Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
pøevodovka |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
P-38 |
| ||
Host | Ahoj mám uplně stejný auto a to že se studený vytáčí víc je uplně normální v manuálu se dočteš že je to proto aby se rychle ohřál kat kvůli emisím | ||
| |||
Isaac |
| ||
Host | U mne to same pri studenem startu, budto ten motor vytocim na 3500 - 4000 ot/min az tam kopne tu dvojku, nebo kdyz to jde, tak se cca 200 metru jen tak zlehounka rozjizdim na tu jednicku a on si tam tu dvojku pak da i bez vytaceni motoru, treba uz pri 2500 ot/min, coz mi prijde jako mnohem zdravejsi varianta, jak pro motor, tak i pro prevodovku.. _; Nerad totiz vytacim studene motory, trha mi to srdce.. Jinak, najde se tu konecne nekdo automatu znaly, kdo nam vysvetli to kolisani otacek po zarazeni urciteho rychlostniho stupne (u mne trojka), pripadne proc se nasemu kolegovi zda, ze to radi vic kvaltu nez prevodovka vubec ma pri duchodcovske jizde? | ||
| |||
P-38 |
| ||
Host | Jo to je pravda když se rozjedeš se studenym autem takzvanou důchodcovskou jízdou na rovině šoupne to tam dvojku rychle.Jinak ten pokles otáček (u mě na každý kvalt)má na svědoní podle mě měnič otáček prostě upravuje otáčky v závislosti na odporu a tahu motoru,ale nikdy jsem do hloubky neštudoval prostě jezdim a to co bez problému funguje neřešim.Já mám na automatu najeto 315000 a vše původní včetně náplní a funguje uplně v poho. | ||
| |||
Isaac |
| ||
Host | Pokud je to tak jak rikas, budu stastnej jako blecha.. _; | ||
| |||
Leon |
| ||
Host | Zdarec opláci.Také přidám pár rad.OB 2.5 V6 automat z roku 97.Mám ji skoro rok a nedávno přestal automat automatovat.Koukala na mě kontrolka TC.Musel jsem nahradit automat ručním pohonem.Volal jsem do Opla a tam mě řekli,že je to el.ředič a že tyhle auta to dělají.Opravit se to nedá (kecal ......).Samozřejmě navrhnul výměnu acenu kolem 5000.Tak jsem se odhodlal kouknout tomu na zub.Je na levé straně převodovky.Drží na dvou šroubech a táhle od řazení.Odpojot baterku,pak konektor a stačí ho stáhnout ze hřídelky.Je to jednoduché.Pak jsem se jal porcování.Je na něm 7 šroubků apak se jen rozpůlí (bacha na gumku).Jeví se jako přilepená,ale nebylo tomu tak a už ani netěsnila.Byl v tom strašnej šurvajs.Vyčištění zabere chvilku,ale musí se dát pozor na palec s plíškama.Pak už stačí jen lehce máznout vazelínkou asložit ho dokupy.Nedá se to otočit,takže složení proběhne na 100%.Gumku nahradil silikon.Pak stačí ho namontovat zpět,zapojit konektor a baterii.Automat od té doby funguje na 1.Automatům zdar. _; _; _; | ||
| |||
Leon |
| ||
Host | Posílám to znovu,nějak se nezdařily obrázky. Zdarec opláci.Také přidám pár rad.OB 2.5 V6 automat z roku 97.Mám ji skoro rok a nedávno přestal automat automatovat.Koukala na mě kontrolka TC.Musel jsem nahradit automat ručním pohonem.Volal jsem do Opla a tam mě řekli,že je to el.ředič a že tyhle auta to dělají.Opravit se to nedá (kecal ......).Samozřejmě navrhnul výměnu acenu kolem 5000.Tak jsem se odhodlal kouknout tomu na zub.Je na levé straně převodovky.Drží na dvou šroubech a táhle od řazení.Odpojot baterku,pak konektor a stačí ho stáhnout ze hřídelky.Je to jednoduché.Pak jsem se jal porcování.Je na něm 7 šroubků apak se jen rozpůlí (bacha na gumku).Jeví se jako přilepená,ale nebylo tomu tak a už ani netěsnila.Byl v tom strašnej šurvajs.Vyčištění zabere chvilku,ale musí se dát pozor na palec s plíškama.Pak už stačí jen lehce máznout vazelínkou asložit ho dokupy.Nedá se to otočit,takže složení proběhne na 100%.Gumku nahradil silikon.Pak stačí ho namontovat zpět,zapojit konektor a baterii.Automat od té doby funguje na 1.Automatům zdar. _; _; _; [ Upraveno Thursday 06 September 2007 - 16:25:48 ] | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Leon. jsi šikula ,děkujeme za příspěvek i fotky Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Filip_ |
| ||
Host | Nemohu to sice vysvětlit, ale třeba tě trochu uklidní, že ten pokles otáček na trojku se u mě (X20XEV) objevuje taky. A s automatem obecně nemám žádný problém. | ||
| |||
IvanSK |
| ||
Host | Leon napsal ... Posílám to znovu,nějak se nezdařily obrázky. Zdarec opláci.Také přidám pár rad.OB 2.5 V6 automat z roku 97.Mám ji skoro rok a nedávno přestal automat automatovat.Koukala na mě kontrolka TC.Musel jsem nahradit automat ručním pohonem.Volal jsem do Opla a tam mě řekli,že je to el.ředič a že tyhle auta to dělají.Opravit se to nedá (kecal ......).Samozřejmě navrhnul výměnu acenu kolem 5000.Tak jsem se odhodlal kouknout tomu na zub.Je na levé straně převodovky.Drží na dvou šroubech a táhle od řazení.Odpojot baterku,pak konektor a stačí ho stáhnout ze hřídelky.Je to jednoduché.Pak jsem se jal porcování.Je na něm 7 šroubků apak se jen rozpůlí (bacha na gumku).Jeví se jako přilepená,ale nebylo tomu tak a už ani netěsnila.Byl v tom strašnej šurvajs.Vyčištění zabere chvilku,ale musí se dát pozor na palec s plíškama.Pak už stačí jen lehce máznout vazelínkou asložit ho dokupy.Nedá se to otočit,takže složení proběhne na 100%.Gumku nahradil silikon.Pak stačí ho namontovat zpět,zapojit konektor a baterii.Automat od té doby funguje na 1.Automatům zdar. _; _; _; Leon, dakujem za super prispevok. Dnes lepsie povedane akurat teraz som rozobral ten predvolic AT lebo dnes mi to vyhodilo chybu a nieco sa mi tam nezdalo tak som si to mohol aspon porovnat s tvojim obrazkom a zistil som preco mi nejde manualne 3 a 1. Mal som to asi pred 2 mesiacmi v servise prave koli tomu a hovorili tiez ze je to na vymanu ale teraz si to mozem aspon opravit len musim zistit s cim nahradim jeden chybajuci spoj na tej doske. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |