• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
problém na evidenční kontrole
Přejít na stranu  1 2 [3] 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Lhex
Friday 06 March 2009 - 17:51:11 Citovat
Host
Legend napsal ...

Tzn v motorovém prostoru byl nadále už jen ten lakovaný na straně řidiče, jak jsou na něm různé čísla homologací a podobn kraviny.


rok 1998 - ano jen tehle u ridice a vedle jsou jen dve prazdny diry.
a potom samolepka
JardaB
Friday 06 March 2009 - 18:09:17 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Diky, tam ten stitek skutecne je, takze OK. Akorat jsem to nemohl najit, protoze u tech dveri bylo slozeny leseni a nesly skoro otevrit
Jeste mi prosim poradte, kde hledat cislo motoru u MV6, mam to na dire a nemuzu nic najit...

[ Upraveno Friday 06 March 2009 - 18:32:37 ]

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Pája
Friday 06 March 2009 - 19:28:50 Citovat
Pája
Uživatel #646
Registrován: Thursday 16 March 2006 - 13:03:59
Příspěvků: 168
JardaB napsal ...

Diky, tam ten stitek skutecne je, takze OK. Akorat jsem to nemohl najit, protoze u tech dveri bylo slozeny leseni a nesly skoro otevrit
Jeste mi prosim poradte, kde hledat cislo motoru u MV6, mam to na dire a nemuzu nic najit...



Na straně řidiče u převodovky z boku je ploška a tam je číslo (typ) motoru.

1. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE
2. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE
3. Opel KADETT 2.0 GSi -C20NE
4. Mercedes-Benz V 230 TD




iopkek
Sunday 08 March 2009 - 07:32:42 Citovat
Host
Známý měl před lety problém, ještě tehdy na DI, že bylo špatně napsané číslo motoru v TP, na motoru bylo orezlé a po máznutí barvou byl problém mezi 6 a 8. Tehdy označili číslo jako nečitelné a přidělili nové, musel zajet do servisu, kde staré číslo raznicí zakryli a vyrazili nové. Ale mám za to, že dnes se číslo motoru na evidenčce ani nekontroluje, protože motor se považuje za ND a je kontrolováno pouze VIN a to je u aut na 2 místech. U mé X18XE je u motoru a pak v podlaze vedle sedačky spolujezdce. Jestli na té evidenčce nekontrolují něco, co ani nemají.
Martas
Sunday 08 March 2009 - 07:45:19 Citovat
Host
Číslo se nekontroluje pokud toto není uvedeno v TP. Ale i kdyby uvedeno nebylo tak se kontroluje číslo motorů a u tohohle motoru je prostě tento údaj poškozen a tedy nevěrohodný. Ve spojení se záznamem v databází že nesouhlasí číslo motoru je to blbý.
iopkek
Sunday 08 March 2009 - 18:17:49 Citovat
Host
Ještě doplňuji info z netu:
Evidenční kontrolu zavedl zákon č. 56/2001 Sb. a tato kontrola je i součástí pravidelné technické prohlídky. Podle současně platných předpisů se nálepka o ověření registrační značky musí na všechna vozidla zaregistrovaná před nabytím účinnosti zákona o podmínkách provozu na pozemních komunikacích (tj. před 1. červencem 2001) vylepit po provedené evidenční kontrole do 30.6.2004.
Povinnost dostavit se na registrační úřad a nechat si vylepit známku byla k 1.12.2003 zrušena novelou vyhlášky 243/2001 Sb. (vyhláškou MD 401/2003 Sb), která mj. ruší registrační nálepky a povinnost přišroubovat nebo přinýtovat registrační značku. Tato značka musí být upevněna tak, aby při provozu nedošlo k jejímu oddělení od vozidla. Povinnost absolvovat s vozidlem evidenční kontrolu v STK však zůstává. Podrobnosti zde.
Budou-li shledány nesrovnalosti mezi údaji v dokladech vozidla a jeho skutečným stavem, bude provozovatel vozidla vyzván k návštěvě příslušného odboru obecního úřadu obce s rozšířenou působností či magistrátu města k provedení oprav záznamů.
Na registrační místo je nutné vzít:
* občanský průkaz
* technický průkaz k vozidlu (velký)
* osvědčení o registraci (osvědčení o technickém průkazu)
* doklad o sjednaném pojištění
* protokol o evidenční kontrole (nebo pravidelné či opakované technické prohlídce)
Držitel (provozovatel) vozidla vyplní na registračním místě tiskopis "Žádost o zápis-změnu údajů v registru silničních vozidel".
Registrační místo po odstranění případných evidenčních závad provede:
* zápis do technického průkazu o vlastníku případně provozovateli vozidla
* záznam do registru vozidel o provedeném úkonu
Za provedený úkon se nevybírá správní poplatek. Pro informaci ještě uvádíme, že platnost evidenční kontroly není časově omezena a končí až v případě změny vlastníka vozidla.
V závěru upozorňujeme na novelu zákona č. 56/2001 Sb.(nabyla účinnosti 1.9.2003), která zbavuje povinnosti doregistrovat mopedy a motokola pro ty, kteří tato motokola a mopedy uvedli do provozu před účinností zákona č. 56/2001 Sb. (tj. před 1.7.2001). Taková registrace zůstává na bázi dobrovolnosti. Povinná doregistrace se dle poslanecké novely zákona týká pouze mopedů a motokol zaregistrovaných po 1.7.2001.
MarianL
Sunday 08 March 2009 - 21:42:00 Citovat
Host
iopkek napsal ...

Ještě doplňuji info z netu:
Evidenční kontrolu zavedl zákon č. 56/2001 Sb. a tato kontrola je i součástí pravidelné technické prohlídky. Podle současně platných předpisů se nálepka o ověření registrační značky musí na všechna vozidla zaregistrovaná před nabytím účinnosti zákona o podmínkách provozu na pozemních komunikacích (tj. před 1. červencem 2001) vylepit po provedené evidenční kontrole do 30.6.2004.
Povinnost dostavit se na registrační úřad a nechat si vylepit známku byla k 1.12.2003 zrušena novelou vyhlášky 243/2001 Sb. (vyhláškou MD 401/2003 Sb), která mj. ruší registrační nálepky a povinnost přišroubovat nebo přinýtovat registrační značku. Tato značka musí být upevněna tak, aby při provozu nedošlo k jejímu oddělení od vozidla. Povinnost absolvovat s vozidlem evidenční kontrolu v STK však zůstává. Podrobnosti zde.
Budou-li shledány nesrovnalosti mezi údaji v dokladech vozidla a jeho skutečným stavem, bude provozovatel vozidla vyzván k návštěvě příslušného odboru obecního úřadu obce s rozšířenou působností či magistrátu města k provedení oprav záznamů.
Na registrační místo je nutné vzít:
* občanský průkaz
* technický průkaz k vozidlu (velký)
* osvědčení o registraci (osvědčení o technickém průkazu)
* doklad o sjednaném pojištění
* protokol o evidenční kontrole (nebo pravidelné či opakované technické prohlídce)
Držitel (provozovatel) vozidla vyplní na registračním místě tiskopis "Žádost o zápis-změnu údajů v registru silničních vozidel".
Registrační místo po odstranění případných evidenčních závad provede:
* zápis do technického průkazu o vlastníku případně provozovateli vozidla
* záznam do registru vozidel o provedeném úkonu
Za provedený úkon se nevybírá správní poplatek. Pro informaci ještě uvádíme, že platnost evidenční kontroly není časově omezena a končí až v případě změny vlastníka vozidla.
V závěru upozorňujeme na novelu zákona č. 56/2001 Sb.(nabyla účinnosti 1.9.2003), která zbavuje povinnosti doregistrovat mopedy a motokola pro ty, kteří tato motokola a mopedy uvedli do provozu před účinností zákona č. 56/2001 Sb. (tj. před 1.7.2001). Taková registrace zůstává na bázi dobrovolnosti. Povinná doregistrace se dle poslanecké novely zákona týká pouze mopedů a motokol zaregistrovaných po 1.7.2001.



pokud jsem to dobře pochopil, měl bych zajet na úřad a zažádat o tu změnu, ale pak nerozumim proč mě na úřadě řekli, že jak je v databazi jednou napsano číslo motoru vybroušené, tak výmaz neudělaj a nikdo mi nedokáže říct co s tim pořád mě odkazujou na původního majitele, začínám si připadat jak v začarovanym kruhu.. přece to musí jít, zítra na ně znova vlítnu a bez kladnyho vyřízení se nehnu..
JardaB
Sunday 08 March 2009 - 21:52:52 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jak uz se tu psalo, poskozeny identifikacni udaj muze byt vazny problem - nezkousel jsi OPEL? Jestli to dle papiru nejde vyrazit nahradni technologii, jako VIN, nebo tak neco? A co puvodni majitel na to?

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JOB
Sunday 08 March 2009 - 21:57:49 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Trvej na tom ať ti poraděj další postup.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Lhex
Monday 09 March 2009 - 08:04:35 Citovat
Host
MarianL napsal ...

Na evidenční kontrole mi bylo sděleno, že číslo motoru nesouhlasí a navíc půlka čísla je ubroušená, prý se mám obrátit na původního majitele a ten má doložit, kde k motoru přišel a proč je číslo ubroušené. Majitel již samozřejmě o ničem neví, motor mu seděl a nikdy neměl problém a motor neměnil, prý to kupoval z bazaru.

myslim, ze vsecko uz tady ve vlákně je napsané:
-řešení jsou, ale nepatří na web a takové řešení ti státní úředník nikdy nemuze navrhnout!!
-číslo je vybroušený protože ten motor někde v evropě asi někomu chybí (jiný důvod mě nenapadá)
- legálně pro tebe "nejjednodušší" (schválně uvozovky!!) je vrátit auto prodávajícímu

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1867 sec,0.1470 z toho dotazů.