Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vectra 2.2Dti 01 |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
lapaja |
| ||
Host | Ahoj všichni,kdo mi poradí mam vectru 2.2dti r.v.01 = problém je v tom že jsem s autem jel na sprintech a dva dny po sprintech mi auto okolo 2tis. otáček přestalo táhnout.Teď to dělá skoro furt.Když přidám plný plyn tak se okolo 3000 ot.rozsvítí kontrolka motoru a auto přestane jet a pak zhasne a zase jede ale pak pořád cuká,jede,nejede.Byl jsem u oplu na pc a zjistili dvě závady,ale neví to na 100%.Podtlakové ventili nebo váha vzduchu nebo čerpadlo....Díky za pomoc Paja | ||
| |||
Martinz |
| ||
Host | nepřetočils to? | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | je to možné určitě jsem se dostal na červenou,ale pak to jezdilo normálně | ||
| |||
lapaja |
| ||
Host | skoušeli jsme z 2.0 dti 16v váhu vzduchu a dělalo to pořád.Na vrakáči říkali že ty váhy jsou stejný,jak na 2.2dti a 2.0dti je to možný? | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Proč s tímto motorem lezeš na sprinty Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
lapaja |
| ||
Host | S autem jedu i 200km ale třeba když jedu 90km tak je cítit jak cuká při každé rychlosti.Někdy se nedostanu ani na 120km,to se rozsvítí kontrolka motoru pustim plyn a jede dál ale pořád to cuká.Někdo říkal podtlakové ventily jsou tam tři,dva stejné a jeden u turba.Jsem automechanik ale s tímhle si nevím vůbec rady u oplu jsem byl ale nechci to knim dávat..hlásilo to chybu: P0110 = vysoké napětí signálu teploty nasávaného vzduchu (IAT), P1560.Oni mi řeknou nechte nám tu auto a mi se na to podíváme ale nemam tolik korunek abych je tam nechal. | ||
| |||
lapaja |
| ||
Host | Touha po troše adrenalinu ale už tam s tim nepojedu to si piš | ||
| |||
Joss |
| ||
Host | Váha na 2,0Dti a na 2,2Dti je jiná, i když "odborníci" na vrakáčích tvrdijou, že je stejná. Když tam dáš tu z 2,0dti jede to dost špatně - měl jsem ten stejnej problém (zdálo se mi, že auto nejede, tak jak by mělo) na vraku mi řekli, že na 1,7Dti na 2,0Dti a na 2,2Dti je stejná váha. Sehnal jsem tedy po levnu váhu na 2,0Dti a auto nejelo stejně. Nakonec jsem se nasr.l a zajel na diagnostiku do Opla - ukazovalo to malé množství nasávaného vzduchu. Těch ventilů je tam dost, mechanik (byl hodně rychlej a zručnej) všechny proměřil jestli nemám prasklou nějakou podtlakovou hadičku a jestli ventily fungujou dobře - vše bylo OK. Pak vzal novou váhu ze skladu na 2,2Dti a auto jelo jak má. Zaplatil jsem za to cca 350Kč (asi 40min práce) a diagnostiku mě vůbec neúčtovali. Teď čekám jen na tu váhu, mám ji obědnanou za cca do 4000Kč novou ( v Oplu stojí cca 5500). | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | přesně tak...mezi váhou do 2.0 a 2.2 dti je grandyjozní rozdíl | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | no,jelikož to čidlo teploty je ve váze,asi to bude chtít jinou.. &| Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |