Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
spotřeba oleje 1.6 16V |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
riwal |
| ||
Host | Já to nechápu, ale musim to (»ik,»uk,»uk) zaklepat, ale mám X18XE z 97 roku nalítáno 105k a olej nedolejvám a měnim ho asi tak po12-15k, jak mi to přijde a únik ľádnej. | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | to ti jen prijde, ale naky 2-3 deci se proste prilis neprojevi | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | No 2-3 deci na 15k - to se odpaří, ale rozhodně víc to nebude, protoľe po výměně jsem měl pod horní rysku a kdyľ jsem měnil, tak to bylo mezi ryskama. | ||
| |||
Honza K. |
| ||
Host | No já to právě nechápu taky a proto bych se rád něco dozvěděl od toho, kdo to chápe X16XEL.r.v 12/96, naj.cca 86.000 km, celkový stav auta O.K., spotř.oleje <1l/1.500km...to je hnus. Ví někdo , co obnáąí výměna těch gumiček, příp.krouľků? Dík za přečtení, s pozdravem: Honza K | ||
| |||
M.R. |
| ||
Host | Zdar bratři! Zrovna minulý týden mi v servisu dělali těsnění pod hlavou. Při tom rovnou měnili gumičky na ventilech, gufera na vač. hřídelích, těsnění pod výfukem + zbrousili hlavu, zabrousili ventily ...a nová náplň Antifreezu. Platil jsem 9.200,- Taky jsem zvědav, zda se sníľí spotřeba mot. oleje. Za čas dám vědět. | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | ani se mi o tom uz nechce mluvit. tento tyden jsem delal dve astry X16XEL a stejne priznaky jako mate tady. spatny volnobeh a vysoka spotreba oleje. U jedne stacilo jen stiraky na ventilech a ocistit driky od karbonu a druha taky. Jinak u vyssi spotreby jsem to resil asi pred 2 mesici u jedne vebe ze jsem tam dal i nove krouzkY na pisty. spotreba oleje po oprave co udava majitel je 0,5 l na 15000km. takze pohoda.VRELE DOPORUCUJI. | ||
| |||
Honza K. |
| ||
Host | Díky vąem za informace; takľe těsnicí gumičky na ventilech, gufera na vač.hřídelích, případně pístní krouľky. jen by mne jeątě zajímalo, jak můľou tak brzo odcházet pístní krouľky (já mám cca 86.000km)- to přece není normální, leda tak u nějakýho rumunskýho auta... Honza K. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Chlapi, je to pořád dokola. Písní krouľky neodejdou, ale stírací se zapečou a pak nemakají tak jak mají - tedy stírat. Skutečně hlavně záleľí na tom, jak často a jaký olej (resp. jaké přísady se do něj přidávají. Jednoznačně co jsem psal v minulosti - nevěřím výrobcům olejů o tom, ľe jejich olej má ľivotnost 15-20k Km! To platí snad jen v případě, ľe stále jezdím a navíc jen v jednom období buď léto nebo zima. Jako nejvýhodnějąí se mi prostě jeví jen polosyntetika a měnit ji tak do 8k Km. Dávat do motoru plnou syntetiku a spoléhat se na to, ľe mám pokoj daląích 15K není zrovna u Opla O.K. Karbon se do oleje dostává i ze spalovacího prostoru, takľe ten také ucpává tyhle stíráky. Já mám na VéBé najeto 200.000 km! a olej neřeąím. Prostě jej vyměním a nedolévám. Ani nevím, kolik mi to ľere.Navíc do nového náplně přidám přísadu na mazivost a proti karbonu. Kdyľ 2x vyměním (t.j.15-16k km), tak mne to cenově vyjde levněji, neľ plná syntetika 1x za 15k km.Náklady versus přínos. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jo a jeątě něco, přál bych vám vąem vidět, jak vypadají turba u aut, kde se olej mění málo. V řiti je za chvíli jak axiální, tak i radiální loľisko. Nehledě o tom, ľe na sacím kole je vůle vůči sacímu ąněku asi tak 0,2 mm a kdyľ chytne vůli, protoľe se vyběhají loľiska, tak odejde i tohle sací kolo. To se větąinou kousne o hrdlo sání, ale hřídel setrvačností jde do zkrutu (táhne ji turbínové kolo) a odejde také. Zvláą» se koupit nedá - prodává se jen s turbínovým kolem jako komplet.Zbyde vám neporuąené jen litinové těleso.Hezky katastroficky jsem to vypsal. Teď jsem totiľ opravoval 3x turbo na Astru a 1xRenault (během 14ti dnů). Kdo máte u svého motoru i turbo, tak nespořte na oleji. Samotné náhradní díly vyjdou na cca 7,5 k Kč - ale to jeątě není vyhráno. Výměna kus za kus je u firmy v Brně 14,5 k (na tu astru). Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Honza K. |
| ||
Host | Zdravím vąechny čtenáře! Tak jsem konečně včera nechal vyměnit gufera na ventilech,krouľky na pístech-celé sady. Na ventilech byla údajně nějaká mazlavá sra*ka, písty shora po obvodu černé. Gufera měla snad o 2mm větąí průměr, krouľky zapečené nebyly. Svíčky prý taky černé-to jsem ale já při mojí kontrole nezjistil(asi po krátké jízdě). Spotřeba oleje po zpěrném propočítání činila 1.3l/1000km , tak doufám,ľe se to o něco zlepąí:-) Materiál 3.550,-Kč+práce. Jo, musí se po čase dotáhnout hlava, nevíte někdo? Zapomněl jsem se zeptat. Čus bambus! X16XEL,86-91k najeto | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |