• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Poradna nebo diskuze?
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6 7
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Praetor
Friday 05 November 2004 - 13:09:54
Host
no, jizdu s kolonama mam za 12 ... bejt rychlejsi nez radar mam za 10 a sunot se mezi barakama vejletovou rychlosti mam za 6
Yper
Friday 05 November 2004 - 13:44:13
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Veki4ever: nesmíą brát vąechno úplně a doslova. Kaľdopádně i já si myslím, ľe jseą asi pěknej ďábel, kdyľ máą ty 17ctky kola. A zrovna v Pha, kde je to ďuzna na ďuznu. Navíc tahle kola se na spotřebě taky dost podepisují.
Jestli chceą za kaľdou cenu tuningovat a zvyąovat výkon, tak si do motoru nalej Xeramic na sníľení tření a revizalizaci vąech vůlí. Pak, pokud máą jen jednu Lamda sondu, vyhoď katalyzátor - byly tady odkazy na tuhle rezonanční část výfukové soustavy.
Pokud máą turbo a bez intercooleru, tak ho tam přidej. Také můľeą přidat i laděný výfuk celý i s koncovkou.
V součtu to vąechno není aľ tak levné, ale ani zas tak drahé. Jsou auta, kterým se po přidání intercooleru zvedne výkon aľ o 25-30 koní. Např.rozdíl mezi 2,0 Di_16V a 2,0 DTi_16V.
Kdyľ jseą, jak říkáą mladá, tak téhle přednosti určitě dovedeą vyuľít a kdyľ narazíą na dobrého mechanika a ten ti gumové hadice na vzduch vymění za kovové, je tam daląí nárůst. Koníček ke koníčkovi.... Přidej i sportovní filtr. Nech si přečipnout řídící jednotku. Je toho prostě spousta.
Pokud tě pak předjede nějaký janek v nadupaném Bravu, tak si z toho taky nic nedělej-má lehčí auto a zcela jistě kaľdý rok musí dělat GO motoru.
Pokud něco dělat, tak raději tohle neľ měnit za kaľdou cenu motor, s čímľ jsou pak jen problémy.
I kdyby tohle vąechno co jsem napsal bylo jen pouhých 20 k., tak rozdílem budeą překvapená.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Yper
Friday 05 November 2004 - 14:38:55
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Jo a jeątě něco pro veki4ever- a» budeą mít jakkoliv silné auto, tak se tě budou snaľit předjet vąichni, protoľe nikdo nemá rád, kdyľ ho předjede ľenská-zvláą» pak mladá.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
veki4ever
Friday 05 November 2004 - 14:52:05
Host
2Yper: Děkuju za pochopení . Tohle jsem uľ v nějakým příspěvku psala. Vím, ľe tak jak píąeą se dá výkon zvednout, ale není to nic extra. Řeknu ti to takhle: výkon 100kW není aľ zas tak málo (mám X20XEV), ale ątve mě, ľe to vůbec nejede od spodu - má to dost malej krou»ák na tak velký auto - 190nm. Rozhejbe se to aľ kolem 2500 a do tý doby jsou uľ vąicni v tramtárii
Ne, já to tu samozřejmě přehánim, jenľe jak mě vąichni začali brát za slovo, ľe výměna je fatální blbost tak jsem měla pocit, ľe se musim bránit. Samo, ľe první co udělám budou úpravy na stávajícím motoru a pak se uvidí. V první řadě se chystám na ten vejfuk - je tam nějakej neorigo a dělá to hroznej bordel - nedrľí tam a vypadá blbě - taky důvod, proč dělat vejfuk
S tím motorem to byla spíą otázka k diskuzi a jestli s tím někdo nemá zkuąenosti. Já jen prostě nemám ráda, kdyľ si někdo o mym názoru myslí, ľe je úplně nejdebilnějąí na světě a ľe jen on má pravdu a Ámen
Jinak moc dík za ochotu. Já zase příątě přijdu s nějakym inteligentnim dotazem.
A aľ budu mít umytý auto , tak vám poąlu fotku, a» se pokocháte ))) (Teď mě prosím zase neberte doslova )
Mám jen 17tky - Borbet T (jen kopie ), gumy Dunlop SP9090 225/45 a zavařený boky - nárazový liąty a zadní kliky + vymlácený blatníky - jen málo - kvůli kolům.
Tak a teď uľ fakt konec. Mám to vľdycky moc dlouhý, co
klubo
Friday 05 November 2004 - 15:09:58
Host
dával někdo do X20DTL intercoler? já bych do toho docela ąel
Andrej
Friday 05 November 2004 - 16:28:53
Host
2Klubo - ano, daval. Majitel spokojenej.
2Yper - s tim predjizdenim mas recht, kdyz ridi moje slecna, tak se ji kazdej snazi predjet, i pitomy fabisti ovsem proti tem vyse zminenym 2.5 litrum se to povede malokomu (nemluve o tom ze slecna ode mne okoukala to nejhorsi a ma plyn permanentne v podlaze) ...
2Veki - hele, asi takhle. Jestli ti prijde drahy zivit 2.5, tak pak ti prijde jeste drazsi zivit 2.0t (je ziznivejsi, a to o dost). To uz je na tobe - chces jezdit - pak akceptuj nutnost to auto zivit (nejen PHM, V6 nebo turbo ma drazsi vsechno - beznou udzbu, opravy atd); chces se presunovat - jdi do 20dtl... x20xev nebo z22se je IMHO idealni kompromis (i kdyz ja osobne po zvazeni moznosti sel do x25xe, a zatim nelituji).
Co se vymeny motoru tyce, tak pocitej zhruba:
- koupit motor, prevodovku, poloosy, kabelsvazek, ECU, hromadu p.covin okolo (drzaky, hadice, atdatd).
- jine pruziny a tlumice
- jiny vyfuk (komplet)
- prehodit vse vyse zminene
- sladit ECU motoru s jinymi(abs, immo - jen zaklad)
atdatdatd...
Lib
Friday 05 November 2004 - 16:42:31
Host
veki4ever: hele jestli chces benzin tak se smir s tim ze se musi tocit, at chces nebo ne. Kroutak neni vsechno a pokud chces jezdit opravdu svizne tak to pod 3.5 klesnout nenech. Nekdy se podivej na zaznam z WRC ci podobnyho pocinu - obcas do obrazu vkladaj digitalni budiky a ikdyz maj vsichni turbo a ctyrkolky tak jim pod 3 nikdy nejde a vali kolem 4-5k. Zvuk motoru za 5k je dosti elektrizujici. Neni zadna prdel jezdit opravdu svizne s manualnim razenim
riwal
Friday 05 November 2004 - 19:41:50
Host
Nebo taky neni ąpatnej bagr, má taky turbo a krou»ák o kterym se vám nezdá.
NIO
Friday 05 November 2004 - 19:46:57
Host
to hle je dobra debata. Az tedy opravdu jednou uvidim fotku "te" tunerky ktera ani nedokaze napsat ze ma Dunlop 9000.
Ja osobne si myslim ze vam tu nekdo viri vodu a je to i treba nejakej zakomplexovanej chlap.
Takhle to pri sebevetsi vuli zenska nenapise. A to znam par i zavodnic co autum opravdu rozumi. Tak se veki nezlob ze tomu co pises neverim ani co se za nehet vejde.
Pokud ale chces rychly auto, tak nechapu proc si porizujes opla. A jeste proc bys chtela takovej motor (dedecek) temer uz vykopavku jakou bezpochyby 2,5 V6 je. Tim se nechci dotknout jejich majitelu. Tenhle motor totiz uz nema v soucasne dobe nic pokrocileho. Spis naopak a delat se snim uz neda temer nic.
Jinak bych souhlasil s tim co ti napsal napr Riwal. At se dozijes se svou jizdou stari. A to ze si rikas ze ti ti s 225 gumama nejede se ani nedivim. je to jako bys tam nechala 185 a dala 1,6 motor.Pokud teda tomu vsemu tak rozumis tak bys tuto ZAKLADNI vec mela vedet a nestezovala by sis na spotrebu a na zrychleni atp.
Jinak jestli jsi opravdu zena tak klobouk dolu. Ale ja tomu neverim
Mej se
riwal
Friday 05 November 2004 - 19:58:33
Host
Jóó skvěle NIO, tys to poslal uplně jinam, to je stejně prdel
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6 7  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1419 sec,0.1112 z toho dotazů.