Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
OB MV6 klima |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Maros |
| ||
Host | Caute. Chcel by som sa poradit, kde by mohla byt chyba na mojej OB MV6 1996. Dnes rano som prisiel do auta, zapnem klimu, pocul som ze sa otacky jemne zdvihli (z toho usudzujem ze kompresom klimy sa pripol) ale klima nic. Ani ventilator sa nezapol a vzduch ide rovnaky ako predtym. Da sa nejako doma zistit ci mam dostatocny tlak? Moze to byt nieco ine ako tlak? Dost som jej daval zabrat a pustal som ju v dost vysokych otackach cca 3700/min po jazdne po dialnici. Dik za radu. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Pokud se kompresor pusti (zapne) tak dela dost kraval, jak se to chova tobe ? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Mimochodem, kolik bylo venku stupnu? Kdyz je pod cca 4-5st, nemusi uz sepnout. A otacky treba me celkem nic nedelaji, krome zakolisani, spolehliveji poznam pripojeny kompresor dle spotreby na PP. Me bezi kompresor pri nizkych otackach celkem potichu, uvnitr nic neslysim. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Tlak chladiva ověříš tak, že odšroubuješ čepičku z plnícího ventilku a opatrně zmáčkneš střed ventilku. Správně by tam měl být dost vysoký tlak, mělo by to hodně silně zasyčet (pozor na oči), pokud to bude jen slabé foukání, nebo to neudělá nic, tak je okruh prázdný. To, že běží kompresor viz JardaB, spotřeba bez klimy na volnoběh je cca 1.1 l/hod, s klimou asi 1.8 l/hod. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | > spotřeba bez klimy na volnoběh je cca 1.1 l/hod, s klimou asi 1.8 l/hod. Zajimave. Na 2.5V6 mam bez klimi 0.9-1L a s klimou 1.5L : | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Tak u každého auta to bude trochu jinak, ale na klimu by to mělo být tak o půlku víc, taky jde o to jestli je zařazeno N nebo D. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Maros |
| ||
Host | Dam vam vediet hned ako sadnem do auta. Dik | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No jeste je tu takova nechutne pracna varianta, proste zvednout haubnu a podivat se, jestli se stred remenice toci __;) A demoverze 6V bude mit asi mensi zakladni spotrebu nez plna verze tohoto motoru !!(a) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Maros |
| ||
Host | takze este vcera sa spotreba jemne zdvihla, dnes uz nic. Zvihol som auta na zdvihak a cely motor od spodu bol cely od oleja. Takze asi kompresor v prdeli Ma vplyv kompresor aj na spustanie ventilatoru klimy? Pretoze ten moj sa nezapne. Klima je plna, skusal som trochu vypustit cez ventil. Moze byt ten olej chyba kompresora, alebo elmag. spojky? Je tam nejaky simering? Dik | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | V klime je toho oleje pomerne nepatrny mnozstvi (deci a pul) navic je obvykle barevnej (zelenej), je to opravdu z klimy ? | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |