mně. Přestože máš Omegu, tak systém bubnokotoučů je stejný a já bych to mohl - pokud to neudělá Legend , zpracovat do sólo návodu mimo toto vlákno. Legend může fotky dát i sem. _; Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Roman2 |
| ||
Host | Já jsem si nechal ruèku opravovat v servízu. Opravili to s dovìtkem, že tam nìkde kolem chybí nìjaký "(proti?)rezonanèní závaží". Hledal jsem to na webu, vùbec netuším co to je.... | ||
| |||
Xcelsion |
| ||
Host | To Legend, dik za ochotu, zatim jsem se k poslani tech fotek nedostal, snad to stihnu zitra. Rucka brzdi, pry nesmi brzdit drive jak na sedmem zubu. Nova lana a vnejsi vratne pruziny jsou tam. Vnejsi vratnou pruzinu jsem sehnal u Opla za 47,- Kc. Doporucuji kazdemu kdo ma s ruckou problemy to co nejdrive opravit, jinak cele zadni brzdy dopadnou katastrofalne __; jak to uvidite brzy na fotkach. Cauky, Xcls. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Zasílám Excelsionovy obrázky. U sebe jsem to seřizoval na pátý zub, na šestý to zarvu akorát velkou silou. Sedmý zub se mi zdál hrozně vysoko, to bylo horší než u Š120. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Xcelsion |
| ||
Host | To Legend, dik za uverejneni obrazku. Budu premyslet o clenstvi, abych nemusel stale otravovat. 5.-7. zub: Pokud mas jistotu, ze se pakny vraceji jak maji a za jizdy nestrejchaji, tak je to asi jedno. Mas tam ty vnejsi vratne pruziny ? Xcs | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Xcelsion: To nevím, jestli mám vnější pružiny, u téhle Omegy jsem to ještě nerozebíral. Zatím to auto brzdí, tak jsem akorát sešteloval ručku a nezhoršuje se to. Byla vytahaná tak moc, že jsem při zabrždění přizvednul loketní opěrku. Stejně je ta ručka nějaká slabá, když ji zatáhnu na náledí, tak autu se vůbec nechce do smyku. Musím, pořádně produpnout plyn aby se to hnulo do boku, řekl bych že je konstruovaná snad jen na parkování. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Xcelsion |
| ||
Host | Vnejsi vratne pruziny jsou natazene zezadu za stitem brzdy, mezi rozeviraci pakou jak je nasazene brzdove lano a stitem. Je to dobre videt zespodu a neni treba nic rozebirat. Ta pruzina zaroven zajistuje lano. Rucku jsi steloval vevnitr tou dirou v bubnu nebo pod kardanem na vahadle? Na to brzdeni ruckou za jizdy pozor, Omega je vyjimka a rucni brzda na to neni konstruovana, taky to neni zadny sportak. U vetsiny aut se pro rucni brzdu vyuziva brzdovych segmentu provozni brzdy, jenom ovladani je mechanicke. U OMEGY NE, tady jsou miniaturni paknicky obdobne velikosti jako u motocyklu CZ150/1950 s uzkymi pulbubny, ktery ovsem vazi 98 kg. Takze, s omegou zadne smyky na rucku, panove... Doporucuji prohlednout fotky znicenych bubnokotoucu od rucky, co uverejnil Legend. Xcs | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Xcelsion: Ručku jsem šteloval přes otvor v bubnu a při otáčení tou křidélkovou maticí mi ta matice trochu škrtala o pružinu, to mohla být ta vratná pružina, sedí to i podle fotky. Ručku jsem za jízdy zkoušel jen na sněhu, než stačil hned roztát. Stejně je mnohem lepší dvojka a plnej plyn... Na suché silnici by se stejně moc ničily gumy a pakny by rychle odešly. Při zaparkování brzdí fakt dost dobře i z prudšího kopce. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Xcelsion |
| ||
Host | Toho skrtani jsem si taky vsiml a pak kdyz jsem to rozdelal tak si myslim, ze je to tak schvalne. Ta matice do te pruziny pri pootoceni vzdycky zapadne a tim se aretuje poloha. Je to pekne videt na jedne fotce, i kdyz si ted nejsem uplne jistej ze jsem Ti ji poslal. Xcs | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |