Autor
|
Příspěvek
|
Antonio | Saturday 22 April 2006 - 21:33:26 | | |
| |
|
Martas | Saturday 22 April 2006 - 21:36:22 | | |
Antonio napsal ...
Ahoj kolegové,
včera jsem se vrátil ze servisu, kde jsem je mimo jiné požádál o kontrolu oleje v převodovce. Vím, že mi tam prosakuje olej z technický zprávy. Doplnili mi tam 0,4l. Je to dost? Je to X14XE, r.v. 2000, 83 000 km.
Jak bojovat s prosakováním?
Díky za rady!!!
Co je "Technicka zprava" ?
V prevodovce je stala napln nemeni se ani nedoleva pokud nedojde k poskozeni ! |
| |
|
Anonymní | Saturday 22 April 2006 - 21:40:03 | | |
Martas napsal ... Antonio napsal ...
Ahoj kolegové,
včera jsem se vrátil ze servisu, kde jsem je mimo jiné požádál o kontrolu oleje v převodovce. Vím, že mi tam prosakuje olej z technický zprávy. Doplnili mi tam 0,4l. Je to dost? Je to X14XE, r.v. 2000, 83 000 km.
Jak bojovat s prosakováním?
Díky za rady!!!
Co je "Technicka zprava" ? V prevodovce je stala napln nemeni se ani nedoleva pokud nedojde k poskozeni !
Technická zpráva při zakoupení ojetiny. Prý to u staších aut 5 let a více je normální... |
| |
|
Martas | Saturday 22 April 2006 - 21:41:19 | | |
Celkem by me zajimalo odkud tam resp. kudy ven prosakuje .... |
| |
|
Anonymní | Saturday 22 April 2006 - 21:55:12 | | |
Martas napsal ...
Celkem by me zajimalo odkud tam resp. kudy ven prosakuje ....
To nevím, nezkoumal jsem to, ale prý je to běžný, že olej v motoru a v převodovce může prosakovat u starších aut. Tak nevím... |
| |
|
Martas | Saturday 22 April 2006 - 22:10:36 | | |
Anonymní napsal ... Martas napsal ...
Celkem by me zajimalo odkud tam resp. kudy ven prosakuje ....
To nevím, nezkoumal jsem to, ale prý je to běžný, že olej v motoru a v převodovce může prosakovat u starších aut. Tak nevím...
U motoru relativne ANO u prevodovky NE. U Astry G je napln dle typu motoru 1,6 - 1,8l, ale vzhledem k tomu ze napln je STALA tak kontrola se provadi rekneme nestandardnim zpusobem opet dle typu prevodovky obvykle vysroubovanim prislusneho sroubu a pote kusem dratu apod .... |
| |
|
dada | Sunday 23 April 2006 - 08:32:22 | | |
.....olej prosakoval u favorita, některý měly díly z takového, řekněme řídkého hliníku, stačilo to pobouchat kladivem a byl chvíli klid. 6e by opel dělal něco takového? __; |
| |
|
NIO | Sunday 23 April 2006 - 10:27:05 | | |
Vetsinou to tece bud guferem na hlavnim hrideli do prostoru spojky y pak mezi spojem u motoru ven, ale ve vetsine pripadu to tece okolo fufer na poloosach a pak po diferaku dolu. |
| |
|
Anonymní | Sunday 23 April 2006 - 10:32:39 | | |
NIO napsal ...
Vetsinou to tece bud guferem na hlavnim hrideli do prostoru spojky y pak mezi spojem u motoru ven, ale ve vetsine pripadu to tece okolo fufer na poloosach a pak po diferaku dolu.
Nio, jak to mám řešit? Je to velká závada? Kolik si mám připravit? Díky! |
| |
|
Kertag /OB2.0XEV/ | Sunday 23 April 2006 - 15:07:12 | | |
Neøeš to.Mnì to kape taky,pøíležitostnì /pokud je auto na zvedáku/ to kontroluju a dolejval jsem ted¡ asi 2 deci po dvou letech ale jen proto,že když už jsem mìnil všechny náplnì a filtry,nechal jsem udìlat i tohle.Mechanik mi øekl,že takový únik je o nièem a abych si to jednoduše po roce nebo po dvou zase zkontroloval. _; |
| |
|
|