• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
kompresor klimatizace
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
JardaB
Monday 09 May 2011 - 17:02:34 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Opravit klimu na konec leta mi teda prijde uplne nahov...
Jinak rozdelat se to da, spis vidim problem, ze to vubec tece - to se muze stat asi jen kdyz to kolem tesneni prooxiduje a to uz asi tesnit nebude... Ja tam teda dal normalni O-krouzek za 8Kc, kdyz jsm to delal na Fordovi, a drzi (bohuzel zdrhlo jinde... stara klima je vecny boj )

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Teknomax
Monday 09 May 2011 - 17:53:23 Citovat
Host
tak ono já bych to nechal třeba i před létem udělat, ale bohužel nejsou korunky a jak náročný je vytáhnout ten kompresor?? jsem koukal že by to šlo nejlíp asi někde spodem, odmontovat výfukové potrubí a možná snad někudy tamtudy by to mohlo ven. tak snad to ještě spravit půjde nerad bych kupoval novej.... to je trápení s těma starejma věcmama
Teknomax
Monday 09 May 2011 - 19:35:20 Citovat
Host
no tak co sem koukal tak vyndat ten kompresor ven to by nějak snad šlo ale spíš by mě zajímal postup rozdělání toho kompresoru až k tý zadní části.zde už padlo že se šrouby jsou za řemenicí, takže zřejmě tu řemenici stáhnout a když se povolí těch pár šroubu co je za ní tak by se to už mělo dát rozdělat a rozumě k tomu místu kde to teče dostat, nebo tam ještě nějaká záludnost??
JardaB
Monday 09 May 2011 - 20:02:42 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Nejhorsi je sundat kotouc spojky co je na hrideli - musel jsem si na to udelat stahovak, byva to na kuzeli, pak uz se to celkem snadno rozebere...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Teknomax
Monday 09 May 2011 - 20:53:51 Citovat
Host
tak to by mohlo být v pohodě, zapojím trochu té mé nástrojařiny a snad to nějak půjde zatím vám všem moc děkuju! snad se na to v nejbližší době dostanu a něco s tím udělám. dám pak vědět jak to dopadlo zda to skončilo ve šrotě či to funguje !!(a)
JardaB
Monday 09 May 2011 - 21:51:01 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ja normalne vzal sroub tusim M22x1.5 ale bez zaruky - nebo 1.25? ten jde nasroubovat do vnitrniho zavitu remenice, v nem vyvrtal 10mm diru a na nej privaril M10 matku - a stahovak jak vino na svete, jen na sroub jsem cekal tyden a stal asi 20Kc

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Teknomax
Monday 09 May 2011 - 22:33:10 Citovat
Host
šikovnej jednoduchej stahováček _; závit pak změřím měrkami a něco stvořím =) Díky moc za rady
Teknomax
Saturday 28 May 2011 - 14:53:01 Citovat
Host
tak tam byl M22x1,5 jinak nakonec to dopadlo tak že jsme dali celej novej kompresor asi za cca 5000 od Delphi. tak to už pěkně běží. ten starej mam doma co jsme zkoušeli rozdělat, něco jsme rozdělali ale k tomu problému kde to mě utíkalo jsme se nedostali. tam by to chtělo asi rozdělat cely ten mechanizmus v kompresoru nebo je na to jinej fígl =)
Ale co mě teď začlo zas trápit tak že rachtá nejspíš ta napínací kladka na tom drážkovém řemenu co pohání alternátor,klimu a posilovač. ale taky to nepoznám určitě. pač když to poslouchám tak mě to příjde že to jde buď z tej kladky nebo od řemenice na klikovce. když točím samostatně kladkou rukou tak trochu jako řachtá ale né zas tolik když běží motor, a zas pokud sundám řemen z tej řemenice na klikovce a pustím motor bez řemenu tak to taky nedělá, tak netuším kde vlastně může být problém. já bych spíš svedl na tu kladku. na tý řemenici na klikovce snad nic takovýho není co by řachtalo ne????
Legend
Saturday 28 May 2011 - 17:19:54 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Na řemenici kliky nic není. Ještě zkus jestli to řachtá s klimou a bez klimy

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Stepo
Saturday 28 May 2011 - 20:15:25 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Kde je k mani novej kompresor za 5000 ?
Me dily na repas vyjdou na 3, takze bych rovnou koupil ten novej....normalne vyjde na 8...

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1586 sec,0.1123 z toho dotazů.