Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Topeni na okno |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Zbyňa |
| ||
Host | Cau, u me AF 16xszr 96 me prestal fungovat ofuk predniho skla. Nevim jestli je to nejak ucpane nebo nejaka vypadla klapka. Sice trochu fouka, ale fakt slabe, kdyz to mam na 2. stupni, tak to nefuni vubec, kdyz to prepnu na 4. stupen tak to fouka tak jako driv na 1.stupen. Vsechny ostatni polohy funguji dobre, jenom na to sklo to nefouka. Nevite nekdo, jestli to budu muset cele rozebrat a vycistit?? Nebo co se s tim da delat?? Diky za rady | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | ahoj,bud ti odchází celej ventilátor,v lepšim případě jen uhlíky,nebo předřadné odpory,dle kterejch se spíná intenzita napětí a tim ti to bud běží pomaleji nebo rychleji...(pod ovladačem nebo v něm) Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | No, podle roku výroby-96 to vypadá skutečně na to, že asi začíná zlobit ventilátor - jednak sjeté uhlíky a nebo i vydřený komutátor. (já a Palic jsme uhlíky měnily na svých ventilátorech r.v. 97 a 98 a komutátor byl vydřený téměř na jeho hranici životnosti) Pokud nemáš digitální ovládání klimy, ale máš tam otočné ovladače, tak tam budeš mít i ony předřadné odpory a ty jsou umístěny za těmito ovládacími prvky nebo v některých typech přímo v místě u ventilátoru topení. Každopádně být Tebou, tak bych se nejprve podíval na samotný ventilátor a zkusil bych ho připojit nakrátko na baterii. Demontuj ramínka stěračů. Po otevření kapoty sejmi gumové těsnění na přepážce mezi motorem a nasáváním vzduchu do interieru, vyjmi pylový filtr, povol velké plastové matky na dřících stěračů a další šroubky a vyjmi celé plastové překrytí. Demontuj celý mechanismus stěračů - jen 3 šrouby. Odpoj podtlakové ovládání klapek průduchů - rozpojení hadiček. Demontuj 2x další plastové překrytí - jsou to vždy jen packy a šrouby, které překrývají ventilátor. Ventilátor není přišroubován, ale je uložen v příčné drážce a jde vytáhnout kolmo nahoru. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Zbyňa |
| ||
Host | Dik za rady, ale ventilator bezi dobre na vsechny rychlosti, na vsechny polohy, krome polohy na celni sklo, tam to fouka fakt slabe, myslim ze to bude asi ucpane nejakym svinstvem | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | aha,tak to je jinej příběh.tak bud ucpáno,nebo se ti neobrací klapka,co ti má pustit vzduch nahoru ke sklu..,budeš muset vlézt dovnitř Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Zbyňa |
| ||
Host | Takze to budu muset rozebrat jak psal YPER ?? To slysim nerad, dneska jsem vymenoval zarovky za ovladacema na topeni. No nic, zitra do toho zase vlezu, | ||
| |||