Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
OB MV6 klima |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No pokud neni okruh nejak znecistenu nebo naplneny kontrastni latkou, je olej zcela ciry! Co ta venkovni teplota? Limit bude kolem 4stC coz treba u nas bylo, tlak je cca 4 bary ale to uz nestaci k sepnuti. Pokud ale olej z kompresoru zjevne unika, je to jasny a resi to nove gufero za 600+prace nebo repase za 4000 nebo novy kompresor za 10k+ Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Maros |
| ||
Host | A nie je v kompresore nejaky olej? | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | No nevim zda jsou nase predchozi prispevky nesrozumitelne ale v systemu klimatizace je pomerne male mnozstvi oleje (par deci), ktery je bud barevny (obvykle zeleny) pokud je pouzita i kontrastni latka pro pripadnou identifikaci mista uniku, nebo ciry, pokud je bez kontraatni latky. V zadnem pripade to vsak neni klasicky hnedy/cerny olej a je i mnohem ridsi. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |