• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Co se stane když rozvody budou KO?
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6 7
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
freez
Thursday 01 October 2009 - 12:55:12 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
Meneator napsal ...

Ja teda nevim jak vy, ale ja bych to resil nejlevnejsi metodou. A to je pro me - stejne jako pro nekoho kdo to psal vys- sundat hlavu, vymenit ohnute ventily za nejlevnejsi co sezenu, pripadne nechat zabrousit sedla a sup s tim z5. To je ta nejlevnejsi varianta, kdyz se nestane nic pistum, spodku, ani hlave. Kamaradovi se to takhle povedlo, oprava potkanyho X20XEV ho stala asi 1000kc za 2 ventily.
Ne ze bych to auto chtel sidit, ale naklady na staryho opla sou (u me) enormni. Boj s korozi, napravy, elektrika, rizeni, uniky kapalin, poloosy, interier, motor, vyfuk, brzdy. To sou vsechno veci do kterych se sahalo. A platit to poradne udelany ve znackovym servisu, tak je to 3x cena auta. Mozna vic. Navic vsichni tady vime, co si obcas predstavuji znackove ci neznackove servisy za "poradne udelane"

No ale to jsme z5 kde jsme začali, jak zjistíš že je ten motor dole v pořádku, musíš sundat vanu a podívat se že jo a pak tam nacpeš to 10 let starý těsnění nazpět a budeš se divit že ti to začlo za tejden téct a nebo to dokola opatláme tmelem jako to u některých vidím a ono to rok vydrží, není přeci nutné kupovat nové těsnění ne, navíc i kdyby se stalo to že se musí vyměnit jen dva ventily pořád jsme u dva máslové ventily za 200 pak novej řemen (to že ho třeba roztrhla kladka co je v řiti a roztrhne i ten další řemen už se neřeší že jo) těsnění pod hlavu a nové šrouby (no vlastně na co nové ty původní vytahaný jsou ještě super) těsnění pod víko ventilů (i když na co to starý co už teď teče a bude téct ještě víc nevadí to se utře) vodítka, atd nějaká práce i kdyby u někoho známého doma třeba u Jardy bude to tak minimálně za 2500 tis, ale to je oprava (teď jsem urazil slovo oprava) na nic přesně takto někdo opravil motor X20XEV na nějaké VB nevím už kde to bylo, jenže se nekoukl dolu a za měsíc po tom co to prodal novému majiteli tomu chudákovi vyjela ojnice skrz blok ven, přesně na tom válci kde byli měněný ty dva ventily, za to by ten dotyčný zasloužil nakopat leda. Neříkám dej si opravit potkanej motor do autorizáku to ani náhodou, ale dej to do servisu kde ti nabídnou víc možností a taky ti ale řeknou co se může stát, pomalu každej komu se ten motor potká tam má pumpu původní a kladky původní a já neví co pokud si to auto chci nechat tak mi neříkejte, že je problém koupit navíc i tu pumpu a nebo kladky když vím že by se mi to mohlo stát zase. Vždyť ten motor, pokud se jednou dobře po potkání opraví je zas na roky v cajku, oprava potkaného motoru X20XEV kde budou tedy špatný opravdu jenom ty dva ventily by pak byla zhruba o 6 tisících ale vím, že je zkontrolován spodek, rozvody, kladky, pumpa případně se to tedy vymění, a ne že se natáhne novej řemen vymění dva ventily, připlácne hlava a jedem. Třeba to srovnání a kontrola hlavy má spousta dobrých servisů normálně v ceně za opravu a máte jistotu že za dva měsíce tam nepojedete s tím že fouká těsnění. Opravdu tento způsob "oprav" nechápu.


Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
qpc
Thursday 01 October 2009 - 13:48:37 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
no,ale jen proto,že do toho každej sype jen to nejnutnější,nejlevnější atd...pokud teda vůbec...

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Meneator
Thursday 01 October 2009 - 15:16:06 Citovat
Uživatel #1707
Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12
Příspěvků: 201
to freez: Ty mas skoro novou merivu. No on je ten pohled pak na to trochu jinej. Nepocitas s tim ze by se ti to stalo, protoze auto je zanovni. Pak se celkem dobre mluvi o tom, ze si to nechas zaplatit. Kdyz uz si ale v opliku za rok utopil nekolik desitek tisic za dily (a to je muj pripad), tak uz to tak vesely neni, kdyz ma zahucet dalsich 10 tisic do opravy hlavy. Me se motor nepotkal. Protoze rozvody jsem vymenil hned po koupi auta, komplet vsechny kladky i s pumpou. A svete div se, auto melo 180t.km a rozvody tam byly pekne dlouho, cca 100t. km, nastesti byly meneny i s pumpou, ktera uz ale trochu tekla.

Takze z myho pohledu je potkanej motor spis zalezitosti zanedbany udrzby. Ale nedivim se ze nekdo ty rozvody neudela treba na X25XE, jen z toho pohledu ze jsou proste drahy. Pokud to necha delat v servisu. Protoze ty rozvody proste drahy sou. Vzhledem k hodnote staryho opla tedy rozhodne. A ne kazdej tomu rozumi, a necha si udelat "komplet rozvody" a ona tam zustane za cenu treba 10tis stejne stara pumpa, kvuli ktery se to nakonec potka tak jako tak. Proto sem rozvody delal sam, a pripadne potkanej motor bych taky rozebiral sam.

Nemyslim si ze bych tam dal horsi dily nez pouzije vetsina neznackovych servisu v tyhle zemi. Taky netvrdim ze bych to opravoval tak, jak delal znamy toho dvoulitra. Zaroven ale proti takovy oprave nic nemam. Ten motor jezdi po oprave 2 roky. Jestli trochu rosi viko ventilu, je u staryho motoru, kterej zere deci oleje na 1000km dle me jedno. Nechci aby to vypadalo tak, ze tu obhaju nejaky prasacky opravy, tak to neni. Jestlize neni problem s penezma, samozrejme budu u sebe i u ostatnich radsi kdyz se to udela precizne.

JardaB
Thursday 01 October 2009 - 15:21:56 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Taky zalezi na tom, jestli se ta oprava dela komercne nebo pred prodejem, pak je samozrejme prasarna neco zanedbat. Ale pokud si to opravim nejak provizorne sam pro sebe, tak vim, co tam je, muzu to sledovat a v nejhorsim si to zopakuju nebo opravim neco dalsiho - je to muj problem. Ja napriklad nejsem ochoten do takhle starejch aut nasypat jakoukoli vetsi castku, to pak hned zvazuju, jestli nekoupit radsi dalsi (takze mam ted 3 Omegy V6 a s timhle materialem se uz da optimalne pracovat)

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
mates
Thursday 01 October 2009 - 15:28:45 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
A vo tom to je... Jestli má někdo plac, kde skladovat 50% omeg registrovaných v ČR, budiž. Jestli někoho baví furt pod tím ležet, budiž. A nebo je další, kerej to holt musí zaplatit...a ve finále zjistí, že pořízení + opravy = new Meriva + dovolená

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
vrgadaa
Thursday 01 October 2009 - 15:42:07 Citovat
Host
Jojo toto je nejlepsi oprava:-)
natáhne se novej řemen vymění dva ventily, připlácne hlava a jedem.
...
cena opravy opravdu musi korespondovat se zustatkovou hodnotou auta, preci si nemyslite, ze nekdo bud kupovat ventil za 2litry a 6valec jich ma 24 kousku? kdyz cely auto ma hodnotu 5-10litru?
...
Samozrejme, ze je to risk a vyjit nemusi. Ale delal jsem sborku ze dvou motoru pod vedenim kamrada automechanika, hlava se nesrovnavala, srouby se daly puvodni, ventily se vybraly z 48kousku ty pekny a auto bez problemu jezdilo dalsi 2 roky a dojelo na korozi kastle nikoliv poruchu motoru.
...
mimochodem kdyz jsem mel V6ku tak jsem jako blbec jezdil do autorizaku a rozvody s vodni pumpou a par drobnosti okolo stalo 20litru-to uz nikd yopakovat nebudu. Ale tenkrat jsem podlehl slovum, pan e kdyz ot neudelate tak jedna hlava je za 50000 a jsou tam 2
freez
Thursday 01 October 2009 - 15:57:30 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
Meneator napsal ...

to freez: Ty mas skoro novou merivu. No on je ten pohled pak na to trochu jinej. Nepocitas s tim ze by se ti to stalo, protoze auto je zanovni. Pak se celkem dobre mluvi o tom, ze si to nechas zaplatit. Kdyz uz si ale v opliku za rok utopil nekolik desitek tisic za dily (a to je muj pripad), tak uz to tak vesely neni, kdyz ma zahucet dalsich 10 tisic do opravy hlavy. Me se motor nepotkal. Protoze rozvody jsem vymenil hned po koupi auta, komplet vsechny kladky i s pumpou. A svete div se, auto melo 180t.km a rozvody tam byly pekne dlouho, cca 100t. km, nastesti byly meneny i s pumpou, ktera uz ale trochu tekla.

..................



Aha a já jsem asi předtím neměl starý Oply, to že mám teď nové auto neznamená, že jsem si do těch starejch svoje nenacpal, ale nikdy ne tímhle způsobem. proto jsem si koupil nový auto abych od toho měl klid. Pak pochopím i názor typu nový je nesmysl, no když se dělaj opravy takhle pak je to nesmysl, ale pokud do toho auta cpeš desetitisíce pak nový až takovej nesmysl není. Já jsem se na to díval tak i když jsem měl ojetý auta a nikdy bych na nich nic neopravoval stylem jakým se to tu popisovalo a o to my šlo.






Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
freez
Thursday 01 October 2009 - 16:05:38 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
vrgadaa napsal ...

Jojo toto je nejlepsi oprava:-)
natáhne se novej řemen vymění dva ventily, připlácne hlava a jedem.
...
cena opravy opravdu musi korespondovat se zustatkovou hodnotou auta, preci si nemyslite, ze nekdo bud kupovat ventil za 2litry a 6valec jich ma 24 kousku? kdyz cely auto ma hodnotu 5-10litru?
...
Samozrejme, ze je to risk a vyjit nemusi. Ale delal jsem sborku ze dvou motoru pod vedenim kamrada automechanika, hlava se nesrovnavala, srouby se daly puvodni, ventily se vybraly z 48kousku ty pekny a auto bez problemu jezdilo dalsi 2 roky a dojelo na korozi kastle nikoliv poruchu motoru.
...
mimochodem kdyz jsem mel V6ku tak jsem jako blbec jezdil do autorizaku a rozvody s vodni pumpou a par drobnosti okolo stalo 20litru-to uz nikd yopakovat nebudu. Ale tenkrat jsem podlehl slovum, pan e kdyz ot neudelate tak jedna hlava je za 50000 a jsou tam 2


Nikdo neříká abys kupoval ventil v autorizáku, ale pokud si to opravuješ pro sebe proč si tam nedat alespoň "tu střední" kvalitu res.cenovou hladinu. A věty typu auto pak jezdilo bez problému dva roky, to je ono to už jsem taky někde slyšel a pak se ten dotyčný divil jak je možná že jeho X20XEV vezme i X16XEL v tom samém autě a nenechal si vysvětlit že jeho cukající motor je prostě po smrti. Jemu se zdálo že jede jak raketoplán. Ale jo kdo chce ať si v tom autě opraví co chce a jak chce, protože ale auta některých vídám zůstávám u svého názoru , protože některý vozy to je tedy něco.

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
freez
Thursday 01 October 2009 - 16:10:28 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
JardaB napsal ...

Taky zalezi na tom, jestli se ta oprava dela komercne nebo pred prodejem, pak je samozrejme prasarna neco zanedbat. Ale pokud si to opravim nejak provizorne sam pro sebe, tak vim, co tam je, muzu to sledovat a v nejhorsim si to zopakuju nebo opravim neco dalsiho - je to muj problem. Ja napriklad nejsem ochoten do takhle starejch aut nasypat jakoukoli vetsi castku, to pak hned zvazuju, jestli nekoupit radsi dalsi (takze mam ted 3 Omegy V6 a s timhle materialem se uz da optimalne pracovat)


Jardo ty kdyby jsi nekoupil (protože ti nevadí bordel na zahradě) ty všechny omegy a převodovky a nd atd atd, kolik pak tě to všechno stálo když nebudeme počítat té práce (beru že tě to baví, i když někdy z ne zrovna s valným výsledkem) tak jsi nacpal do těch omeg a oprav tolik že bys možná měl na jedno hodně dobrý auto, tak si to spočítej. Beru že máš třeba pár náchylnejch nd , ale tři auta na zahradě protože co kdy náhodou , no to je taky docela dobrý, kde bys to měl kdybys bydlel v paneláku ? do sklepa toho moc nedáš.


Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
mates
Thursday 01 October 2009 - 16:12:19 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
freez napsal ...

Nikdo neříká abys kupoval ventil v autorizáku, ale pokud si to opravuješ pro sebe proč si tam nedat alespoň "tu střední" kvalitu res.cenovou hladinu.

Freez: tywe to by je nebavilo, když by to nemuseli každej týden rozdělávat a zase skládat. Tam zase teče tohle, tam to cukne, plyn nějak blbne, tak dám z jinýho auta...
Sám víš, jaká je to nuda...sedneš doma do auta a jedeš v klidu na dovču, žádnej adrenalin, žádný ND v kufru, nic...
Na prd je to, že Omegy padaj na ceně a lidem se nechce dávat velký částky za opravy...to radši dají několikrát malý

Lexus RX 350
Honda Crosstourer

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6 7  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2493 sec,0.1972 z toho dotazů.