• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
OB MV6 klima
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
JardaB
Tuesday 16 September 2008 - 21:15:41 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No pokud neni okruh nejak znecistenu nebo naplneny kontrastni latkou, je olej zcela ciry! Co ta venkovni teplota? Limit bude kolem 4stC coz treba u nas bylo, tlak je cca 4 bary ale to uz nestaci k sepnuti.
Pokud ale olej z kompresoru zjevne unika, je to jasny a resi to nove gufero za 600+prace nebo repase za 4000 nebo novy kompresor za 10k+

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Maros
Tuesday 16 September 2008 - 22:08:42 Citovat
Host
A nie je v kompresore nejaky olej?
Martas
Tuesday 16 September 2008 - 22:13:41 Citovat
Host
No nevim zda jsou nase predchozi prispevky nesrozumitelne ale v systemu klimatizace je pomerne male mnozstvi oleje (par deci), ktery je bud barevny (obvykle zeleny) pokud je pouzita i kontrastni latka pro pripadnou identifikaci mista uniku, nebo ciry, pokud je bez kontraatni latky.

V zadnem pripade to vsak neni klasicky hnedy/cerny olej a je i mnohem ridsi.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1641 sec,0.1285 z toho dotazů.