Autor
|
Příspěvek
|
timony | Tuesday 29 November 2005 - 10:48:34 | | |
| |
|
prtka | Tuesday 29 November 2005 - 11:59:24 | | |
Vyměnit tem motorek..je už slabší a nemá sílu se odlepit z koncových poloh...na vraku 500kč |
| |
|
Lososs | Tuesday 29 November 2005 - 14:52:41 | | |
Já mám podobný problém s recirkulační klapkou, funguje jak se jí zachce, ale nakonec se kousne úplně a musím ten motorek vytáhnout, otevřít, rozchodit a dát nazpět. poté to tak 20x funguje a zase se to kousne. a tak furt dokola. proč se to kouše nevím, když to mám rozdělaný tak to funguje krásně.
|
| |
|
timony | Tuesday 29 November 2005 - 14:58:47 | | |
Jojo, budu asi fakt muset koupit na nějakém vrakáči jiný. Zatím to mám tak, že jsem vytáhl to táhlo od motorku k té klapce, mlžilo se mi totiž hrozně sklo. To táhlo šlo vytáhnout docela lehce... tak to možná chvilku vydrží |
| |
|
biL | Tuesday 29 November 2005 - 15:26:28 | | |
klasickej problém tohodle vehiklu...vyměnit a je klid |
| |
|
prtka | Tuesday 29 November 2005 - 16:11:59 | | |
lososs já už nevím...já nejsem elektronka tak přesně nevím,ale kluci to zkoumali a prostě,jak to mám líp napsat...prostě je ten motorek slabší a nemá už tu sílu co by měl mít a protože to soudruzi v SRN tak vymysleli ,aby to nevydrželo věčně a musel si jít koupit za nějakou dobu nový,tak to tak je...prostě se kousne a nemá sílu se z toho kousnutí odlepit...Kdyby jsi ho nevytahoval a jenom drbl do té páčky,tak se rozejde a zase 20x půjde.Jestli nechceš kupovat jiný,tak jezdi bez kastlíku a vždycky drbni do té páčky...pokud nechceš jezdit bez kastlíku jak ichtil,tak musíš na vrakáč a zkusit jiný...a jestli nechceš ani to...tak dej klapu na venek..odepni tu páčku od klapy a je to taky řešení,ale nemůžeš zapnout vnitřní okruh...je to jasný...zatím na tom kluci dělali a lepší řešení není....dávali tam mikrospínače aby ta klapa vypla dřív než na koncáku ,ale není to zatím 100% vyřešeno...možná na tom někdo dělá...chapiš to |
| |
|
majo | Thursday 20 April 2006 - 10:24:18 | | |
Ja som problém klapky vyriešil kúpou originál. motorceka ale nie s opla ale objednaním priamo s BOSCHu. Na nemeckom webe BOSCHu Odkaz som si nasiel presny typ a podla obj. císla (0 132 801 142) som si cez zastupcu BOSCH na Slovensku (firma TOSA) motorcek objednal. Cena aj s dokladom a zárukou 1150Sk (asi 890CZ), v oply chceli za to iste 2400Sk. |
| |
|
Mike | Tuesday 13 February 2007 - 22:10:51 | | |
Ahoj, ja mam trochu jiny problem s klapkou vnitrn cirkulace: klapka se prepne do spravne polohy, ale po cca nekolika sekundach zase odpadne a tak porad dokola. Ten moturek pritom porad bezel (takze po celou dobu jizdy ten moturek bezel. Musel jsem ho natvrdo vypojit, aby se nespalil). Pripada mi to, jako by se tam strhnulo to cim ten moturek posouva tu klapku (ozubeni na nejake ose ? ) a jakmile je to vyvinuta urcita sila , tak ta klapka zase odpadne.
vedel byste nekdo co s tim ? |
| |
|
Mike | Tuesday 13 February 2007 - 22:12:22 | | |
jeste upresnim, jedna se o Astra G Caravan r.v. 98 |
| |
|
Prazdroj | Wednesday 14 February 2007 - 00:34:52 | | |
Mike vyndej klapku je plastová i s motorkem a potom jí otoč ...je tam takovej čtyřhran a ten je prasklej..nebo to natvrdo slep a funguješ dál...Měl jsem to taky u G oprava zhruba na hodku nebo mi napiš mejla a já ti dam moje číslo a vysvětlim...POSTUP sundat stěrače....uvolnit gumu pod oknem... pak vycvaknout plast a tam jsou 4 samořezný šrouby ty vytoč....Pak zevnitř..vyndej kastlík odpoj motorek a je tam taková spona která drží hadici tu odpoj a pomalu vysouvej směrem k sobě..pak to venku rozeber a votoč tu klapku a z druhy strany jí slep a pak spět...Když budeš mít vyndanej kastlík tak si hned vyčisti filtr ventilace je to při jednom rozebírání....NEKUPUJ NOVEJ JE TO Zbytečný.....
Západní čechy, Škoda 100, Škoda 105,Daevo,Matiz,Astra G, Kadett, Zafira, Vectra A, Vectra B,Pegot Boxer |
| |
|
|