Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Calibra 4x4 trubo (c20let) vs Celica |
Přejít na stranu 1 2 3 ... 13 [14] 15 16 17 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
vrgadaa |
| ||
Host | zpet k tematu, tohle je aspon calibra:-) Odkaz Calibra 3.0 24V C30SE | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Nejkrásnější pohled do motor. prostoru Calibry! To je podle mě motor. Škoda že je sekvence na R6/V6 tak drahá. Jinak ten rozdíl na té brzdě- to je takhle počítám i u mě- dost znatelnej rozdíl ve vysokých točkách. Přičítám to nedostatečnosti reduktoru, nebo přívodních trubek. U těch nižších otáček jsi to měl nakrmený ale fakt dobře Škoda že to moc nefungovalo (jak jsi psal) snad to teď bude lepší. Jinak pípák jsem přelepil, je tišší. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | vcera rano jsem jel rychle do Prahy-dalnice byla temer prazdna, nepamatuji, ze bych pomerne dlouhe useky jel naprosto sam. Takze reduktor docela stiha, jedine co mu nedela dobre, je prudka akcelerace, tj. podradit a zrychlit-to fakt prepne do benzinu:-(. Nevim zkusim se s nimi domluvit, jestli by to neslo, aby to pak zase auomaticky preslo do LPG. Takhle musim dvakrat zmacknout prepinac, poprve to odstrani poruchovy stav-provoz benzin a po druhe to prepne do plyn-po chvilce ... jeste k te 3litrove calibre-to fakt nebylo jednoduchy to tam dostat Odkaz ... jinak ten polak ma na svych strankach i normalni oturbeny auta | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Ty jo, tyhle lidi obdivuju! Nebo je to už na léčení Když vidíš, jak to jezdí, tak to je fakt jen na drifty, Cali má těžiště vepředu, je dělaná na přední pohon- přední náprava až u dveří, zadní málo podseknutá. S takovým autem jezdit v zimě do práce, tak mi z výfuku teče čistej adrenalin. K tomu přepínání při akceleraci: Nevím jak je Tvoje LPG jednotka rychlá, ale je to o rychlosti. Možná by pomohlo zkusit napojit jinam MAP senzor toho LPG. Pokud máš interface a notebook, tak je to vidět, dá se laborovat, kde je to nejcitlivější- tipuju někdě hodně blízko turba. Dá se to taky obohatit mírně nad lambdu 1, při běžné jízdě to automaticky ochudí, při akceleraci to pak načte původní- bohatší mapu. Takto jak to máš vzniká v benzínové ECU pěknej guláš! | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | ten polak tam toho ma vic, vetsinou turba-takze inspirace ... Odkaz ... ja do toho vrtat nebudu, pokud jedu slusne, tak LPG stiha a kdyz prasim, tak ten benzin nicemu nevadi, uvidime, co reknou plynari na muj pozadavek automatickeho prepnuti po odezneni poruchoveho stavu | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Ty jo, VeBe, 306 koní, 469 Nm- a to výfukové vedení nemá chybu! - to by bylo naprosto ideální auto pro mě! Tigra LET, navíc v LPG sekvenci- máme se co učit | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Jiřik napsal ... Ty jo, VeBe, 306 koní, 469 Nm- a to výfukové vedení nemá chybu! - to by bylo naprosto ideální auto pro mě! Tigra LET, navíc v LPG sekvenci- máme se co učit v německu ti Vectru B at s C20LET/LEH nebo s 3.0kompresor klidně postavěj i zapíšou do TP,to jen tady to nejde no,když by to pro auto bylo akorát protebe,jak píšeš, tak si HO vyrob,ne? Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Pořád ne a ne sehnat turbomotor za rozumnou cenu... Za potkanej tu chtěj 13-15 tisíc, to je moc __; Nemáš něco? Stačila by mi ŘJ, svody, sání, turbo, vačky a hadice a kabely okolo- prý to jde napasovat na XE | ||
| |||
Tydou |
| ||
Host | jirik: kolik ses ochoten dat za funkcni? | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Tydou, já funkční nepotřebuju, teď mám volnejch tak 10tis. Potkanej by mi klidně stačil! | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 ... 13 [14] 15 16 17 | |