Autor
|
Příspěvek
|
lapaja | Saturday 26 November 2005 - 18:14:48 | | |
Dneska jsem změřil napětí a když to bylo studený tak to ukazovalo max 14.9V a jak se to ohřálo tak to ukazovalo 13.9V pořád i když jsem zapínal klima i světla atd.Tak nevim co dál.Díky za návrhy co a jak udělat. |
| |
|
Anonymní | Sunday 27 June 2010 - 23:13:49 | | |
je to možno v snímači teploty a množstva nasávaného vzduchu....ale váha vzduchu je zvlášť to nieje váha vzduchu ja som to mal tiež a vymenil som to aj to už super!:) |
| |
|
knight | Sunday 01 August 2010 - 21:06:36 | | |
Tohle me delalo na 2.0 DTI egr ventil.. byl ko... tak jsem ho vymenil a jezdi to super |
| |
|
Peťas | Saturday 04 December 2010 - 10:02:57 | | |
Zdravim,jak se dá změřit váha vzduchu a co to má ukazovat,už si taky nevim moc rady auto padá do nouzáku jak se mu chce a když to jede tak od 3000ot je tah už nic moc (rv01 Y22DTR) a jinak to hází chyby:P0400,P0703,P1590.Dík za pomoc |
| |
|
Jaroslav | Sunday 16 January 2011 - 19:27:35 | | |
Tento problem znám.Dole je to líné a ve 3000t. to háže chybu.U opela řekli čerpadlo. BLBOST. Opravil mi to borec od Tábora. Přešel hadičky podtlaku pak jsme chvíli jezdili a sbírali data. Potom vyčistil Egr ventil a vyměnil podtlak. ventil turba a auto jede jak pila.(ventily mi u opela taky měřili a našli prd). Dám vám tel. na borce umí OPEL FORD a AUDI(koncern) Je to šmat. 603416438 . |
| |
|
jan | Friday 18 March 2016 - 22:28:59 | | |
ahoj mam problem ze zafirou 2.0 16V 74kw kdyš jedu na 4 držim 2000ot. tak padne do nouzaku na 123 to neděla a na 5 to děla kdyš vytočím motor přes 3000ot. třeba při předjiždění poradíte mi čím by to mohlo byt egr ventil mam novy a diagnostika mi ukazala čidlo tlaku nafty na rozdělovací lyště problém je že tento vuz lyštu nafty nema děkuji za odpověď |
| |
|
Anonymní | Friday 18 March 2016 - 22:30:39 | | |
ahoj ještě kmemu příspěvku jan opel je 20. dti 16V 74kw |
| |
|
|