Autor
|
Příspěvek
|
lith | Sunday 03 June 2007 - 15:35:19 | | |
| |
|
peta7 | Sunday 03 June 2007 - 17:28:26 | | |
jestli ti "fachci" kompresor tak to nebude v nem.V kompresoru je cidlo ktere pri nizke hladine media nespusti kompresor.Je to spise v malem mnozstvi media a proto nestaci klima chladit.Ono je to caste ze unik je na chladici klimatizace za "vrtuli".Ale ono je to aj normalni ze urcite mnozstvi unikne aj samo, a je doporucene napln doplnit raz za dva r.Cus. |
| |
|
ttoommaass | Sunday 03 June 2007 - 20:57:48 | | |
cukani - zapalovaci lista ci modul, nevim co tam mas.
tedy za predpokladu, ze jsi menil vse ostatni, svicky, palivovy filtr, .......
Tom VB 96 X20XEV 271000km |
| |
|
dada | Sunday 03 June 2007 - 22:17:36 | | |
může to být i EGR, popiš trochu kdy to cuká a typ motoru |
| |
|
lith | Monday 04 June 2007 - 11:45:49 | | |
no motor je X16XE. Cuká to spíš v urèitých otáèkách....jak èlovìk akceleruje. Vždycky cukne...chvilku dobrý a zase. Jinak to není pravidlo. Nìkdy nastartuju a ok. Jo a taky nìkdy po startu se mi zdá, že to špatnì drží otáèky...krátce a pak se to ustálí na na volnobìžný |
| |
|
|