Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Calibra 4x4 trubo (c20let) vs Celica |
Přejít na stranu 1 2 3 ... 12 [13] 14 15 16 17 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
vrgadaa |
| ||
Host | ne, to jen plynari nemeli listy se 2 vstriky, tak mi tam dali po trech, ze jeden je nahradni:-). Uz mam za sebou probefahrt a jede to velmi dobre a do toroidu se vejde 51litru plynu-zatim naprosta spokojenost | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Co to je a jak je to nastavený? Co máš za reduktor? | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | nevim o tom vubec nic, nechal jsem to profikum, kterym jsem rekl, ze to ma pravdepodobne vic koni, nez je tech 200 v technicaku, rano jsem jim to dal a odpoledne odjel v LPG modu, je to nejaky elpigaz, auto jede jak z praku-jsem spokojen | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Ať Ti to funguje dlouho a bez závad! _; Ještě pak dej vědět jak spotřeba atd. Co ta sranda stála? Přepíná při plnym výkonu na benzín, nebo jede pořád na plyn? | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | 25litru, vzal jsem to klasicky na splatky, pri max vykonu to neprepina na benzin. Do LPG to prepina rychle, jen co se pohne rafika teplomeru-prijemne prekvapeni. No a kdyz je malo plynu v nadrzi, tak se to projevi nejdrvive pri roztocenem turbu, kdy to nestiha uz dodavat plyn a bez skubnuti to prejde do benzinu a pipa. Uvidime, je to uz me 5. auto na plyn. Zatim to vypada dobre, snad to bude i spolehlive. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Mě to taky začne pípat nejdřív při plnym plynu, to se Ti někdy úplně leknu! Jen jsem ještě nezjistil, jak se to dá ztlumit, u Stagu umím vyladit snad úplně všechno, kromě týhle hlouposti zkus až bude sucho max. speed někde v kopci na benzín, pak na plyn a porovnej to. Ideální je takový kopec, abys dosáhl na IV. stupeň otáček kolem max. výkonu a dál to při plnym plynu už nestoupalo. Pokud to pojede s menším rozdílem, než 5km/h tak je to fakt mazec. Mě to takhle jelo na benzín 185, na plyn 170, proto jsem to naladil aby to přepínalo na benzín. Na jaře začnu zas ladit, už mě štve kupovat pořád benzín, i když jen trochu. Snad se dostanu k tomu benzínovýmu výkonu. Jednoduše řečeno to bylo v pásmu 6-7 tis. otáček na benzín citelně živější. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Prelepit pipak samolepkou, spokojenost Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Good idea _; jen ještě promyslím s jakým logem... | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Ten pípák se dá i úplně odpojit a vývod zapojit třeba na kontrolku, nevím ale jestli bych samotného blikání všimnul. To pípání je takový blbý když třeba někoho vezu Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | mam zimni pneu Tckovy do 190km/hod, takze podobny pokusy kdyz tak az v lete, ale ocekavam, ze to bude podobny jako sveho casu sekvence v omeze 2,5i, kterou jsem mel odmerenou na valcich Odkaz | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 ... 12 [13] 14 15 16 17 | |