Témata příspěvků | |
timony | Ještě jeden problémek: koukal jsem na svou klapku vnitřní cirkulace vzduchu za přihrádkou spolujezdce.. nepřepíná se to, jak má. Někdy ano, ale většinou ne, navíc to občas udělá samovolně.. je tohle prostě vadný servomotor, nebo jen nějaký kontaktík? kdyby byl přece vadný celý motor, tak by se to občas nepřehodilo, ne? |
Poslední odpovědi | |
IPI | OPRAVA klapy v systému DELPHI: (protočený čtyřhran v hřídeli klapky) lze opravit výměnou celé klapy za novou Opel díl č. 6802059 za nějakých 1300-1600, já zkusil prasklou hřídel v místě praskliny stáhnout obyčejnou plastovou vázací páskou cca. 3 Kč/ks , a drží to jak čert. Použil jsem 3 ks cca.3 mm pásky, jednoduše do klapy jsem těsně u hřídele v místě praskliny vyvrtal tři dírky a stáhl hřídel páskami. Toto řešení asi bude použitelné jen v případě, kdy se do hřídele už nevymlela kulatá díra... Porod je vytáhnout ten díl ven z auta, byla to půlhodina hry "ježek v kleci" při vytahování a další půlhodina při montáži, nakonec s nervy v pr.. se to podařilo. Klapa funguje jak má a čtyřhran se ani nehne i přes brutální sílu šnekového převodu... když tak pošlu foto ... |
IPI | po několikerém čtení tohoto vlákna mi připadá, že jsou popisovány dohromady Delphi i Behr klapky, ale potřeboval bych odpověď pro DELPHI systém: kde se nachází elektronika či relé, které odpojí pohon motoru klapy v krajních polohách ? nebo motor skutečně "tlačí" na klapu pořád ? dík |
Radim_P | Zdravím všechny ty, co øeší problém s prasklou klapkou cirkulace na Astøe G s ventilací Delphi. Po zalepení èepu do klapky jsem šel cestou omezení proudu motorem, který pohání tìžce pøedimenzovaný pøevod !.Do série s motorem jsem vložil dvì žárovky 24 V 85mA spojené paralelnì. V této konfiguraci je proud dostateèný pro pøepínání klapky i na ètvrtou rychlost ventilátoru, zároveò se po dosažení koncové polohy omezí proud (vlákna se lehce nažhaví a zvýší svùj odpor), tudíž motor už klapku neutrhne. Toto doporuèuji i tìm šťastnìjším s ještì neporušenou klapkou !_; Je to 1,5 h práce. |
Jason | Jj dík už jsem to rozebral a dal do kupy. |
qpc | a četl jsi celé to téma na ASTRA G webu? |
Jason | Mám dotaz, jak vyndat motorek ovladani klapky vnitrni cirkulace u Astry G?... díky |
kukajz | To: Dixis Máš úplnú pravdu. Já som robil o isté. Magnet v motorčeku sa hýbal hore dolu. Tak som ho usadil do správnej polohy a zalepil sekundovým lepidlom. Od vtedy pokoj a šlape. Len je s tým roboty ako na kostole. Hlavne odohnúť tie pliešky čo držia __; |
Martas | Zajimavej dotaz ... nezkoumej jestli je zavrena nebo otevrena, ale odkud ti to saje vzduch. Vnitrni cirkulace nefunguje pri poloze ventilace aby foukala pouze na predni okno, nicmene pokud das ventilator nadoraz, tak pri vnitrni cirkulaci je cela vzduchotechnika vyrazne hlucnejsi resp. kdyz je venkovni nasavani vzduchu vne auta slysis ze to saje vzduch. |
Milda | Zdravím a měl bych jeden dotaz: když je vzduch nasáván z venku, má být klapka neboli ta polokoule otevřená nebo zavřená? Měl jsem totiž stav, že přepínač pro otvírání a zavírání klapky nesvítil a jednou byla klapka otevřena a po nějaké době zavřena.Díky Milan |