• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Klapka vnitřní cirkulace vzduchu
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
TomH
Wednesday 14 February 2007 - 18:18:01 Citovat
Host
Číslo celého ovládání klapky Behr ( výrobce BOSCH 0132 801 134, motorek uvnitř 1397 220 xxx – není Bosch). Jedná se o motorek Johnson Electric PC200LG; BI03026 koncovému zákazníku nedostupný. Možná náhrada je i MABUCHI RF-370CB-11670, také nedostupný. Já jsem ho nahradil 24V verzí motorku Johnson Electric z řezačky faxu (z bazaru za 50,-). Cena originálu BOSCH 940,-. Hlavní problém dostupnosti motorku je v jeho prodloužené hřídeli, která není do autíček a podobných hraček potřebná. A tím pádem, i když podobných motorků je hromada, těžko najdeš ten, co potřebuješ. Zásadní problém spočívá v tom, že elektronika na středovém panelu nevypne motorek při dojezdu do krajní polohy! Nemá totiž takovou funkci zabudovánu! To mám zjištěno osobní detailní prohlídkou plošňáku. Motorek je prostě stále pod napětím, dokud ho nepřepóluješ tlačítkem na panelu. No a on se unaví, jak hoši přede mnou zmiňovali. Taky mi chvíli běžel a chvíli ne a nemohl jsem přijít na to proč. Na Renbau někdo zveřejnil schéma zapojení motorku s koncovými dojezdy, které vypnou přívod napájení po dosažení koncové polohy. Funguje to, zpracoval jsem návod na úpravu i s pracovním postupem, ale nemám práva vystavit to na Renbau. Můžu poslat. Email
Dave
Thursday 15 February 2007 - 10:51:36 Citovat
Host
Na Odkaz jsem dával návod. Odkaz
Dixis
Tuesday 06 March 2007 - 21:20:18 Citovat
Host
Měl jsem problém s motorkem vnitřní klapky, jako mnozí z vás. Po rozdělání a vyčištění šel cca 5x a pak zase nic. Zůstal v koncové poloze a přívod vzduchu z venku uzavřený. Dodělal jsem koncové spínače a vše se opakovalo. Při dalším testováním se mi i na stole motorek někdy nechtěl rozběhnout ( někdo tady psal, že bývají unavený ) a pak jsem zjistil, že se protáčí ten permanentní magnet uvnitř motorku. Byl pootočený v jiné pozici, než v jaké byl sestaven ( bylo to poznat podle otisku na plechovém krytu ). Po otočení magnetu do správné polohy, zalepení a sestavení motorku už měl sílu při rozjezdu. Ovládání klapky už mám v autě a funguje skvěle. Možná to někomu pomůže.
berka
Tuesday 17 April 2007 - 08:13:15 Citovat
Host
Ahoj,právě řeším problém s tím motůrkem klapky.Motůrek,pokud je odpojen od klapky,chodí normálně.Ale pokud ho nastrčím na klapku,tak otevře jednou a je konec.Pochopil jsem to správně,že je už unavený a mám ho tedy vyměnit?Ještě by mě zajímalo v jakém stavu mám teď tu klapku.Klapka je natlačená na stěnu(jaká si mřížka)blíže spolujezdci.Myslím si tedy,že je otevřená ventilace a jde mi tam vzduch z venku.
Henry
Wednesday 18 April 2007 - 12:00:13 Citovat
Host
Ahojte

Asi pred rok a pol som zaseknuty servomotor klapky riesil a tiez vymyslel mikrospinace. Podla mna je to jedine riesenie po ktorom uz na to mozete zabudnut. To pootocenie magnetu v motorceku je tiez mozny problem, ale vznikol len z toho, ze je rotor premanentne pod prudom a ulozenie moze povolit. Ako nahrada som tiez pouzil motorcek z centralu (vrakovisko), s upravou dlzky hriadela.
Ktori sa do toho pustite, treba ratat s tym, ze po namontovani naspat servo v jednom smere tlaci klapku hore a v druhom vaha klapky pomaha a servo sa rozbehne rychlejsie a to je pricina, preco sa to mo namontovani znova seka v dolnej polohe. Takze pruzinu mikrospinaca dolnej polohy znacne predpruzit, nech motor vypina skor.
A znizovanie vykonu motorceka zaradenim diod treba overit, aby vladal zdvihnut klapku hore.

Niektore mechaniky serva byvaju uz opotrebovane s vacsimi vôľami na ozubeni, šneku prip. ulozeni osiek. V takom pripade sa s tym nebabrat a zohnat servo v lepsom stave. Tych nieco cez 1000 CZK za novy kus so zarukou je v pohode.
Milda
Monday 14 January 2008 - 19:39:11 Citovat
Host
Zdravím a měl bych jeden dotaz: když je vzduch nasáván z venku, má být klapka neboli ta polokoule otevřená nebo zavřená? Měl jsem totiž stav, že přepínač pro otvírání a zavírání klapky nesvítil a jednou byla klapka otevřena a po nějaké době zavřena.Díky Milan
Martas
Monday 14 January 2008 - 19:42:52 Citovat
Host
Zajimavej dotaz ... nezkoumej jestli je zavrena nebo otevrena, ale odkud ti to saje vzduch. Vnitrni cirkulace nefunguje pri poloze ventilace aby foukala pouze na predni okno, nicmene pokud das ventilator nadoraz, tak pri vnitrni cirkulaci je cela vzduchotechnika vyrazne hlucnejsi resp. kdyz je venkovni nasavani vzduchu vne auta slysis ze to saje vzduch.
kukajz
Thursday 31 January 2008 - 20:40:58 Citovat
Host
To: Dixis
Máš úplnú pravdu. Já som robil o isté. Magnet v motorčeku sa hýbal hore dolu. Tak som ho usadil do správnej polohy a zalepil sekundovým lepidlom. Od vtedy pokoj a šlape. Len je s tým roboty ako na kostole. Hlavne odohnúť tie pliešky čo držia __;
Jason
Saturday 14 February 2009 - 13:37:18 Citovat
Host
Mám dotaz, jak vyndat motorek ovladani klapky vnitrni cirkulace u Astry G?... díky
qpc
Saturday 14 February 2009 - 17:12:56 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
a četl jsi celé to téma na ASTRA G webu?

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1402 sec,0.1069 z toho dotazů.