Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
DTi motory???_co jim prospívá co ne , otáčky zátah turba , studený motor a vytáčení , atd... |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
verstappen |
| ||
Host | Legend napsal ... Anonymní napsal ... stavik napsal ... Trochu odbocim. Jake otacky by mely byt pro benzinaky? asi ti to někdo řekne přesněji, ale určitě by to mělo být 2000-5000, záleží na stylu jízdy, na výrobci motoru, počtu válců atd. Já jsem teď byl měsíc v Kanadě a jezdil jsem tam s 6válcem automatem (pontiac Grand Am) a dost mne překvapilo, že točil 1000-2000 otáček při běžné jízdě, spíš pod 1500. Jak měl otáčkoměr 2000, tak už řadil výš. Vlastně je to logický, pokud má víc válců, tak nemusí tolik točit. Jinak třeba motory Honda (měl jsem Cicvic 1,4) maj rády hodně vysoké otáčky, při 6000 si vrněl blahem, já mam radši nižší otáčky To řazení je tak normální, stejně mi řadilo Scorpio 2.9 i Honda legend 3.2 (automaty). Když je malé zatížení, tak to řadí na menších otáčkách motoru a krouťák si to vezme. Stačí trochu sešlápnout plyn a hned to řadí třeba při 4500, nebo sešlápnout kick-down a vystřeli to jak z praku Když teď jezdimk s manuálním řazením tak jezdím spíš na 1500 otáček, dokonce mi připadá že při 2500 to víc žere. no tak KICK-DOWN jsem si tam dovolit nemohl a ani nechtěl, páč tam 99% řidičů dodržuje rychlosti a já nechtěl aby mi to nějak rychle vylítlo | ||
| |||
stavik |
| ||
Host | Anonymní napsal ... stavik napsal ... Trochu odbocim. Jake otacky by mely byt pro benzinaky? asi ti to nìkdo øekne pøesnìji, ale urèitì by to mìlo být 2000-5000, záleží na stylu jízdy, na výrobci motoru, poètu válcù atd. Já jsem teï byl mìsíc v Kanadì a jezdil jsem tam s 6válcem automatem (pontiac Grand Am) a dost mne pøekvapilo, že toèil 1000-2000 otáèek pøi bìžné jízdì, spíš pod 1500. Jak mìl otáèkomìr 2000, tak už øadil výš. Vlastnì je to logický, pokud má víc válcù, tak nemusí tolik toèit. Jinak tøeba motory Honda (mìl jsem Cicvic 1,4) maj rády hodnì vysoké otáèky, pøi 6000 si vrnìl blahem, já mam radši nižší otáèky Zajimalo by me to konkretne o mem vozu. viz podpis. Dik | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | stavik napsal ... Anonymní napsal ... stavik napsal ... Trochu odbocim. Jake otacky by mely byt pro benzinaky? asi ti to nìkdo øekne pøesnìji, ale urèitì by to mìlo být 2000-5000, záleží na stylu jízdy, na výrobci motoru, poètu válcù atd. Já jsem teï byl mìsíc v Kanadì a jezdil jsem tam s 6válcem automatem (pontiac Grand Am) a dost mne pøekvapilo, že toèil 1000-2000 otáèek pøi bìžné jízdì, spíš pod 1500. Jak mìl otáèkomìr 2000, tak už øadil výš. Vlastnì je to logický, pokud má víc válcù, tak nemusí tolik toèit. Jinak tøeba motory Honda (mìl jsem Cicvic 1,4) maj rády hodnì vysoké otáèky, pøi 6000 si vrnìl blahem, já mam radši nižší otáèky Zajimalo by me to konkretne o mem vozu. viz podpis. Dik aha, tak to sry, nemohu sloužit | ||
| |||
IPI |
| ||
Host | myslím, že hodně záleží na podmínkách a stylu jízdy, když v 1500 dupneš na plyn, chvíli bude trvat než vznikne dostatečné množství spalin - tlak v turbu. Mám stejný motor (2.0DTI) a "bere nejvíc" mezi 1500-2500. Ale když na 1čku na to zatlačíš už v 1000, tak v 1500 turdo zabere... .. | ||
| |||
jenda |
| ||
Host | 2.0DTIčko zabere až při 1850. kdybys měl 2.2DTI to má stavitelné lopatky na turbu a zabírá už v 1500. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Mám Vebe 2.0DTH a turbo zabírá tak na 1600ot/min. A štve mě jak to sápne, to asi není normální, furt nic a pak škubne, nemělo by to bejt plynulejší? Když jedu na 1ku, moc to netočím a dám dvojku, která má tak 1100 ot.min., zdá se jako bych měl za sebou zapřežený 3 tuny. Hrozná mrtvola. Jel jsem s 2,0DTL a dobrý. Co je špatně? Max rychlost 190. Dík za info | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Rozdíl u tebe je ten, že nějakou dobu trvá, než se natlakuje celé vedení k intercooleru a od něj do sání. Tam určitě bude prodleva i nějaké 2 vteřiny - proto to tak škubne. DTL motory mají cestu od turba velmi krátkou - je to víc napřímo do motoru. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | A čím to je že nejde z volnoběhu do otáček? Ale někdy jo, to je ale hlučnější. A na tu dvojku odspodu to je hrůza. Jinak to jede. To DTLko jde odspodu líp, pak už teda ne. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |