Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
2.5 V6 na 3.2 V6 |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Podle katalogu se calibra V6 dělala v manuálu i v automatu. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | Legend napsal ... Podle katalogu se calibra V6 dělala v manuálu i v automatu. Diik omrknu to. | ||
| |||
Pája |
| ||
Pája Uživatel #646 Registrován: Thursday 16 March 2006 - 13:03:59Příspěvků: 168 | qpc napsal ... walto napsal ... Dobra tema, WISAStar!!!!!!!!!!!!!!! Sam budem zvedavy, ake reakcie sa tu objavia. Neviem vsak, ci ten relativne maly narast vykonu a krutaku stoji za to. Zabavka by to vsak mohla byt dobra. Nebudme vsak trochari, co takto zamena 2,5 V6 za 5,7 V8? No,to je sice hezkej motor,ale budeš ho vymontovávat z Corvette? Jinak vzhledem k jeho rozměru,svodum a hmotnosti jistě neni v té Omeze nic klasického,ani elektrika,ani podvozek,ani výztuhy.Fotky někde mam. Stačí koupit Pontiac nebo Holden a nasadit plechy z Omegy __;) [ Upraveno Wednesday 30 July 2008 - 22:50:47 ] 1. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 2. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 3. Opel KADETT 2.0 GSi -C20NE 4. Mercedes-Benz V 230 TD | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | Pája napsal ... qpc napsal ... walto napsal ... Dobra tema, WISAStar!!!!!!!!!!!!!!! Sam budem zvedavy, ake reakcie sa tu objavia. Neviem vsak, ci ten relativne maly narast vykonu a krutaku stoji za to. Zabavka by to vsak mohla byt dobra. Nebudme vsak trochari, co takto zamena 2,5 V6 za 5,7 V8? No,to je sice hezkej motor,ale budeš ho vymontovávat z Corvette? Jinak vzhledem k jeho rozměru,svodum a hmotnosti jistě neni v té Omeze nic klasického,ani elektrika,ani podvozek,ani výztuhy.Fotky někde mam. Stačí koupit Pontiac nebo Holden a nasadit plechy z Omegy __;) No to bych chtel vedet jak narves do calibry napric V8 a jeste s prevodovkou. jakou bys pouzil? | ||
| |||
Pája |
| ||
Pája Uživatel #646 Registrován: Thursday 16 March 2006 - 13:03:59Příspěvků: 168 | Myslel jsem to tak, že by nebylo od věci koupit staršího Pontiaca coupe s motorem V8 a naházet na něj plachy z omegy (podle mě by to mohlo jít), A byl by z toho docela hezkej sporťáček (místo calibry) a možná by byli i menší starosti s přestavbou. Samozřejmě proti Calibře nic nemám. 1. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 2. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 3. Opel KADETT 2.0 GSi -C20NE 4. Mercedes-Benz V 230 TD | ||
| |||
calibra |
| ||
Host | Potřebovala bych poradit. Máme Opel Calibra 2,5 V6 r.v 1995 125kw Máme propálený píst a rozsekal nám hlavu.Máme možnost z rakouska mít hlavu,ale nevíme jestli potřebujem pravou nebo levou stranu.Jak to máme zjistit?podle čeho se to určuje?My potřebujeme hlavu pod sáním a případně kdybyste někdo věděl i o celém motoru? díky moc za odpověď | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Mám tu motor 2,5V6 (blok s hlavama)má najeto cca 80 tis km.Zbyl mi protože jsem do mojí vectry dával MV6.Jestli chceš tak 607 157 502 dám ho levně a jsem kousek od Plzně. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Když Lesákovi šlapal 3.0 na zbytek včetně jednotky z 2.5, proč by nešlo to samé u 3.2? Možná jsou trochu jiné svody a sání by se muselo také přizpůsobit. Myslím, že by ten motor se starým Motronicem a lanovodem ožil. | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Taky jsem původně chtěl dát 3,2 ale on se nedá sehnat za rozumné peníze a moc by jsem si výkonově nepomohl.Ale podle mě by tam šel normálně a jednotka z 2,5 V6 by to vzala v pohodě.Já provozoval 4 roky MV6 s komplet elektrikou a řj z V6 a bez problémů nebo úbytku výkonu.Nehledě na to že oproti omeze s MV6 to jelo neskutečně lépe.Což znamená dát to do calibry by taky bylo peklo (výkon- montáž je jednoduchá výměna a přestrojení motoru) Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Souhlasím, výkonově i momentově je to skoro to samé. Rozdíl je jen v tom, kolik kg to dává do pohybu. Doufal jsem ale, že 3.2 bude mít jakýsi větší "potenciál" pro zvýšení výkonu jednoduchými úpravami, jako je vybroušení kanálů v hlavách atd. Uvidíme. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |