Autor
|
Příspěvek
|
Jason | Saturday 14 February 2009 - 18:30:18 | | |
Jj dík už jsem to rozebral a dal do kupy. |
| |
|
Radim_P | Tuesday 05 May 2009 - 20:53:10 | | |
Zdravím všechny ty, co øeší problém s prasklou klapkou cirkulace na Astøe G s ventilací Delphi. Po zalepení èepu do klapky jsem šel cestou omezení proudu motorem, který pohání tìžce pøedimenzovaný pøevod !.Do série s motorem jsem vložil dvì žárovky 24 V 85mA spojené paralelnì. V této konfiguraci je proud dostateèný pro pøepínání klapky i na ètvrtou rychlost ventilátoru, zároveò se po dosažení koncové polohy omezí proud (vlákna se lehce nažhaví a zvýší svùj odpor), tudíž motor už klapku neutrhne. Toto doporuèuji i tìm šťastnìjším s ještì neporušenou klapkou !_; Je to 1,5 h práce. |
| |
|
IPI | Sunday 12 September 2010 - 20:26:03 | | |
po několikerém čtení tohoto vlákna mi připadá, že jsou popisovány dohromady Delphi i Behr klapky, ale potřeboval bych odpověď pro DELPHI systém: kde se nachází elektronika či relé, které odpojí pohon motoru klapy v krajních polohách ? nebo motor skutečně "tlačí" na klapu pořád ? dík |
| |
|
IPI | Thursday 14 October 2010 - 09:27:27 | | |
OPRAVA klapy v systému DELPHI: (protočený čtyřhran v hřídeli klapky) lze opravit výměnou celé klapy za novou Opel díl č. 6802059 za nějakých 1300-1600, já zkusil prasklou hřídel v místě praskliny stáhnout obyčejnou plastovou vázací páskou cca. 3 Kč/ks , a drží to jak čert. Použil jsem 3 ks cca.3 mm pásky, jednoduše do klapy jsem těsně u hřídele v místě praskliny vyvrtal tři dírky a stáhl hřídel páskami. Toto řešení asi bude použitelné jen v případě, kdy se do hřídele už nevymlela kulatá díra... Porod je vytáhnout ten díl ven z auta, byla to půlhodina hry "ježek v kleci" při vytahování a další půlhodina při montáži, nakonec s nervy v pr.. se to podařilo. Klapa funguje jak má a čtyřhran se ani nehne i přes brutální sílu šnekového převodu... když tak pošlu foto ... |
| |
|
|