Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo eletrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vyblikání kodu závad u X10XE? |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Ondra |
| ||
Host | Zdravím vespolek, pres usilovné hledání jsem zde nenašel, zda lze (a prípadne jak) vyblikat (viz Odkaz )kód závady na X10XE. Lze to tedy? Na strance Odkaz nic o X10XE není, Nicméne tady v poradne jsem se docetl "tam by mela být ECU Motronic 1.5". Nevíte? Prípadne mi prosím doporucte, kam nejlépe zajet na diagnostiku v okolí Praha Ruzyne - Kladno. Dekuji Ondra, Corsa B X10XE, r.v. 2000, 78 000km | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | Tenhle motor je už docela "nový" (měl by tam být Motronic 1.5.5). Nevím, zda půjde vyblikat. Záleží na tom, jaké piny v diagnostické zásuvce máš osazeny. Co tam máš za konektor ? Pokud kontrolka ECU nesvítila, tak zřejmě ani nic nevyblikáš. U Kladna byl na Oply vyhlášený "Andrej".(telefon pohledej zde v poradně) | ||
| |||
Ondra |
| ||
Host | Diag. zásuvku jsem včera našel u pojistek pod rozsvěcením světel. Má 16 pinů, podobná té na Odkaz, ale nemá osazenou pozici 6. Proměřil jsem piny a 2x je tam kostra, 1x +12V. Zbylé 3 jsem odhadl na signál nějaké řídící jednotky. Nicméně jejich propojení na zem před nastartováním nepřineslo žádný výsledek. To píšou i v německé knize "Jak na to" (pokud má konektor 16 pinů, o nic se nepokoušejte a jeďte do servisu) Kontrolka poruchy motoru se začala rozsvěcet cca poslední měsíc po druhém a dalším nastartovaní při jedné cestě - např. zastávka v obchodě cestou do/z práce. Možná to souvisí s ochlazením. Zhruba týden ze začátku stačilo motor chcípnout a nastartovat znovu. Když se minulý týden oteplilo, kontrolka se nerozsvěcela. Mám podezření na nějakou kondenzaci vody. Motor se chová stále stejně, jde vytočit přes 6k rpm, je to stále stejný "trhač" asfaltu. Včera kontrolka svítila obě cesty celé. Večer jsem vytahal a kontoxem prostříkal cca 6 konektorů v motoru. Napřed jsem tedy z hlavy odstranil smrdící sušenou myš, kůrky od chleba a bahnité zvířecí ťápoty - nejspíš od naší kočky. Motor pak několikrát opakovaně nastartoval bez rozsvícení kontrolky. Nicméně dnes cestou do práce se kontrolka rozsvítila cca po 8-mi km, což se dříve nestalo. Ondra, Corsa B X10XE, r.v. 2000, 78 000km | ||
| |||
MATĚJÍK |
| ||
Host | Ahoj oplí lide, potřeboval bych poradit a zároveń dát jednu radu Jedná se o Corsu B X10XE r.v 98, má 16 pinový diagnostický konektor který nejde vyblikat, manželce se rozsvítí kontrolka řídící jednotky, bohužel to nejde starým dobrým spůsobem, drátkem musí se na diagnostiku, ale nemusí na finském vebu jsem se dočetl že stačí podržet obě tlačítka na kapličce co ukazuje hodiny a datum, jednotka musí svítit a musí být nastartováno, napřed se objeví F12 a pak příslušný kod závady F.. OPRAVDU TO JDE. Tak teď bych potřeboval poradit já mě se načetla závada č 95 asi sensor teplotního čidla startu???CO TO KRYSTEPANE JE?? Možná je to hloupost, nevím jaká řídící jednotka tam Simtec??Motronic?? Díky všem | ||
| |||
Matějík |
| ||
Host | Tak číslo 95 je ventil teplého startu-nízké napětí. Kde ho najdu??? Corsa B 1,0l 12V X10XE PROSÍM | ||
| |||
Ondra |
| ||
Host | Tak bohužel mně display radia při podržení obou tlačítek na cca 3s zobrazí 00kmh a po cca 3s zobrazí všechny segmenty displaye a to jak při vypnutém tak při nastartovaném motoru. Kontrolka motoru svítí dál. Ondra | ||
| |||
OnD |
| ||
Host | Tak jsem na Tech2 ctecce (na Odkaz koupene za 35EUR) vycetl a dohledal chyby: - 1405 EGR valve - 0505 Idle speed stepper motor/idle air regulator (neni uvedena ve vsech tabulkach kodu) Po prohledani poradny jsem ziskal dojem: - EGR vycistit? - U krokace vycistit osicku? Nebo to muze byt i neco jineho? Trosku me mate, ze zavada se vyskytuje jen za chladneho/vlhkeho pocasi. Dekuji Ondra, Corsa B X10XE, r.v. 2000, 80 000km | ||
| |||
OnD |
| ||
Host | O vikendu jsem konecne z auta vyndal EGR. Byl zalepeny cca 1mm vrstvou karbonu, takze se ani nehybal. Vycistil jsem ho, rozhybal a zaslepil. Oproti drive videnym obrazkum EGR z jinych motoru ma tento znacne jiny tvar - pruchody jsou protahle zahnute obdelniky a vede skrz nej jeste chladici kapalina do trubky k topeni v kabine, takze jsem napred vypustil jeste cca 1.5L chladici kapaliny, a je v nem dalsi cidlo teploty. Po sestaveni po nastartovani kontrolka v pristrojovce zhasla. Pokud chcete fotky jeho utrob, mohu zaslat. Sundal jsem i krokac volnobehu, ktery zvenku sani primo tlaci na paku za kterou z druhe strany taha lanko plynu od pedalu. Krokac se hybal hladce a plynule a bez problemu pretlacil stisk meho palce. Je v plastovem obalu, ktere by se mi asi bez ulomeni plastovych svorek rozebrat nepodarilo, tak jsem na nem ani nic k vycisteni nenasel. Za posledni tyden motor jednou opet naskocil "spatne" - jakoby na 2 valce s rychlym kolisanim otacek (cca 2Hz), pricemz se kontrolka rozsvitila. Po opetovnem nastartovani za 30s motor chytil "normalne" a kontrolka zhasla. Vycist chybu jsem zatim nemel prilezitost. Zkusim vycist tu chybu a predpokladam, ze vymenou svicek nic nezkazim. Ondra, Corsa B X10XE, r.v. 2000, 81 000km | ||
| |||
Alko |
| ||
Host | cau ty foto bych ocenil na Email taky se stim ventilem morduji dost dlouho diky moc Alko | ||
| |||